Kevin
|
Gisteren was die echt zo lekker misschien vandaag weer maar ben bang dat het hem niet wordt voor mij
|
|
|
Idefixe
|
Vooral het laatste uurtje gisterenavond was helemaal prima D'r zijn er een paar echt te vroeg naar huis gegaan...... Misschien vanavond nog maar ff dunnetjes overdoen...........
|
|
|
Gj
|
morgen wordt het vast weer volle bak in het natuurgebied. zal ik men windbuks meenemen?
|
|
|
Goonie
|
Goffer moet ik morgen ook weer op mirns zijn zeker .... Keelpastilies mee voor de stem dus... Grrrrr.... Hahaha
|
|
|
Idefixe
|
Mirns is Mirns niet meer........ De spot was vandaag compleet "overgenomen" door onze oosterburen. Bakken met lessers en allerlei idioten. Heb op 1 dag nog nooit zoveel vliegers in elkaar zien hangen. Windje stond wel lekker recht op de "branding" en daar was het ook lekker rustig. Alleen dan weer jammer dat juist daar m'n 5e ff breekt Verder wel lekker gevaren. Windje was heerlijk
|
|
|
panda
|
ik hoop dat het komt doordat de oosterburen op moment vakantie hebben. en dat de rust weder gaat keren. en mirns, mirns blijft.
|
|
|
Idefixe
|
ff proberen om 2 dagen vrij te krijgen....... linkje
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mirns is Mirns niet meer........ De spot was vandaag compleet "overgenomen" door onze oosterburen. Bakken met lessers en allerlei idioten. Ik ben blij dat schellinkhout net even te ver rijden is en dat ze lekker in Mirns blijfen voor ons. Er komen er wel eens een paar maar niet zo veel als bij jullie in Mirns (gelukkig !!!) Sterkte er maar mee en hou ze alsjeblieft daar Tom
|
|
|
|
Idefixe
|
ff proberen om 2 dagen vrij te krijgen....... linkje als die verwachtingen zo blijven tak ik het hele weekend af
|
|
|
VincentC
|
Wordt voor mij weleens tijd om Fehmarn mee te maken!
|
|
|
Arnold
|
Voor mij ook
|
|
|
Goonie
|
Aankomend weekend fehrmann? Dan ff mijn vakantie route aanpassen...
|
|
|
Swiftenaar
|
hmmmm klink aantrekkelijk! maar es ff wat bespreken op de thuisbasis! hopelijk woensdag nog even avondsessietje @ Mirns.. wat was het een grote puinhoop afgelopen zaterdag.. heb denk wel 16x de twijfels gehad nooit meer naar mirns te gaan, 5x een vlieger 2m voor me op t water gekregen, 1x hang je ondersteboven op een paar meter zie je opeens heel groot de letters NDIT III voor je neus van een bandit 3 mofrikaan die opeens downwind komt geknald.. wat een feest was het.. NOT! maaaaaaaaaaar die duitsers hebben wel nat pak gekregen
|
|
|
Marko
|
joost was spray koning
|
|
|
Idefixe
|
boefje Als de woei blijft staan zoals voorspeld tak ik dit weekend af naar de oosterburen.
|
|
|
Marko
|
haha
|
|
|
VincentC
|
Hoe staan we d'rvoor qua Fehmarn? 't is niet meer zo top als eerst, maar zit er wel een verdomd stuk beter uit dan Nederland..!
|
|
|
Idefixe
|
geduld......
|
|
|
VincentC
|
... heb ik nie =P
|
|
|
Idefixe
|
Ok, wind ziet er weer prima uit: vertrek donderdag eind vd middag. Verblijf camping Wulfenerhals.de . Zondagmiddag weer terug. Er staat donderdag al een aardige woei uit noordwest dus we hebben dan vrijdag van die hele lange golven @ Altenteil da's dan wel weer kl*te
|
|
|
Vinni
|
Dat je daar nog durft te komen, als ik die kant weer op ga dan is het nooit niet meer op Wulfenerhals Desnoods wel ergens langs de weg in de auto ofzo haha
|
|
|
Idefixe
|
het personeel is hier super vriendelijk. Vrijdag een topdag gehad op Gold. 25 knp met uitschieters richting de 30. Vandaag richting Orth. Vanmorgen iets regen gehad nu bewolkt en droog.
|
|
|
Vinni
|
Vrijdag de hele dag present :-)
|
|
|