Idefixe
|
hhmmmm wind was er wel maar te vroeg en te kort.......
|
|
|
Idefixe
|
ff in de gaten houden dan maar:
WIND: Zuidelijk 5-10 kn. Na passage van de vore ruimend naar zuidwest. Langs de kust en boven het IJsselmeer 10-15 kn,in het waddengebied enkele kn meer.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik denk dat het niet veel wordt, misschien ga ik aan het eind van de dag maar lekker buggien of flyboarden.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen hoop ik tegen 2 uur vanuit Zwolle weg te gaan, zal dan tegen 3 uur @ Mirns zijn
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Oke laggen man! Ik denk dat ik er ook heen gaat, maar het ligt eraan of mensen op school moeilijk doen.
|
|
|
Vinni
|
Ik doe een dinsdag avond sessie op Mirns!
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Voor mij denk ik maadag, dinsdag en woensdag. Wel allemaal ergens in de middag / avond.
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Morgen aanwezig! De opdrachtgever van ons project kan niet. Even lekker mijn 7m proberen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik denk dat ik maar vroeg ga als ik de voorspellingen zo bekijk. Ik moet eerlijk zeggen dat dit denk ik wel een dagje wordt waar je echt op moet passen. Ik ben toch een beetje aan het twijfelen of ik wel moet gaan en dat zal ik qau windsterkte niet snel doen...
|
|
|
Idefixe
|
Je mot gewoon ff komen joh ( sta ik tenminste niet in m'n uppie )
|
|
|
|
Idefixe
|
ik ga je zien @ Naja: ik ben bang dat ik morgen je vliegert ff flink ga "misbruiken"
|
|
|
Arnold
|
moet ik die LF van mij ook nog mee nemen voor je? zo ja dan moet je maar ff smsen
|
|
|
Idefixe
|
Goed plan Arnold.
|
|
|
Vinni
|
Je kan mijn 7 fuel ook pakken hoor Tom! Ik ben er vanaf 5 uur. En dan kan ik mooi mijn gloednieuwe, nooitgebruikte 7 meter proberen
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Je mot gewoon ff komen joh ( sta ik tenminste niet in m'n uppie ) Oke ik kom! Ik stel ook 2 GoPro beschikbaar voor de mensen die echt goed kunnen kiten en of leuke beelden willen maken. Ik ben er wel vroeg, ik denk zo rond half 10 ben.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
En wie zit er morgen weer van 9 tot 5 in de collegebanken? Daar moest ik eigenlijk ook zitten, want op die vergaring na heb ik wel gewoon les nog 3 colleges staan. Maar die kunnen mij gestolen worden. Btw het zal rond 10 uur worden dat ik er ben.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
sla rondje over, wind is mij te heftig! vandaag heerlijk gespeeld, morgen dus alleen maar positieve berichten hier lezen!
hou het heel iedereen, en heel veel plezier!
|
|
|
|