|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
helemaal gesloopt na gister toch wel zwaar met een 9 meter in +- 25 knts
Is je windmeter stuk? 25 knots+ eg nie.
|
|
|
Henning
|
In de stoten wellicht maar ander ook niet... was gewoon lekker gaan met de 12
|
|
|
spijker
|
Grrr. kwil vanmiddag kiten, gaan er nog meer of wordt het echt te weinig vandaag?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
In de stoten wellicht maar ander ook niet... was gewoon lekker gaan met de 12 weet niet welk tijdstip jij bedoelt, maar zaterdagavond was er genoeg wind... ging prima met de 7 m en er zaten beste stoten tussen .
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
@Pieno, Is het nog een beetje gelukt met heen en weer varen met je brace ondanks je zere enkel?
Zag je heen en weer lopen op de kade als een zenuwachtig kind de avond voor sinterklaas;) Hoop dat het gelukt is voor je! Zo ja hoe waren je nieuwe kites??
Zie je wel weer @ Mirns!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@Pieno, Is het nog een beetje gelukt met heen en weer varen met je brace ondanks je zere enkel?
Zag je heen en weer lopen op de kade als een zenuwachtig kind de avond voor sinterklaas;) Hoop dat het gelukt is voor je! Zo ja hoe waren je nieuwe kites??
Zie je wel weer @ Mirns!
haha...ja wat wil je na 8 weken frustratie van niet kiten. Kite bevalt prima...Zaterdag en/of zondag ben ik er weer als er wind is. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41210.msg580010;boardseen#new
|
|
|
Baksteen
|
Morgen nog iemand op Mirns of gaat het te zacht waaien? Ik wil niet verkeerd gokken .
|
|
|
Henning
|
In de stoten wellicht maar ander ook niet... was gewoon lekker gaan met de 12 weet niet welk tijdstip jij bedoelt, maar zaterdagavond was er genoeg wind... ging prima met de 7 m en er zaten beste stoten tussen . Ben van 10.00 - 15.45 op het water geweest
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen nog iemand op Mirns of gaat het te zacht waaien? Ik wil niet verkeerd gokken . Volgends de verwachtingen zou het gemiddeld 18-23 knp zijn. Best oke dus.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nou ik weet het nog niet voor morgen, ik denk dat het iets lager gaat zijn. De KNMI voorspeld ook maar Max 4 bft.
|
|
|
mart
|
Morgen ochtend nog mensen op mirns?
|
|
|
inleveren
|
Boi's! Ik ga morgen eind van ochtend/begin middag nr Mirns. Indien iemand mee wil rijden, stuur me ff een berichtje! Vertrek vanuit heerenveen. Moet eerst nog wel ff langs intersurf (sneek). Tot morgen!
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
helemaal gesloopt na gister toch wel zwaar met een 9 meter in +- 25 knts
Is je windmeter stuk? 25 knots+ eg nie. ongeveer 25 knots (late reactie)
|
|
|
|
inleveren
|
Wow! Wat n middag/avondsessie zeg! Strakke wind totdat het donker werd. Ricardo, thanks voor t oplaten van mn roze Rebel! Cheers
|
|
|
spijker
|
Vanmiddag ziet er weer goed uit, zonnetje 13-19 knopen, hopen dat het uitkomt!
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen naar mirns? Ik ga morgen heen om te rakken rij over groningen heb nog 1 plek vrij!
|
|
|
|
[Pepper]
|
Dinsdag met W aanwezig op Workum om half 2. Woensdag met ZW aanwezig op Mirns om half 2.
Ik ook!! Eindelijk weer eens een fatsoenlijk windje!!!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ga woensdag ook naar mirns, nog iemand die samen wil rijden vanaf groningen?
|
|
|
Baksteen
|
Woensdag kan ik niet. Morgen nog mogelijkheden voor 66 kilo en 9 meter? Wat denken jullie?
|
|
|