VincentC
|
SPAM SPAM SPAM ^^
Mijn mooie Liquid Force Hifi's 2011 7m en 11m gaan de deur uit! Vraagprijs 599,- & 699,-, beide compleet! Kunnen altijd babbelen voor een dealtje!
=)
|
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
het zou zo maar kunnen.... Ik wil morgenmiddag zowiezo ergens het water op en ga morgen dan maar eens ff Wiebe bellen.......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
het zou zo maar kunnen.... Ik wil morgenmiddag zowiezo ergens het water op en ga morgen dan maar eens ff Wiebe bellen.......
Hoelaat zou je dat weten Tom, ik heb ook wel weer zin in een Mirns sessie.
|
|
|
Idefixe
|
Hmmm, zou er nu iemand de telefoon opnemen?
|
|
|
Vinni
|
Ja hoor Ik ga woensdag wss
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Denk niet dat Mirns al Ijsvrij is. Als je zag hoeveel ijs er afgelopen zondag nog lag denk ik dat het zeker nog 1 week gaat duren voordat al die zooi weg is.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waar ga je heen vanmiddag en hoe laat ben je er ??? Wijk Ijmuiden ????
|
|
|
Idefixe
|
Grrr , gaat 'm niet worden vanmiddag. Moeders moet met ons lieve zoontje naar het ziekenhuis ( gisteren van z'n fiets afgereden) geen vervoer dus........... Hopelijk morgen dan!
|
|
|
|
|
Idefixe
|
een scheur in z'n schouderblad ......... ( tja soms gaat er wat fout, hoort er allemaal bij , riep ik nog)
|
|
|
|
Langbeest
|
Sterkte voor je zoon Tom
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
een scheur in z'n schouderblad ......... ( tja soms gaat er wat fout, hoort er allemaal bij , riep ik nog)
Dat lijkt me niet zo lekker, succes verder.
|
|
|
tgroot
|
weet iemand of het ijs inmiddels definitief weg is ? ik gok van wel maar je kan het maar beter zeker weten. Wil a.s. zaterdag weer eens een sessie proberen. anderhalf uur rijden voor nop is zo zonde . . . . (wie schroeft er een webcam op het paviljoen
|
|
|
VincentC
|
Inderdaad, weet iemand hoe Mirns / Workum erbij liggen? Wil morgen de eerste sessie van het nieuwe seizoen pakken! (Die begint pas na de ijstijd!)
|
|
|
piede
|
Alleen niet zo veel wind @ Mirns/ Workum...
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
iemand die definitief kan melden of het ijsvrij is? ene kant hoor je wel andere niet.....
|
|
|
tgroot
|
Het is bijna de hele tijd westen wind geweest, dus als er nog ijs ligt is het bij mirns . . . . maar kan me niet voorstellen dat er nog wat ligt met de afgelopen dagen 10 graden . . . .
|
|
|