@LaurenS
|
Ziet er goed uit waar ga je heen ?????
Zeg het maar Richard Schell of Ijmuiden,maakt mij niet zoveel uit,maar toch een voorkeur voor het strand.Ik vind schell wel heel ondiep momenteel.Khoor t wel.Grtz
|
|
|
|
Joris
|
TERING wat een bak wind! Was niet echt voorspeld dit dagje plezier!
Beetje jammer dat ik meteen 112 kon bellen bij aankomst, omdat er iemand op de dijk was geklapt.. Er waren trouwens best veel knuppels bezig vandaag, vele te eigenwijs om een safety te trekken... Ik stond zelfs nog te vliegeren met iemand, die weer vliegerde met een flysurfer, gelukkig maakte hij na een tijdje de goede keus door zn safety te trekken..
Ik ben nu echt kapot, heb wel weer wat leuke sprongen en loops gemaakt!
Mzzls!
Haha ja dat was ik, bedankt nog voor de redding. Op een of andere manier dacht ik dat het veiliger was als iemand m alsnog aan zou pakken ivm de mensen downwind van me, maarja dat ging (obviously) toch niet meer helemaal. Zal volgende keer proberen wat eerder trekken, maarja t ging erg snel allemaal. Vandaag was ook super trouwens. Veel minder wind maar wel nog lekker kunnen springen en mooi weer.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Pfff, ik kwam net de trap amper op. De tering, ben helemaal verrot van DRIE dagen kitefestijn!!! Lekker hoor!!
Vrijdag pas weer helaas...
|
|
|
@LaurenS
|
Vrijdag pas weer helaas...
Vrijdag zit ik met men reet in italie te snowboarden .Hopen dat ik dit keer alles binnen houd
|
|
|
audi
|
he beun kan ik de film vandaag nog verwachten of heb je het druk. is die fotograaf (met hond) van zondag op schellinkhout al gevonden. of verdwijnt al dat mooi weer in een prive verzameling.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zeg het maar Richard Schell of Ijmuiden,maakt mij niet zoveel uit,maar toch een voorkeur voor het strand.Ik vind schell wel heel ondiep momenteel.Khoor t wel.Grtz Ben de hele dag vrij Zit nog te twijfelen morgen tussen zee of schellinkhout. Wat is wijsheid Verwachtingen zijn morgenochtend regen en in de middag beter weer Er is in ieder geval zat wind Wacht nog even morgen ochtend af en neem dan een beslissing
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je blijf bij de bandit ?????
Theo heeft er ook mee gevaren maar vond de nemesis beter varen. Bandit klapperde in de lucht en stond niet zo stabiel in de lucht (had hem keihard opgepompt)
Zit nog te twijfelen morgen tussen zee of schellinkhout.
|
|
|
|
|
|
PeterKite
|
hey Richard,
de bergen aan zee gasten komen ook. zelf pik ik morgenochtend iemand op en dan zijn we op schell rond 10:30
gr. Peter
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Anders kom ik ook die kant wel op,er staat (nog)genoeg wind en op zee staat bijna orkaankracht (pimploser_kitesmiley)momenteel 16 m/s om maar niet over de uitschieters te spreken.Gezellig,laters!!!Ben er om 11:15 Ik zag het net op tijd,bedankt mark
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ook al kan ik zelf niet, en ben ik gewoon aan het werk, ik hou het altijd in de gaten hè... En je weet het hè, gang maken, stukje downwind, keihard aankanten en tegenlijk met een teringgang je kite terug rammen. JJJJIIEIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEHHHAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK IK HEB OOK ZIN MAN!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Houwuh jullie alles heel mannen het gaat weer lekker te keer buiten Sorrie Markie wij moeten werken hoor...
|
|
|
roeb
Gast
|
Ook al kan ik zelf niet, en ben ik gewoon aan het werk, ik hou het altijd in de gaten hè... En je weet het hè, gang maken, stukje downwind, keihard aankanten en tegenlijk met een teringgang je kite terug rammen. JJJJIIEIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEHHHAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK IK HEB OOK ZIN MAN!!! Nog een toevoeging, als je je kite terugramt: je bar goed doortrekken (aan één kant vasthouden)... Even wachten.. en als je kiten weer omhoog klimt, dan bar van je af, dan klimt je kite harder en dan weer insturen voor je landing! Dat zijn pas loops
|
|
|
|