zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Richard ,ook weer terug in het land ,heb je nog een beetje kunnen varen in Frankrijk ..
|
|
|
|
zwafra
|
Als je het maar leuk heb gehad ...Maar kom je vanavond (als het waait) ook nog even naar Edam voor een avondsessie...
|
|
|
|
zwafra
|
Egypte is leuk ,maar er zijn wel wat nadelen (eb en Vloed ) veel luidruchtige Oostblokkers en er is niet zoveel te doen s,avonds ,maar om er te kiten is het er prima ...maar Spanje is gezelliger en zeker dit jaar want de Beun komt ook ....
|
|
|
Gerard
Gast
|
Dit zegt Meteo 24 over Edam: Actueel weer Edam 12.05.2008 12:00 uur weer temperatuur (°C) 23.1 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 11.1 windsnelheid (kts) 12 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 18 luchtdruktendens (hPa 3h) - Ten opzichte van vanochtend is het al een stuk beter. Ik gooi de handel in de auto en ga straks richtig Edam.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Kruisdijk, Huib vertelde het nog ja, kwam ze tegen op KBO... Ik dacht, dat kan er maar 1 zijn hahahaah
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hehe, was beetje positief ! Maar op zich nog wel even lekker gevaren met de windsurfplank! Nog mensen wijs gemaakt dat mijn kite een erg duur opblaasbaar windscherm was, die je met harde wind met haringen vast maakt Waren niet de slimste mensen, zelfs de lijnen zaten er nog aan Hoe was het KBO feestje? En de dames? Zonde dat die wedstrijd niet door ging, anders had je even kunnen laten zien hoe het kiten in het noorden er aan toe gaat!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Was echt te gaar gewoon... We waren 4 uur daar... 6 uur begonnen ze alweer met afbouwen. 8 uur pas dat feest, dus een gat van 2 uur. Meer dan de helft van de mensen was al pleite gegaan... Nee, vond het niet echt ok. Wel ff gezellig met Robin, maatje van hem, en Arjen en z'n meissie in de stad daar gegeten... Dames.... Ja, er liepen een paar prima ogende dames tussen...
|
|
|
|
FonezzzZz
|
vanavond van de partij rond uurtje of 17.00 hopen dat die wooei aanknalt!
|
|
|
zwafra
|
Ben net terug van een (zonnig) middagje Edam ...maar het was niet veel ,voor mij iederegeval net te weinig ,mijn board is klein voor dit weer ..... verander: Ben s,avonds nog even terug gegaan en heb nog een aantal uurtjes goed kunnen varen met mijn 14 mrt ..
|
|
|
|
Marsie
|
@zwafra 17.30 uur ging de wind aan en zelf nog met 9 mtr gevaren. S'middags ging de wind aan en uit en lagen er meteen een stel kites in het water bij mij een lijn om de kite. @ best waroo's nog bedankt voor je hulp is de cat al bijna af ???
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Super lekker gevaren met 14m hele dag! Van 1 tot 7 gevaren, waarvan de laatste 2 uur dik gepowerd! Van de 100 no-footer pogingen heb ik er vandaag 2 geland en land mijn uitgehaakte frontrolls!
|
|
|
|
Idefixe
|
hele dag ook met de 14 bezig geweest. tot een uurtje of 1900 wastie lekker. Omgekleed ff ouwehoeren en maar weer omgekleed dan: de woei ging dus echt aan!!! tot aan het bijna donker gewoon dik vet ( af en toe een beetje TE dus) topdagje @ Medemblik dus
|
|
|
Erwin
|
De windsnelheid 10m. op 12 mei 2008, 11:10 uur is 7.2 m/s De windstoot op 12 mei 2008, 11:10 uur is 9.5 m/s
Komt helemaal goed vandaag, NO 6 komt eraan AAAAAAH!
Gister ook nog even gevarenop het zwet, met heel veel moeite! Smiddags poging gedaan, terug gezwommen met de kite in de hand. Word ik nog uitgelachen ook door Huib (vader van jerrie) die aan het zeilen was op het zwet...Savonds poging 2 half uur gevaren, 2 sprongen verder. Terug mogen body draggen naar startplek. Gelukkig wel lekker weer en windsurfers met grote zeilen die uitgeleend werden!
Was jij der toevallig vandaag ook op het zwet? Daar mag je tog niet kite of wel? Zag vandaag tijdens het zeilen\surfen 2kiters gaan! Lekker windje vandaag
|
|
|
Joris
|
*#@*#* ik was er al bang voor. had gewoon moeten gaan damn you wind enzo!!
|
|
|
WendyH
|
Top dagje gehad op medemblik.. hopelijk morgen nog een keertje over doen !!!
|
|
|
Helix
Geen avatar
|
Medemblik was vett vandaag, finalyyy happy again Weet iemand of die spot met openbaar vervoer bereikbar is? denk van niet toch??? en voral, denken jullie dat het weer goed gaat worden? greets
|
|
|
@LaurenS
|
Gister topdaggie op Edam Zuid.Maar met 5 man op het water,terwijl in Edam Noord wel een mannetje of 20 bezig was.Wel zo relaxed met een knopie of 18.Wel een full frontal met de modder hehe voor het strandje.T*ring wat is dat goor die blub.Boardje werd vastgezogen en ik werd er overheen getrokken.Voluit in de mud,yeeehaa
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey richard en theo alles goed gegaan met de vakantie ? zonde dat ik niet kon volgende keer beter Weinig wind in Frankrijk net als in heel europa . Een keer top gevaren en dat is toch te weinig voor 2 weken Voor de rest lekker rustig aan gedaan en er was voor vrouw en kids genoeg te doen. Mot de kite schade maar weer inhalen in Nederland Hoe is het met je vrouw ??? Morgen hele dag vrij gaat het nog waaien en waar ????
|
|
|
Helix
Geen avatar
|
mensen...ben gemotiviert, zou muiderberg vanavond vaarbar zijn??? greetz
|
|
|