Mark-Fizzer
|
Hoe laat ben je daar?
Ik wil ook wel ff komen kijken morgen! Kan alleen pas na me werk...
|
|
|
@LaurenS
|
Rij mee met iemand,ben er rond 5'en als het goed is,zo niet sms ik wel ff.Na zessen neemt ie vaak meer toe.Vandaag baalde ik echt dat ik mijn vliegertjes niet bij me had
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja hou me ff op de hoogte aub...!!! Thanks alvast. Zeker zonde dat je de Banditos op stal heb laten staan. Anders had je mooi nog een stukje kunnen vaeren hahahaha
|
|
|
Idefixe
|
enkhuizen ging om iets van 1700 de woei echt aan AAN. Dikke 18 knp , lekker zonnetje met een mannetje of 7 op het water. Hij was weer lekker dan Morgenavond helaas vergaderen.....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Van 6 tot 7 gevaren op Wijk! Lekker windje met de 14m. Morgen weer, weet nog niet waar!
|
|
|
xray
|
14m? Met mijn 90kg was ik met mijn 12m c dik gepowered aan het varen op Blijburg
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iemand toevallig iets gezien in Medemblik zie onderstaande bericht medekiters, afgelopen maandag (12 mei) ga ik naar medemblik. pomp mijn kite op en leg mijn bar er naast. loop even terug naar mijn auto. is mijn bar weg heeft iemand er zijn north buster bar voor in de plaats laten liggen. misschien per ongeluk verwisseld, misschien wel een upgrade voor iemand. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,31047.0.htmlVan 6 tot 7 gevaren op Wijk! Lekker windje met de 14m. Morgen weer, weet nog niet waar! Is noord oosten wind niet aflandig (en gevaarlijk) op Wijk Emiel ????? enkhuizen ging om iets van 1700 de woei echt aan AAN. Dikke 18 knp , lekker zonnetje met een mannetje of 7 op het water. Hij was weer lekker dan En ik maar werken
|
|
|
Emielkruisdijk
|
NNO is sideshore! Maar wind had wel een beetje moeite om goed door te komen, stond gepowerd met 14m. Om 8 uur was het weer over op Wijk.
|
|
|
Joris
|
GRRRR!!! ik was om half 6 weg! ***!
|
|
|
360
|
Holy smack wat een woei op muiderberg. heerlijk gekite dinsdag middag en avond. Iedereen in short en shirtje, leek wel Bonaire. wat een gezelligheid. Meer van dit.....
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
ijburg = blijburg?
goed met de tram te komen? anders kom ik vanavond wel ff wat foto's machen! ;-)
hoor t wel!!
latr
|
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
8ste dag achter elkaar gevaren, erg slechte wind. Heb er 1 railey en 1 sbend uit kunnen persen, iedereen die niet geweest is vandaag: niks gemist!
Balen dat ik uitgeloot ben bij de downwinder!
|
|
|
PeterKite
|
Whohooo!!!!
Medemblik was weer ouderwets dikke lol! 15 - 17 kn, dus lekker gaan met de 12. En erg rustig ook. Met zijn 6'en de hele stek voor ons alleen. Topavondje alweer.
gr. Peter
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Het KNMI zegt: do vr za zo ma Windrichting NO NO NO NW NW Windsnelheid 4 3 3 4 4 Dat kon zondag wel eens een lekker dagje Ijmuiden worden!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
yoo man! was vandaag ff met me meisie op blijburg aan het kijken! echt een top spot en heel lekker te bereiken. prima ook met NO wind. echt genieten! gewoon tram 26 vanaf CS. mannetje of 7 op de plank! maybe kunnen we een x meeten en samen kite nabij blijburg ect.. David
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
adam,en je kan niet achterop de motort als je mee willt rijden
|
|
|
|