@LaurenS
|
Het waait hier al goed ik ga zo naar Edam ,nog meer mensen... Ik wacht nog ff totdat ik zeker met mijn 9m kan varen. Ik spaar mijn krachten dus nog ff voor de harde wind die komen gaat , 24 knuts
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het waait hier al goed ik ga zo naar Edam ,nog meer mensen... ben daar ook rond 12.30-13.00 uur, als ik het kan vinden; ben d'r nog nooit geweest... aan de noordkant toch?
|
|
|
RH
|
Waarom met NO naar choppie Edam als je 5km verderop van CS een perfecte vlakwaterspot hebt met meer termisch effect?
not my ting Ennuh ik hou van schapen Jammer toch, wat is er toch mis met IJburg? Beste sessies ooit, na vijver op Andijk en Slufter (en Cumbuco)
|
|
|
@LaurenS
|
Slufter is idd top ,maar die andere brakwaterspots zijn niet mijn ding. Zit toch liever bij Prea met een bak wind
|
|
|
Molliebollie
|
Mag het a.u.b. ff wat harder waaien in Noord-Holland? Het is nu echt zo'n net niets windje.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Is er vanavond nog iemand op Ijburg of Edam? Is het sowieso te doen op IJburg? Ben er wel eens langsgefietst op een windstille dag maar spot zag er niet echt top uit.
|
|
|
@LaurenS
|
Is er vanavond nog iemand op Ijburg of Edam? Is het sowieso te doen op IJburg? Ben er wel eens langsgefietst op een windstille dag maar spot zag er niet echt top uit.
Ja ze zijn momenteel behoorlijk zand aan het verplaatsen ,maar je komt nog steeds het water in en uit .Kortom ,best te doen
|
|
|
LOEN
|
Ben wel benieuwd naar ijburg, bij (momenteel) even gebrek aan beter... wellicht vanavond..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hmm ben toch maar niet gegaan.. best spijt van aangezien hij nu toch flink aantrekt
geen zin om 2 tassen mee te slepen in busje
word het trouwens morge wat op muiderberg?
Volgens de voorspellingen wordt het de komende dagen niet veel qua wind. Je kan beter straks nog even gaan. Heb je toch nog gevaren.
|
|
|
Molliebollie
|
De windgoden hebben me weer gehoord.... lekker kunnen varen op Andijk, knoopje of 18-20 met later miss. nog iets meer (niet gemeten)
|
|
|
@LaurenS
|
Hij trok lekker aan rond vieren op Edam . Perfect windje voor de 9m
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja,Lekker gevaren vandaag was om 12.30 op Edam.. maar het was in het begin een net te weinig om lekker mett mijn 9 mtr te varen ..... maar later werd de dag toch nog goed gemaakt want de wind trok na 15.00 goed aan ... hier nog even wat foto,s van Hans ( de Beun ) die geregeld zijn strijdkreet Jihaaaaaaaaa ... liet horen ( je zag dan wel alle schapen wegvluchten.)
|
|
|
Chris c
|
Andijk was heerlijk. Jammer alleen dat die kitesurfschool ook zo nodig op het kleine plasje moesten lessen..
|
|
|
Retard
|
Die laaatste foto is zeker mooi onze Torches
|
|
|
Molliebollie
|
Morgen issie als het goed is nog weer ff strakker dan vandaag.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en alle schapies en vogeltjes gingen er als een raket vandoor kwamen wel mij tegen daar hoog in de lucht dus da's dubbel schrikken mooie pica's frank ben ik heel blij mee eindelijk eens een hoogte foto van mij superwind vandaag op edam lekker gevaren petertje met z'n konijn was er ook weer die gaat ook al hoger en hoger maarja gen pica's he morgen kites mee in de camper en hop richting texel misschien nog effe varen dus boy's prettig weekend
|
|
|
RH
|
Vanaf 16.00 trok hij flink aan bij IJburg. Zo'n 25 knopen. Het is dit jaar wat ruimer en geen ballenlijnen meer. Wel iets hogere zandhopen waardoor de wind iets vlageriger is in het vlakke gedeelte. Neemt niet weg dat ik hier mijn beste megaloops ooit heb gesprongen!
|
|
|
martijnc
|
Gaan er morgen nog mensen en waar?
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben weer @ Andijk morgen .. Is 1km fietsen voor mij.
|
|
|
martijnc
|
Voor mij 100km fietsen, iets te ver.
|
|
|
Molliebollie
|
Voor mij 100km fietsen, iets te ver.
Ja, ik ben tegenwoordig ook niet altijd meer zo verwend hoor. Verblijf momenteel bij mijn ouders en die wonen naast Andijk. Moet normaliter uit Amsterdam komen...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en alle schapies en vogeltjes gingen er als een raket vandoor kwamen wel mij tegen daar hoog in de lucht dus da's dubbel schrikken mooie pica's frank ben ik heel blij mee eindelijk eens een hoogte foto van mij superwind vandaag op edam lekker gevaren petertje met z'n konijn was er ook weer die gaat ook al hoger en hoger maarja gen pica's he morgen kites mee in de camper en hop richting texel misschien nog effe varen dus boy's prettig weekend Nog effe en we moeten de luchtverkeersleiding bellen als jij het water op gaat. Veel plezier in Texel Hans. Geniet ervan. Ik heb trouwens ook vrijwel altijd een camera met een dikke telelens bij me, dus dat met die foto's van Peter komt wel goed. Ik heb van mezelf ook geen foto's. Ach, gaat goedkomen. Next time.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey sjon was een topwindje vanavond op edam 25 knopen gemeten lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkker sie joe met je camera we gaan hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooog
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker gevaren op edam, stevig windje en veel harde crashes. Krijg je als je wilt leren springen .
|
|
|