TBK
|
Ik ga maar weer naar Enkhuizen, de wind is iets meer NO dus daar eerst maar ff kijken. Lekker zonnetje, mooi windje ! Wie nog meer ?
|
|
|
Pimp
|
Hé Frank, Ik heb vanmiddag vrij genomen. Hij is op dit moment pal NO maar ik ga denk ik toch naar IJmuiden. Ik beslis echter om 12.30 uur definitief wat het wordt. Laat even weten waar je uithangt.
|
|
|
@LaurenS
|
Zou ik niet doen kans dat ie aflandig is/wordt
|
|
|
Flyingtrunkie
|
begin van de middag ook Enk aandoen!
|
|
|
Pimp
|
Was ie gisteravond ook maar het was zoooooo lekker achter de pier... Wat is een goed alternatief met NO, Peter?
|
|
|
@LaurenS
|
Gister was ie noord tot 21:00 uur. Zie actuele waterdata
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was pal noord op zee gister HJ,vandaag zit er meer oost in ........
Oke thx.... gisteravond was ik even naar Horst. Was een lekker avondsessie en zoals altijd trok de wind in de avond iets aan. Maar op Horst was hij echt N-O. Misschien vanmiddag Enk maar dan moet het wel gaan waaien.. Wie kan wat roepen?
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag eerst maar ff kijken @ Enkhuizen. Zit er zat noord in dan rijd ik door naar Andijk.
|
|
|
Pimp
|
Was ie gisteravond ook maar het was zoooooo lekker achter de pier... Goed bezig, aflandige wind op zee !!! Blij te lezen dat je weer helemaal de oude (mopperkont) bent. Ik denk dat ik straks maar naar Enkhuizen rijd hoewel dat wel een kolere eind is vanuit Hilversum. Kom je ook?
|
|
|
KiteFEEL
|
Topsessie gehad in Edam. Windje was gisteravond heerlijk hard! Had power zat de 8 metertje! Vandaag ziet er ook weer goed uit!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk dat ik straks maar naar Enkhuizen rijd hoewel dat wel een kolere eind is vanuit Hilversum. Kom je ook? Hangt van Theo (teigertje) af, zal wel weer zijn hond moeten uitlaten de hele middag
|
|
|
|
@LaurenS
|
Je kan vanaf Hilversum beter ff naar IJburg rijden pimp ,scheelt een hoop , kost een beetje............
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga zo ook richting Enkhuizen ...ben er om een uurtje of 12.30 .. Maar Peter... als het op Enkhuizen goed waait dan is de mooiste binnenwaterspot van NoordHolland.. met goede golven en zelfs een heusebranding...moet jou toch wel aanspreken ,en het is slecht 40 min rijden van Amsterdam..
|
|
|
Pimp
|
Je kan vanaf Hilversum beter ff naar IJburg rijden pimp ,scheelt een hoop , kost een beetje............
Is dat een beetje een spot, Peter? Heb er nog nooit gevaren. Inderdaad wel lekker dichtbij.
|
|
|
|
Pimp
|
Ik denk dat ik straks maar naar Enkhuizen rijd hoewel dat wel een kolere eind is vanuit Hilversum. Kom je ook? Hangt van Theo (teigertje) af, zal wel weer zijn hond moeten uitlaten de hele middag Oooooooh ja, da's waar. Als het waait moet dat beest altijd plotseling piesen. Kan Judith niet ff rijden (of wordt er weinig gereden omdat je vinger vinger het nog steeds niet doet )
|
|
|
@LaurenS
|
True,maar beetje ver weg voor mij, blijburg is ook top met een strandtent op loopafstand,dus iig voor mij de beste optie, Superrrr.......
|
|
|
ditispablo
|
va 16u maar weer secret spot 020, maar blijft een K-spot daar :-)
|
|
|
Hattori Hanzo
|
zou er genoeg wind komen in de middag? voorspellingen lopen wat uiteen....
|
|
|
KiteFEEL
|
Nu al meer dan zat wind in Edam!!!!!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
meen je dat? windsites geven iets te weinig aan.... dan maar snel de spullen pakken!
|
|
|
|