Michael van der Hoek
|
haha rock on! helaas mag ik nogsteeds niet varen vanwege me enkel.. dokter denkt dat het herstel tot januari duurt.... DRAMA!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb nooit Noordwest gezegd Michael , eerder deze week stond op knmi West voor zaterdag dat is nu NO geworden kan dus best veel veranderen in 5/6 dagen. 1 ding is zeker morgen kunnen we weer de hele dag
|
|
|
|
PeeWee
|
Heb wel weer eens zin in Enkie.
Morgen dan maar?
See joes
|
|
|
|
TBK
|
Morgen naar Enkhuizen, jij ook Frank(ipv. Edam). Peter hoe laat ga jij heen, 5 uur ? Ik ga niet naar medemblik (mega-ondiep ca 3cm water) en het meurt er continu naar een baggerlucht. Afgelopen woensdag nog ff gevaren daar, was geen pretje.
|
|
|
Vloot
|
Morgen Enkhuizen
|
|
|
|
franco
|
ik ben ook van de partij, alleen eerst naar de kapper om 11 uur. en hoop daarna weer eens los te kunne gaan. zie jullie in enk(MIJN ACHTER TUIN).
|
|
|
|
LOEN
|
Morgen weer eens met de tram naar de kitespot
|
|
|
Tim_GTS5
|
lekker rustig dus op medemblik toppie !! Van lessers geen last op het vlakke water
|
|
|
TBK
|
Ubercoole sessie @ Blijburg for me ,en vele anderen denk @ TBK ,is de rug weer helemaal oke? [/quote Ja met me rug gaat het gelukkig weer een stuk beter, op en neer cruisen zonder problemen nu maar weer snel flink de lucht in Peter. Veel plezier morgen op ijburg of wordt het toch Edam of Enkhuizen ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik ga je wel in de weg zitten Tim. Ben wel later, zit op dit moment dronken in denachttrein .
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga ook naar Blijburg, hoe laat zijn jullie er? Ik ben er rond 10 uur.
|
|
|
@LaurenS
|
AIaiaiai,ik ga nu slapen,net nightshift gehad ,dus wordt een uurtje of 13:00 dat ik er ben Johan. Wil graag even aan die C4 hangen,dus wel wachten hoor tot ik er ben.Heb je de 2011 versie???.Ben benieuwdttttttttttttt .Zoals het er nu uitziet kan ik aan de 7 m2 hangen.YESSSSSS Mzzls ,Peter
|
|
|
PeeWee
|
AIaiaiai,ik ga nu slapen,net nightshift gehad ,dus wordt een uurtje of 13:00 dat ik er ben Johan. Wil graag even aan die C4 hangen,dus wel wachten hoor tot ik er ben.Heb je de 2011 versie???.Ben benieuwdttttttttttttt .Zoals het er nu uitziet kan ik aan de 7 m2 hangen.YESSSSSS Mzzls ,Peter Wanneer ga je nou eens over op de C4 ipv van onze kites te hoer'eren ;-) Veel plezier vandaag. Ben om een uurtje of half 10 op Enkie (bij het strandje). See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Misschien na brazil, eerst nog ff hoeren en snoeren aan jouw Kite in cumbuco
|
|
|
@LaurenS
|
IJburg was een beetje vlagerig, niet zo gevaren. Had alleen de 7 bij me, was magertjes zo nu en dan... En wat is het weer snel koud zeg, tijd voor het droog pakkie
|
|
|
PeeWee
|
Enkie in de de ochtend was weer eens ouderwets beulen (met de 9m C4). De vlagen waren rond de de 35 knopen (op de kant gemeten) Lekker hoog Maar na twee sessies van ongeveer 1 uur sloeg de verzuring toe. Was inderdaad weer fris maar nog goed te doen (vooral omdat het flink werken was) Nu op de bank met een koffie en een stukje cake, kijken naar de dogwhisperer. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Enkhuizen ...was eerst op Edam maar daar was niemand (nog)bezig, toen maar maar naar Enkhuizen gereden wat een lekkere spot is dat ...volop ruimte en een perfect windtje... en een "branding ''om lekker met de golven te spelen.. Top dagje gehad...
|
|
|
PeeWee
|
Net terug van Enkhuizen ...was eerst op Edam maar daar was niemand (nog)bezig, toen maar maar naar Enkhuizen gereden wat een lekkere spot is dat ...volop ruimte en een perfect windtje... en een "branding ''om lekker met de golven te spelen.. Top dagje gehad... Inderdaad. Vlak, een beetje golfrijden lekkerrrr, en maar dan genoeg ruimte.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker jongens dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad ik ben ook bijna klaar nog wat schilderwerk en een vloertje leggen dus kan volgend weekend weer varen hierbij nog een beun update wat word ie mooi al zeg ik het zelf
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er weer netjes uit Beun, goed werk. Ik zie je zo zitten na een zware kitesessie in die stoel met dat voetebankie..... Glas martini in de hand kijkend naar de vogeltjes
|
|
|