Tim_GTS5
|
Gaat er morgen nog iemand naar de Gouwzee , ben wel in voor een sessie snowkiten !
|
|
|
audi
|
ga daar eind januari heen ik wist niet dat daar gesnowkite werd. kan je een foto van google aerth maken met de spot er op?
|
|
|
@LaurenS
|
Gaat er morgen nog iemand naar de Gouwzee , ben wel in voor een sessie snowkiten !
Ben er om een uur of 15:00 bij wind offcourse
|
|
|
|
KiteFEEL
|
@ Audi
Adres voor google maps : Fiss, Obere Dorfstraße 55. Optimale wind is Noord. Momenteel zuid. Dan is hij wel wat vlagerig, omdat hij van achter de berg komt.
Dit is geen officiele spot. Is niemand te vinden en heeft een stukje geprepareerd en gedeelte poeder.
|
|
|
audi
|
mooi ga er zeker even kijken er liggen nog meer mooie stukken land tussen fiss en ladis.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er om een uur of 15:00 bij wind offcourse Waar is de precieze "spot" dan ? Ga er denk ik zoiezo heen, als je je tel. nr even doorgeeft via de pb dan kan ik je op de hoogte houden of het wat is. Smartphone is terug naar nokia dus even geen interneppen onderweg
|
|
|
lenno
Geen avatar
|
Ik wil ook gaan snowkiten op de gouwezee. Volgens mij kan je het beste opstappen bij ijszeilclub monnickendam. Ik ben daar vorig jaar ook geweest, maar weet het adres niet meer, iemand? Is het zeedijk?
|
|
|
the littleman
|
Denk je dat er wind is dan?Bij de gouwzee. Ben morgen wel vrij
|
|
|
Tim_GTS5
|
Knmi heeft het over 9-15 kn op het ijsselmeer morgen, moet genoeg zijn voor snowkiten.
Is het niet bij de waterlandse zeedijk ?
|
|
|
the littleman
|
Als dat zo is! dan is pat er ook voor in. Ik zou vandaag met Roald naar Avenhorn gaan maar G.V.D. geen zuchie. Hoe laat wil daar heen gaan Tim?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ha patrick the littleman Jij hebt zeker ook vakantie he , denk rond een uurtje of 12 of 1 uur daar zijn ?
|
|
|
the littleman
|
Klinkt goed Tim.bel effe als je gaat. (bazuin_kitesmiley)0681386883
|
|
|
koeleman
Gast
|
Hee Ik zou morgen ook naar de gouwzee kunnen. Ik ga dan met de auto vanaf Den oever. Iemand meerijden? Tim& littleman, zouden jullie mij effe willen bellen/sms als jullie erheen gaan?
Greetz Sybren 0651080472
|
|
|
|
koeleman
Gast
|
toppertje!! heb wel zin om effe te knallen
|
|
|
@LaurenS
|
@ Tim Het is bij Hemmeland .Monnickendam in rijden(niet het centrum).Rotonde rechtdoor en dan naar Hemmeland(natuurgebied)Parkeerplaatsen oprijden en dan moet je door rijden tot voorbij het clubgebouw.Je kan dan je auto tot aan het water parkeren.
suc6
|
|
|
Tim_GTS5
|
5-6 knopen nu op ijsselmeer misschien later vanmiddag maar of dat de moeite nog is, morgen beter windkracht 5 a 6 . Morgen enige dag dat ik niet kan have fun wie gaat.
|
|
|
onderaqua
|
Net terug van de Gouwzee. Kleine rakkjes kunnen ploeteren. Te weinig wind.
Morgen misschien beters.
Er was wel een parapente van 25 meter aan het cruisen. Mooi gezicht zoooooooooooooooooooooooooo groot.
|
|
|
|
|
mocem
|
Morgen heb ik een halve dag staan voor de gouwzee. Ik ben er rond de klok van half 11 denk ik. Gaan er nog meer mensen?
|
|
|
onderaqua
|
Ik ben er ook na, de kerstinkopen.
Kiters let op,DN zeilers zijn slechtziend,lijnen goed in de gaten houden.
Van de week al vier lijnen doorgesneden door z'n domoor ondanks aanwijzingen.Ik hoop dat hij zijn WA verzekering heeft betaald.
|
|
|
mocem
|
Okee bedankt. Ik rol ze wel ff op als ik me kite neer leg.
|
|
|