|
|
Haring High Richardt
|
Was weer een topsessie zo te zien op You troep, heb weer een hoop gemist vandaag
|
|
|
Idefixe
|
tja je was weer ff te vroeg weg meneer Rudo Vanaf 15.30 toch nog ruim een anderhalf uur best wel lekker bezig geweest, niet spectaculair maar toch...........
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Peter ..de voorspellingen zijn een beetje wisselend maar mijn favoriete weersite geeft voor zondag ook wind af ... Ijmuiden ? of hoe staat het eigenlijk met Andijk mag daar nu wel of niet gevaren worden?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
....of hoe staat het eigenlijk met Andijk mag daar nu wel of niet gevaren worden? nope. Daar mocht toch altijd al niet gekite worden ?? en het werd er toch gedoogd, zoals zo veel spots ???
|
|
|
|
@LaurenS
|
Heb best wel zin, ik kijk het morgen ff an!!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen een hoop regen, misschien dat het zondag nog wat wordt ...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john sjonge nou alweer terug snel gaat die tijd toch maar ja je hebt het gezellig gehad da's het belangrijkste ja zit me niet mee netelroos maar gaat gelukkig alweer wat beter en nee je hoeft niet bang te zijn dat j vol komt te zitten met brandnetelplekken maar moet nog effe wachten gvd met varen volgende week mag ie weer
|
|
|
|
S@nd3r
|
ik sta nu op schell, staat nu 12 knopen en mistig ong. 100m zicht
|
|
|
|
@LaurenS
|
Thanx voor de info, werd net weer wakker,draai ik me weer om. Best nog wel moei van het stappen
|
|
|
wouterb
|
.... Daar mocht toch altijd al niet gekite worden ?? en het werd er toch gedoogd, zoals zo veel spots ???
klopt, maar ze hebben beloofd dit jaar te gaan handhaven. Dit als gevolg van herhaaldelijk kiters in het natuurgebied links van de plas.
|
|
|
Haring High Richardt
|
klopt, maar ze hebben beloofd dit jaar te gaan handhaven. Wie zijn ze ????? en waar heb je dat gelezen ?? quote author=S@nd3r link=topic=23361.msg547687#msg547687 date=1298708110] ik sta nu op schell, staat nu 12 knopen en mistig ong. 100m zicht [/quote] Is de mist al weg ???? En waait het al boven de 20 knopen ??? Voorspellingen op Guru en finder zien er goed uit Heb eigenlijk geen zin om voor jan L...l te rijden !!!! Wie heeft de actuele info ???
|
|
|
|
|
TBK
|
Het is niet koud genoeg, ik blijf vandaag maar lekker thuis denk ik ! Morgen beter hoop ik !
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vergeet die winderige rel nicht... morgen 22-24 N-W. Dus lekker bij IJmijden de zee in.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen lekker naar ijmuiden weerrr, knallen met de 9m en het zou morgen droog zijn aan de kust. Vandaag sla ik ook over.
|
|
|
|