|
Tim_GTS5
|
Nee Klaas had hem toch in ze auto gegooid ??? Of heb dat kotertje hem meegenomen !! haha
|
|
|
KiteFEEL
|
Ik geloofde het zelf niet, maar het was vanmiddag 13:00-16:00 uur gewoon perfect vaarbaar met de 11m Torch en m'n 210cm golfsurfboardje 62kg. Wat een topdag op Edam! Mensen lekker zwemmen, super vlak water en een shorty. Toppertje! Hopelijk morgen wederom een Thermisch hoog windje!!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag ook maar even op Edam kijken ...spullen mee natuurlijk en hopen op een thermisch windtje . Heb goede hoop ...het waait hier nu al meer als gisteren ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker hoor gasten. Ik ben lekker me binnendeuren, 3 stuks, aan het skilderen. Jij heb toch ook altijd mazzel, zal ik je hond dan maar uit laten ?????
|
|
|
|
zwafra
|
Ben net weer terug van Edam was net iets te weinig ongeveer 12-14 knp net te weinig om te kiten .. Met Ger en John (Edam) wel lekker in het zonnetje op de dijk een beetje zitten ouwehoeren..
|
|
|
Buster
|
Iemand vandaag nog gekeken in Edam? Was het wat?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Gaan er morgenmiddag nog mensen varen, en zoja waar???
Ik heb niet echt zin natuurlijk, maar als er nog meer gaan...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Gaan er morgenmiddag nog mensen varen, en zoja waar???
Ik heb niet echt zin natuurlijk, maar als er nog meer gaan...
ik ben blij dat ik morgen gelukkig weer mag werken, dan hoef ik tenminste niet het water op!
|
|
|
|
zwafra
|
Vanmiddag maar weer even op Edam kijken ...heb er inmiddels weinig vertrouwen meer in ... maar er lijkt wat meer wind te staan .. en anders maar weer in de zon op de dijk zitten beetje bij bruinen.. voor morgen ziet het er allemaal wat beter uit maar dan kan ik alleen s,morgens van 10 tot 13.00uur
|
|
|
FlyingHigh
|
Laatje ff weten of het wat is Zwafra?
|
|
|
franco
|
ik hoop dat er vanmiddag eindelijk weer het water op kan, KOM MAAR OP MET DE WIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Giertje
|
Hier in Purmerend voldoende wind, dus in Edam zal het ook wel goed zitten ik spaar mijn krachten voor morgen veel plezier
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ga nog ff voor een avondsessie, het lijkt te waaien 16-18 knopies
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waar ga je heen dan ?
Zal er om hangen misschien ook nog ff richting medemblik zo...
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Kom net terug van Edam heerlijk met mijn vrouwtje in het zonnetje gezeten ...maar niet genoeg wind om te kiten ben om 16.30 weggegaan en toen begon het een beetje aan te trekken ... ga nu even eten en dan weer terug voor een avondsessie ..see you ..
|
|
|