On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zeetje was idd lekkah mooie golven (iets DW) weinig bekende... alleen Klaas, Robbert, Johan en Erwin gezien toen ik weg ging.. Maarjah, wel dik gepowerd met de 9 hoop dat de matties nog goed hebben geknald...
|
|
|
Langbeest
|
Was top op wijk wel een beetje vlagerig maar mooie golfjes met vlakke stukkken. Hij gaat weer de boeken in......
|
|
|
kiterunner
|
Vanmiddag van 3 uur tot 6 uur lekker gevaren met mijn rebel 12 m2, in het begin lekker veel power en daarna gewoon door kunnen kiten in de afnemende wind. Was weer super in mijn shortie
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Beetje laat, pakweg 15:00 op het water, maar toch nog leeekkkkeeeerrrr kunnen genieten van de golven, de zon en de wind. Geen Peet of Blijman gezien, maar wel Sander en Erwin en Merijn en heuleboel andere levensgenieters van het zoute zilte zanderige nat... Golven waren achterin eggie lekker... Peet, sterkte met je rug man!! Je moet er suunig op sain!! Je mot er ook nog mee naar Tarifa met Ries en met je Kittie naar Brasil Wat belooft mogge??? Los van de regen nog betere golven???
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard ouwe jumper kom je nou eens boven de 5 meter uit geweldig man veel plezier met je nieuwe speeltjes kom je nou wel of nie mee naar egypte ?
|
|
|
|
|
Giertje
|
Ries kom jij morgenochtend ook naar Schell? Of ben jij ook zo'n looser die moet werken?
|
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Wat een topmiddag @ Wijk aan C ! Zon, blauwe lucht, prachtige golven en WIND ..... en zo ziet de onderkant van mijn board er dus uit ;-) Ik denk doe ff een board-off voor de fotografe
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Was top op wijk wel een beetje vlagerig maar mooie golfjes met vlakke stukkken. Hij gaat weer de boeken in......
Hey Erwin, jammer dat ik je gemist heb was vrij vroeg omdat ik gelijk doorging vanuit mijn nachtdienst. Was op een gegeven moment te moe en ben naar huis gegaan. Heb nog wel even met Sander gesproken Hoop je snel tegen te komen op het water. ga morgen weer bij wijk aan zee proberen.
|
|
|
|
Langbeest
|
Jammer Jan, vaar je nu al een beetje????
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Jammer Jan, vaar je nu al een beetje????
In dromenland! Ik ga het morgen ochtend weer eens proberen
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ai... regenallergie speeld weer op! Wel dubbel-downwinder windrichting... Bedoel het ook voor Chris..., Claihs!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Saaaaaander, jouw daggi: WaZ - Bergen, Bergen - WaZ neem je Chris mee, die weet t r alles van...
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Nog meer gegadigden op WaZ pier zometeen?? Of moet ik alle wind zelf gaan opmaken? Owja, en nog ff naar Eddy en Daan zwaaien als ze de pier oversteken.
|
|
|
Fe®®y
|
regen is bijna op dus 11.00 uur bij de bunker
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wat een top dag op Wijk aan zee, om 8.30 stond ik al op het water het waaide van de planeten, toen ferry kwam kakte die in, maar even me 10 meter gepakt, en wachten op wind en die kwam weer, stond lekker te stuiteren op de vlakke stukkies. 15.30 eraf gegaan. , begint op werken te lijken, en nu helemaal kapoet ..........
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat een zooi, gister was de voorspelling goed en was 't niks. Nu is de voorspelling slecht en is het goed. Zit ik hier thuis weer m'n tijd te verdoen.
|
|
|