|
|
PeeWee
|
Lekkel hoorrr, voor in je geluidsdichte pianokamer Jihaaaaaaaaaaa.
See joes.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter mocht ik je nie meer zien veel plezier daar in brasil JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Misschien dinsdagochtend nog een sessie voor het werk op IJmuiden. Droog, rond de 16 knoopies. Tis niet veel, maar wie weet stellen ze de voorspellingen nog bij. Wel naar boven bijstellen graag.
|
|
|
kiterunner
|
Kijk, dat vind ik nou een leuke trailer, eerst de sympathieke dames achter de bar, en later pas de harde kite actie. Want 's avonds moet het ook een beetje gezellig zijn.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Veel geluk ermee Herman,zometeen heb je het hele arsenaal van switch binnen handbereik.... Als ik het goed heb bezit je nu: 8 en 10 m2 nitro V1 7 , 9 en 11m2 Element 10 m2 nitro V2 Ik dacht dat ik erg was maar dit spant de kroon
|
|
|
TBK
|
Congratulatione Herman, echt een heerlijke kite, maat dat wist je al ! en Peter samen met je meissie wens ik je een een top vakantie toe in Brasil. Kan haast niet beter als Tarifa natuurlijk !
|
|
|
|
Fe®®y
|
Herman krijgt kwantumkorting bij Switch en is automatisch teamrider geworden Wordt wel steeds moeilijker kiezen aan de waterkant
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ben zaterdqg aan raften geweest op wijk in mijn zomerpakkie was prima te doen John
|
|
|
FlyingHigh
|
Veel geluk ermee Herman,zometeen heb je het hele arsenaal van switch binnen handbereik.... Als ik het goed heb bezit je nu: 8 en 10 m2 nitro V1 7 , 9 en 11m2 Element 10 m2 nitro V2 Ik dacht dat ik erg was maar dit spant de kroon Ik ga een kiteschooltje beginnen, heb genoeg kites Maar ff correctie...heb de 8 en 10 nitro verkocht hoor en de 7 bularoo gaat binnenkort op internet.. Peet, heel veel plezier in Brasil met je meissie. Maak er maar een te gek feesie van. Na die vijf weekjes kiten, kan je op je werk weer bijkomen en uitrusten See ya
|
|
|
Ride
|
Ga ik de komende week nog maar gewoon in mijn wetsuitje proberen. Thanks Erwin. Ik heb nog wel een paar boards staan dus doen we een VOF. Zal wel weer een doorslaand succes worden. Maar dan wel in een warm land hoor.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenmiddag lijkt er weer wat wind te komen uit de richting O/ZO goed voor Edam ... nog meer mensen morgenmiddag naar Edam??? hier het plaatje:
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Pssst....., as vrijdagmiddag ziet er beter uit
|
|
|
|
|
Ride
|
Vrijdag spullen mee naar het werk en hopen dat ik niet te laat klaar ben. Kom ik ook naar het water toe.
|
|
|