joosie
|
morgen ziet er niet helemaal goed uit maar ff kijken morge middag zondag ben ik zeker op schel te vinden, testdag vd berg zal gezellig worden met zon en wind
|
|
|
riesie
|
Was weer prima te kiten vanavond op wijk, alleen enorm choppy.
|
|
|
the littleman
|
Volgens mij is er geen testdag zondag Jostie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jostieband ? goede morgen hoelaat zijn we er morgen ? goh ben helemaal nerveus we mogen weer droogpakkie nog steeds zeker ? oooooh ben ongeduldig nog 24 uur
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
p.s gopro ligt klaar
|
|
|
|
Giertje
|
Henk het is je gegund. Dat is weer een van de voordeeltjes van als je om de hoek woont.
|
|
|
|
|
franco
|
wie komt er morgen vroeg naar schellinkhout??? ik ben er om ongeveer 8 uur al.
|
|
|
@LaurenS
|
Dan draai ik me nog een keer of 20 om denk ,ik ga voor een latere middagsessie . Maar wellicht dat Beun,John of Herman er ook zijn,die zijn ook altijd zo achtelijk vroeg
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Dan draai ik me nog een keer of 20 om denk ,ik ga voor een latere middagsessie . 's ochtends is de wind nog wel een paar knopen harder Zal het voor mij als beginner te doen zijn nu het warmer is ? Met wetsuit ?
|
|
|
@LaurenS
|
Ja 1 knoop welteverstaan ,Met een warm wetsuit moet het zeker te doen zijn .
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
8 uur, zo laat sta ik normaal op. In het weekend lig ik dan echt nog een paar uur langer.
Ik ga zo ff kijken op het strand, verveel me en neem de spullen voor de zekerheid mee en anders gaan we een strandwandeling maken. Lijkt toch wel wat wind aan te komen. Misschien met een zonnetje een thermisch briesje.
|
|
|
DennisG
|
Morgen ook naar Schellinkhout. Wordt de eerste keer weer van het seizoen dus vandaag even alle spullen gechecked. Heb er zin in.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ijsselmeer begint al lekker op te warmen, kan het zomerpakkie al aan ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Worden we nu al nerveus van 15 knopies op een zondaggie man man waar mot dat toch heen.
|
|
|
Casp12
Geen avatar
|
Een vrije zondag, 15 knoopjes, lekker weer, wordt ik wel opgewonden van
|
|
|
|
Giertje
|
Waar waren de kite kings?????? Baby kleertjes kopen samen met de aanstaande oma's, of lekker op de bank met mammie of gewoon een middagtukkie? Wat een Topmiddag samen met TBK op Schell super gekite met de 11 meter. Je weet het een dag niet gekite is twee dagen niet geleefd..
|
|
|
FlyingHigh
|
Keihard gewerkt Ger. Mooi dat jullie lekker daggie gehad hebben . Denk morgen ook maar ff kijken op Schell!
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben ik er ook zo rond die tijd. Twijfel nog over droogpakkie of wetsuitje
|
|
|
MEGALOOPBEUN