Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Krijg geen vrij morgen godverdegodver anders had ik zekers te weten met je mee gegaan Peet naar Texel. Balen zeg. Nou ja, next time dan maar weer. En Zwaffie, je bent maf als je niet mee gaat. Kan je de hele dag knallen daar. Lekker rustig en topzeetje.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen gaan ik en mijn vriendin naar Schellinkhout, kijken of ze de eerste meters nog in haar benen heeft zitten van vorig jaar.
|
|
|
@LaurenS
|
Jammmerrr John,maar ff kijken wat ik morgen doe dan... alleen is ook maar alleen
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff kijken wat de wind doet en de windrichting. Bij pal west ga ik ff naar Ijmuiden en anders Schell. En het moet wel ergens 20 knopen zijn. Mooi Kl%te John. Die kroning zeker weer de schuldige?! Succes iig en wij moeten ook nog maar zien of het vaarbaar is hoor.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Peet nou is Teksi wel deksels seksi... maar die 24kn is wel beyond HE waar hebbi dat gelezen -edit- kziet t al bij... windy guree overflakee Morgen is Schelli niet eggi numero uno... t wordt vol West en dan weten we toch wel hoe laat t is maar ja je heb altiet van de vlagenjagers
|
|
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Kortom... morgenochtend finale beslissing
|
|
|
FlyingHigh
|
Kortom... morgenochtend finale beslissing Precieeeessss
|
|
|
PeeWee
|
En, en, en waar gaan de K.Kings naar toe?
Gewoon maar weer Schellie doen, dan?
See joes
|
|
|
DennisG
|
Op de 10 minuten meting wijdenes lijkt het op een aan/uit windje op Schellinkhout.
|
|
|
FlyingHigh
|
De wind is op alle spots aan het afnemen. Ff kijken wat het gaat worden. Jammer van de regen, maar dat zou ook wegtrekken volgens mij.
|
|
|
|
|
BaSS
|
Ik kom ook, mn water start oefenen (water is er hoe dan ook ) !
|
|
|
DennisG
|
Iemand misschien een update vanaf Schellinkhout?
|
|
|
|
DennisG
|
Berkhout en houtribdijk geven meer wind aan.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
hier even een update uit het andere schellinkhout, net aangekomen in soma bay vanaf de weg zagen we de kites al hangen
hopelijk vanmiddag 1e sessie
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep, was een daggie boven verwachting, Knopie of 22 denk gemiddeld,lekker gevaren met de 9m2 inderdaad. Scheelt weer 600 km rijden .Later werd het weer kamikaze piloten ,wegwezen duzzzz En ik heb 5 uur op het water gestaan in mijn wetsuit
|
|
|