|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik heb een dagje windje laten schieten, dochterlief aanmoedigen met de judo in de Sporthallen-Zuid,
mooie winst, 3de plek
|
|
|
surfingden
|
Super daggie op andijk , lekker op het gansepoepplasje wel wat koud maar dat mocht de pret niet drukken. Geweldig genoten..
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik vond het echt een rotsessie vandaag, de wind en temperatuur vond ik wel fijn Maar het ging zo slecht door die golven en zandbanken bij Andijk Ik ben niet verder gekomen vandaag met het waterstarten, maar wel mijn eigen pomp gekregen van mijn leraar en ik heb blijkbaar nog 1 uur les tegoed van hem dat komt wel als geroepen dus.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
was weer lekkerrr op Andijk.....ruim 20 knp ...en niet al te druk en ik heb het niet koud gehad..wel wat meer windsurfers dan gisteren maar meestal staant in het water..maar ja ...die hebben meer wind nodig al wij.. maar ik hoop wel dat de wind weer snel draaid naar een andere richting want twee dagen Andijk vind ik wel weer genoeg...this niet mijn favoriete spot.
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad lekker op Andijk, maar wat een klotsbak is dat. Behalve bij het haventje. Niet koud met wetsuitje, maar nog wel effe de schoentjes aan gehad. Lekker met de 9 was prima te doen en weer een zooitje bekenden gezien en gesproken.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey homies lekker gevaren op muiderberg effe lekker 3 uurtjes geknalt lekker dichtbij en was nie zo druk wou wel naar andijk maarja die reistijd die heb ik nou kunnen kiten heb de gopro weer gebruikt dus vanavond effe kijken en dan uploaden kunnen jullie ook weer meegenieten tis toch weer lekker aan die lijnen joepie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
DM2008
|
Ook op Muiderberg geweest, volgens mij heb ik je kite nog gelanceerd Beun!
Was inderdaad lekker, jammer dat de wind ff wegviel na de regenbui maar ach.
O ja 1 grote irritatie: al die gasten die vrolijk de vaargeul overstaken. Met die Ocean Rodeo 10m in grijs/zwart, die zwart/gele gloednieuwe Naish Torch/Park, een Kahoona, en nog wat. Eikels.
|
|
|
Giertje
|
Ja vind je het gek dat wij de vaargeul oversteken als jij samen met de Beun constant met je kite op 12 uur in de weg staat.
|
|
|
|
PeeWee
|
Was lekker rustig op Andijk . Helemaal alleen kunnen rammen met de 10m. Nu een koppie koffie en nagenieten. See joes
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat een drukte op Ijmuiden en zo'n beetje alle beginners van Nederland waren er, complete chaos. Iedereen bar bij de uiteinden vasthouden en angstvallig naar de kite kijken. Wind viel wat tegen, zo'n 16-17kn met vlaagjes van 20 oid, choppy, ach, toch weer gevaren Oja, parkeernsb'er bij de uitgang, moest gewoon betalen, 8 euro maarliefst, voorlopig dus weer laatste keer Ijmuiden.
|
|
|
Langbeest
|
pfffffff toch de goede keuze gemaakt
|
|
|
|
|
Dude from the 60's
|
Die gozer met die Park 10 zwart geel dat was ik. Veel mensen vinden mij een eikel. Maar vooral die gasten die toevallig wel weten dat de vaargeul oversteken niet mag ( met een kite neem ik aan). Maar waarom ergert iemand zich daaraan? En gaat hij schelden? Kijk dat is weer het voordeel van weinig weten, dan vindt je ook niemand een eikel. Kan niemand mij AUB de voorangsregels NIET uitleggen, IK ZOU ER NIET TEGEN KUNNEN, AL DIE EIKELS!!
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo was weer een heerlijk weekend. Gisteren tijdens oppompen knalde de bladder van mijn 12m , dus noodgedwongen met de 9 gevaren, gelukkig net voldoende wind Vanochtend meteen naar Versus, gelukkig konden zij de bladder repareren (de seal aan het einde was los gegaan) en bij Versus hebben ze zo'n seal apparaat. Ik heb mijn kites daar ruim een jaar geleden gekocht en dit was service van de zaak Top service op zondag van Daan en Eddy Daarna naar Andijk en weer heerlijk met de 9 gevaren en weer veel badgaste gezien en gesproken. nu net terug van rock& roll sunday in hoorn.... wat zal ik lekker slapen vannacht
|
|
|
DM2008
|
Die gozer met die Park 10 zwart geel dat was ik. Veel mensen vinden mij een eikel. Maar vooral die gasten die toevallig wel weten dat de vaargeul oversteken niet mag ( met een kite neem ik aan). Maar waarom ergert iemand zich daaraan? En gaat hij schelden? Kijk dat is weer het voordeel van weinig weten, dan vindt je ook niemand een eikel. Kan niemand mij AUB de voorangsregels NIET uitleggen, IK ZOU ER NIET TEGEN KUNNEN, AL DIE EIKELS!!
Waarom ergert iemand zich daaraan? Omdat het gevolg kan zijn dat die spot gesloten wordt. Iets met vaarreglement enzo. Ik becommentarieer overigens niet jou als persoon, maar jullie vaargeuloverstekende schuinsmarcheerders als groep. Het zag er van een afstand uit alsof je kon varen, en dit zal dus niet je eerste seizoen zijn. Als je dan al niet op de hoogte bent van de regels, moet het je op z'n minst toch opvallen dat 90% van de kiters die vaargeul niet oversteekt. Fijn ook dat je lekker gaat lopen rellen op het feit dat er een naampje geroepen wordt, maar even vergeet om serieus in te gaan op of na te denken over de aanleiding, en niet 'like a man' tot de conclusie komt 'shit dat had ik blijkbaar anders moeten doen, volgende keer beter'.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat een drukte op Ijmuiden en zo'n beetje alle beginners van Nederland waren er, complete chaos. Iedereen bar bij de uiteinden vasthouden en angstvallig naar de kite kijken. Wind viel wat tegen, zo'n 16-17kn met vlaagjes van 20 oid, choppy, ach, toch weer gevaren T was idd druk en een klotsbak en het werd alsmaar drukker, maar oh oh oh t was: niet koud, tsjonnetje was r, en weer een hoop bekenden gezien, superpositivo strandwacht en...... Sander deed zijn besterbestes @Sander, je hebt t weer geflikt met al je tijd achter de picamasjien... THNX! Oja, parkeernsb'er bij de uitgang, moest gewoon betalen, 8 euro maarliefst, voorlopig dus weer laatste keer Ijmuiden.
@Frank, geen probleem gehad met de parkeerboom, gewoon mazzel gehad dat die ontzettend gefrustreerde parkeerwachten wss ffkes koffiepauze hadden, duzzz plakken, drukken en gassen achter een duutser werkt t beste
|
|
|