Dude from the 60's
|
Beste DM2008'
Wij als schuinmarcheerdeerders hebben jou in je eerste uiting van irritatie meteen begrepen. We hebben het opgezocht en je hebt gelijk. De vaargeul oversteken mag niet. Ik wil je bedanken dat je ons daarop hebt gewezen. Ik vind het persoonlijk echter niet zo leuk als je mijn kite gaat zit beschrijven en me vervolgens eikel noemt. Daar spreek ik jou dan weer op aan. Dat is alles. Niks 'rellen'. Dat je tegen je vrienden onder elkaar zoiets zegt kan ik menig wel voorstellen. Maar op een forum geeft het geen pas. En het schiet zijn doel voorbij. We moeten elkaar helpen, niet afzeiken.
Met vr grt
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Beste DM2008'
Wij als schuinmarcheerdeerders hebben jou in je eerste uiting van irritatie meteen begrepen. We hebben het opgezocht en je hebt gelijk. De vaargeul oversteken mag niet. Ik wil je bedanken dat je ons daarop hebt gewezen. Ik vind het persoonlijk echter niet zo leuk als je mijn kite gaat zit beschrijven en me vervolgens eikel noemt. Daar spreek ik jou dan weer op aan. Dat is alles. Niks 'rellen'. Dat je tegen je vrienden onder elkaar zoiets zegt kan ik menig wel voorstellen. Maar op een forum geeft het geen pas. En het schiet zijn doel voorbij. We moeten elkaar helpen, niet afzeiken.
Met vr grt
Wees blij dat DM2008 je kite beschrijft, meeste dingen die niet mogen hier in NL (overtredingen) kosten veel geld. Dus als je maar genoeg over de vaargeul blijft varen wordt je vanzelf een keer beboet door de politie. Daarnaast, mocht de wind perongeluk wegvallen en je drijft in de vaarweg met NW wind, drijf je richting hoogspanningsmasten en de A6. Niet handig. En het volgende punt (Mogelijke sluiting muiderberg, genoemd door DM2008) is van belang voor alle kiters. Het mag niet zijn dat de spot misschien negatief onder de aandacht komt bij bestuurders van de gemeente en wellicht dicht gaat omdat mensen niet weten dat er niet in de vaargeul gevaren mag worden (mag in geen enkele vaargeul trouwens!!!). Tot slot: @DM2008 de feedback kan inderdaad tactischer, maar ik vind het beschrijven van de kites goed! Dan voelen de juiste mensen zich tenminste aangesproken, en daar gaat het om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vrijdag NW IJmuiden ? NNW Andijk beter heb ik van gisteren geleerd
|
|
|
Dude from the 60's
|
Jantje, Ik ben dolblij en voel me aangesproken. Zoals ik al zei. Ik heb begrepen wat de gevolgen zijn van het overtreden van regels. Zoals ik al zei. Ik wil alleen niet uitgescholden worden in het openbaar, zoals ik al zei. Wat mij betreft; einde discussie.
|
|
|
franco
|
Jantje, Ik ben dolblij en voel me aangesproken. Zoals ik al zei. Ik heb begrepen wat de gevolgen zijn van het overtreden van regels. Zoals ik al zei. Ik wil alleen niet uitgescholden worden in het openbaar, zoals ik al zei. Wat mij betreft; einde discussie. hee wie niet luisteren wil moet maar voelen zeggen ze toch!!!!!!!!!!!!!!!!!1 gabbers van schellinkhout kijk uit want van daag gehoort van de behandelende arts dat ik weer voor zichtig mag gaan kiten!!!! dus hoop er gouw maar kort in het begin er weer te staan, en ja zin in.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenavond maar even in de gaten houden...
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hopelijk is het morgenavond iets. Denk dat t dan muiderberg zou moeten worden maar voor zover ik zie is de wind verre van onzeker
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Oostenwind blijft lastig... hoewel het op de meeste oost-spots al netaan vaarbaar is op dit moment, tegen alle verwachtingen in
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Moet helaas weer overwerken dus het zit er niet in voor mij vanavond, niet dat de voorspelling nou zo goed is maar veel plezier voor degenen die wel gaan.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
het waait hier ook aardig ..zeker vaarbaar.... maar heb vandaag geen tijd ....moet vandaag eerder naar mijn werk voor een vergadering..
|
|
|
Idefixe
|
NKV on tour : aanstaande zondag vind je de NKV tent @ Aloha Wijk aan Zee! Naar verwachting staat er een lekker windje. Je bent van harte welkom!
|
|
|
|
bredo
|
Niet om iedereen nerveus te maken, maar vaak heb je met dit soort dagen, dat de oostenwind in de avond nog meer aantrekt..... Het waait nu al lekker, maar hoe is het aan het ijselmeerr? Laat een bericht achter, dan misschien even richting edam...(uurtje rijden)
|
|
|
Tim_GTS5
|
IJsselmeer is nog niks 10kn , zee 20/28kn maar dat is een enkeltje Engeland dan. Vanavond eens kijken of het wat aantrekt.
|
|
|