|
|
Langbeest
|
Zo alles gepakt en onderweg naar Friesland Morgen maar effe kijken op good old Mirns Kan ik mijn Duits een beetje bijschaven Vooral het vloeken
|
|
|
|
Langbeest
|
Heb net een setje kevlar lijnen gemonteerd.........
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb er nog meer, maar moet nu werken. Jammer dat er geen foto's zijn van de sessie daarvoor. Die was helemaal te gek.
|
|
|
DennisG
|
Ik wilde eigenlijk naar wijk toe maar zie op de cam geen enkele activiteit.
|
|
|
BaSS
|
Ik zit ook te denken aan wijk ... of schellinkhout...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga ook nog ff kijken bij de C-side voor het 10 jaar Kite-High evenement.Nog meer Noord Hollandsche badgasten aanwezig Teigert komt morgenochtend samen met het vrouwtje die kant op. Zie daar Peter Nog meer gasten hiervandaan daar heen
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja dit was wel een lekker loopje, jammer dat de hardste en hoogste er niet op staat.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Top foto's tim, en cool giffie
ging idd hard tekeer, helaas al vanaf 13.30 van het water ivm maatje een gebroken kootje van ze pink, maar dat was op dat moment ff belangrijker,
had al vanaf 10.30 staan trappe met me 8, morgen weer
mooi vervolg ,hell yeahhhh :"D
|
|
|
|
DennisG
|
Net 1,5 uur gevaren op Wijk aan Zee bij de bunker. Was lekker. Eerste keer zee. Erg leuk hoor.
|
|
|
@LaurenS
|
Niets gemist dus als die brunottie mirror er aan te pas moet komen , morgen weer een dag met 25 plus , nu lekker chilluh in de sjon bij de stacaravan bij brouwersdam .......lekkah
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen weer zo'n top daggie . Eens ff kijken wat we gaan doen...Schell of Wijk.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
eindelijk weer weekend .....zo te zien een paar mooie dagen gemist .. @Tim ..weer een mooi loopie .. maar voor morgen ziet het er ook weer top uit ...ZW 6 perfect voor Schellinkhout. ben er om een uurtje of 11.00
|
|
|
BaSS
|
boohoooeeee... ik had naar Richard moeten luisteren en vandaag moeten gaan!! ... kan het hele weekeinde niet!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zou morgen in de namiddag een paar uur kunnen kiten, maar ook dat gaat me niet lukken. Hoor net dat ik morgen de hele dag moet werken. Lekker balen weer. Ach ja, hoort erbij. Volgende keer beter. Have fun morgen op het water.
|
|
|