|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo weer terug van 2 weken Alvor (Portugal), top locatie, bijna de hele 2 weken wind gehad dus lekker veel kunnen varen. Bij hoog water is het choppy en laag water botervlak. Wind is altijd wel een beetje gusty maar goed te doen, wel een paar dagen gehad dat de wind bizar was qua vlagen. Af en toe draaide de wind gewoon tijdens een sprong of dat je dubbel gelift wordt, hierdoor 2x bizar hoog gegaan met m'n 10m. Verder eindelijk die kiteloops gedaan, uiteraard wel pussy loops in 18kn maar het begin is er . Railey gaat ook al beter en meer vertrouwen. Backroll kiteloop staat ff on hold na een snoeiharde crash
|
|
|
Tim_GTS5
|
Klinkt goed Frank mooi om te horen, lekker dat je altijd wind heb gehad daar doe je het natuurlijk ook voor ! Je kan hier mooi een weekje uitrusten haha.
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ga toch ff kijken op Andijk See joes
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gaaf kan ik em testen bij je Peter , mijn 11m stamt nog uit 2011 bijna de oertijd dus...
|
|
|
@LaurenS
|
Uiteraard,als je beloofd dat je niet te extreem gaat loepe ,zover dat gaat met de 11m2
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Weet je nog wel welke je moet kiezen , je hebt er nu zoveel, haha, have fun ermee
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Lekker hoor, only the lonely op Andijk. Knoopje of 16. Eerste loopje gedraaid met de 17m . Ganzeschijtplasje was zelfs helder (waarschijnlijk door de regen van de afgelopen dagen. Mooi kitetje Peet. See joes
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Lekker Peter have fun with it... Donderdag kans Haring??? (laatste) daarna word het zomer in Nederland
|
|
|
|
Langbeest
|
Zit ook al te kijken Ries
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Hopen, einde middag of vanavond, blijven hopen, ik ben ook al thuis, verveel me nu al
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen pas weer... alhoewel dat ook nog afwachten is.
|
|
|