zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
een uurtje in het zonnetje op de dijk van Edam gezeten maar .....( nog ) geen wind.. ga nu maar weer aan het werk...
|
|
|
@LaurenS
|
Werk ze Frank ,iemand moet ze verdienen Ik ga miskien toch ff naar Wijk ,heeft betere cijfers in realtime en voorspelling check eerst ijburg wel ff
|
|
|
ditispablo
|
ik zo ook ijburg, heb daar daarna eetafspraak dus hoop dat t ok is daar
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik kom eraan John...........
|
|
|
Giertje
|
krijgen jullie soms korting op La Balena? het lijkt er op dat heel kitend noord Holland daar heen gaat.
|
|
|
|
TBK
|
Als ze allemaal daarheen gaan wordt het hier tenminste lekker rustig ! ps. Have fun John
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkerrrr Johny boy ..doe ze de groente in Spain.. Vandaag weer een rondje Ijburg, met de 11m2,wind ging wat later aan. Was weer gezellig met Pablo en ons aller Beun...Meer van dit soort dagen met een Sjonnetje en 24 graadjes...Morgen maar weer Ennu laat mij er ff buiten superrgier ,zal wel komen omdat dat we geen kids hebben
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Morgen noord op wijk einde middag zo te zien. Dat moet Side / onschone van rechts met een knoopje of 15/18 worden. Ik denk dat ik maar eens op tijd uitcheck op de zaak. Even naar de bunker.. Als het teveel Noordoost wordt, wat is dan de beste plek vanuit Amsterdam? Ik kan om uur of 4 weg.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kom eraan John...........
Kom maar gauw Erwin. Jij zit paar campings verder toch of kom je ook naar La Ballena En thanks mannen. Ga nog even genieten hier en dan kom ik wel weer bij jullie de wateren terroriseren
|
|
|
Langbeest
|
Zit inderdaad op L'amfora maar kom wel even buurten
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goeie vakantie allemaal, vandaag en gister was ook geen straf in het boardshortje en dat in Nederland
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goeie vakantie allemaal, vandaag en gister was ook geen straf in het boardshortje en dat in Nederland Nou heb je zeker weer witte voeten... \O/
|
|
|
KiteFEEL
|
Nu alweer een ruime 17 knopen noord op Andijk! Harder dan gistermiddag. Wel een stuk frisser dan gister.
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
Kom eraan Sven, eerst kind droppen in Kraggenburg, zo'n 200 km omrijden om te kunnen kiten... Ltr Jim
|
|
|
FlyingHigh
|
Zo nog maar een sessietje pakken op Ijbiza Jammer dat het zonnetje er vandaag niet bij is
|
|
|
Tim_GTS5
|
Andijk maar weer eens bekijken, 3e dag op rij of was het nou al de 4e
|
|
|
DennisG
|
Vanavond denk ik Andijk. Was gisteravond op Wijk aan Zee bunker en de stroming stond richting zuid en de wind ook. En met net te weinig wind net effe teveel moeten lopen naar mijn zin.
|
|
|