flipse
Geen avatar
|
Vandaag weer geoefend op Schellinkhout, beetje te weinig wind maar toch weer progressie geboekt. En dank voor de tips van Ruben ( North 12m ).
Een duitse/engelse kiter ( op een oefenboard! ) vond het nodig om op een meter of 15 bij mij vandaan te springen. Dat mislukte maar hij parkeerde wel keurig z'n kite in mijn lijnen. Meteen gereleased en dat werkte gelukkig goed, toch even schrikken als je voor de 3e keer op het water staat. De conjo was al een paar keer vlak langs gevaren, compleet onnodig want het was echt rustig dus ruimte zat. Lijnen in de knoop dus maar met kite en al terug naar de kant ( selfrescue ook afgevinkt...).
Los daarvan is de sfeer op Schellinkhout wel ontzettend relaxed, veel hulp en tips. Heb ik bij windsurfen wel eens anders meegemaakt.
|
|
|
Langbeest
|
Met welke kite stond je???
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
Toevallig nog een trapeze van Mystic en impactvest van O neill gezien? Gisteren vergeten helaas.
|
|
|
|
flipse
Geen avatar
|
Stond met een Naish Ride 10, helaas geen trapeze gevonden maar ik stond ook bij Kitefeel op t grasveld.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Flipse had ik jou gisteren in de hoek bij de dijk zien staan met een zwarte kite? Of ben ik helemaal alles door de war aan het halen?
Wat een slecht verhaal van zo'n duitser in je nek.
|
|
|
|
Langbeest
|
@flipse, je ging goed maar het probleem was dat je kite echt te klein was voor deze wind. Effe een paar knoopjes meer en ...yihaaaaaaaaaa daar ga je
|
|
|
flipse
Geen avatar
|
Thnx langbeest, heb ik je voorbij zien komen? Had wel in de gaten dat ik tekort kwam, en t klittenband van mn binding kwam constant los, ontzettend irritant. Maar wel weer wat ervaring met kite-handling door steeds die binding te fixen met een kite in de lucht...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jammer dat ik moest werken vandaag. Had wel effies willen varen. Zondag staat er een lekkere voorspelling zeg. Dat wordt een mooi daggie Schellinkhout
|
|
|
Langbeest
|
Werd ook wel eens tijd dat je iets ging doen John..... :-)
|
|
|
Giertje
|
John en Herman uitgeslapen vanochtend, of hadden de mannen huishoudelijke taken te doen? van 10 tot 12 goed kunnen varen met de 10
|
|
|
|
@LaurenS
|
Meanwhile in komboek........ Vandaag weer ff gevaren,was nog niet groots maar ik ben aan de beterende hand gelukkig Morgen op weg naar het Noorden,eerste stop Taiba Groetjes
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Meanwhile in komboek........ Vandaag weer ff gevaren,was nog niet groots maar ik ben aan de beterende hand gelukkig Morgen op weg naar het Noorden,eerste stop Taiba Groetjes tis je gegund hoor!
|
|
|
FlyingHigh
|
Let je wel op dat je niet te vroeg weer los gaat!! Anders blijft het door kwakkelen mss. Fijne vakantie nog voor jou en je meissie. Ger...Dacht dat er niet veel stond, dus maar wat andere zaken aangepakt. Journaal gaf 2-5 bft WNW af voor morgen. Mss ff op Muiderberg kijken of Ijmuiden. Ff de metertjes in de gaatjes houden.
|
|
|
|
Ride
|
Lekker hoor Peet. Goed dat je weer wat beter bent. En Taiba is ook te gek. Gaan we ook weer heen in september. Kom maar op met al die mooie plekkies waar we kunnen varen daar. En vooral veel foto's om ons lekker te maken
|
|
|
Langbeest
|
Top Peter, veel plezier
|
|
|
Ride
|
En maandag is er ook nog wind. Hopen dat het blijft staan. Kan ik mooi in de ochtenduren voor de middagdienst
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kantoor handjes?? Zeg stelletje koekebakkers dat weten jullie toch dat ik van die heerlijke zachte handjes heb ben al een tijdje geen bouwvakker meer he
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vakantie weer om... .Morgen ochtend weer vanuit het (redelijk) zonnige spanje naar het koude regenachtige nederland En dan maar hopen dat het zondag goed waait want ik ben wel weer toe aan een echte hardweer sessie.. See you...
|
|
|
|