CHRIZZZZ
|
heftig man,
maar mischien ben ik er ook wel. Weet wel waar het is alleen nog niet prc waar ik de weg af moet om naar het hekkie te komen :S
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hij is weer boven water, hij lag bij joey. (m`n roze string) Ben er dus ook.
|
|
|
Tony
|
Oh Lekker weer naar het roze hekje. Ik kom iets later
|
|
|
Elevation
|
veel plezier slufterteefjes..
|
|
|
|
KiteDemon
|
Goed idee!!! 10scherp.
|
|
|
Elevation
|
waarom 10 uur, afgaand water.. al die schelpen die recht overeind staan en je roteind moet lopen, helemaal hoog, das tof daar !!
|
|
|
joey
|
Nou diem, krijg je eindelijk je roze string terug, er zitten hier en daar wel wat spetters op. (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Vlaardingen
|
Mag ik eerst de notulen lezen? Tot morgen!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Half 3 hoog water...
NO 5b a 6bf, kan wel eens grappig worden vandaag
|
|
|
KiteDemon
|
Yep....zonnetje erbij.....dat gaat weer lekkah worden. Ff een ontbijtje naar binnen schuiven nu.
|
|
|
fransie
|
jep ik ben der ook weer bij!
|
|
|
Jeks one
|
vandaag ging eff niet, de anus rust gunnen. vanavond weer een beetje rekken en strekken. hufters : morgen in het noorden palen bij het groene hekje of weer het roze hekje ?? vanavond maar even een intieme vergadering beleggen. kusjes allemaal
|
|
|
KiteDemon
|
Was helemaal lekker vandaag. Morgen zo te zien weer dezelfde windrichting, dus ik denk dat het weer Ouddorp gaat worden.
|
|
|
Vlaardingen
|
Was inderdaad ff lekker middagje, maar opeens iedereen vertrokken. Begon aardig door te waaien. Was het leuk in de duinen? Troep toch wel opgeruimd?
|
|
|
Flakkee-John
|
Is allemaal erg leuk dat er druk over roze hekje wordt geschreven, maar besef wel even dat deze spot erg teer en fragile is. Tot het hekje mag er maar gesurft worden en als ik de drukte van vandaag zie gaat dit zekers problemen opleveren.
Zover varen is niet toegestaan en door de drukte kan het wel eens heel snel gebeurd hier zijn. Laten we aub op deze spots erg zuinig zijn. Zodra er maar 1 keer net buiten de zone wat fout gaat zal deze spot hard aangepakt gaan worden.
Ik weet dit uit zeer betrouwbare bron en vrees na de drukte van vandaag dat dit dichter bij zal zijn als ik denk. Zeker nu er zo druk ineens over deze spot op het forum over de plek wordt gesproken. Please onthou dit en becarefull !!!!
|
|
|
Flakkee-John
|
Vergelijk het maar met het vogelgebied bij de Slufter als daar in gekite gaat worden en ook nog eens wat gebeurd met of door een kiter. Dan staat de spot de slufter heel snel in discussie.
Ik ben bang dat dit hier ook staat te gebeuren. Niet omdat ik het hier voor mezelf wil houden maar gewoon om deze spot niet te laten sluiten of hard te laten aanpakken.
Was vorig jaar er al bang voor en bleek toen ook uit te komen dat de spot ter discussie kwam door een stel Belgen en duitsers die het zonodig moesten vergallen. Ben bang dat doordat het nu zo massaal hier gaat worden al te laat is
|
|
|
Vlaardingen
|
"Tot het hekje mag er maar gesurft worden"
Huh?
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
"Tot het hekje mag er maar gesurft worden"
Huh?
Er komt normaal een nieuwe zone waardoor het toegelaten is daar te kitesurfen. Tot nog toe is het enkel toegestaan tussen de 2 blauwe borden op Ouddorp, dus een stuk naar links. Enkel daar waar de buggy'ers zitten en waar gisteren die kerel met die foil (ozone manta) aan het kitesurfen was is het toegestaan. Dus op het flauwe werk wordt het enkel gedoogd!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Links van de gele boei voor het hekje te blijven... Daar zat ik gisterochtend. Tot het Flauwe werk ineens overstroomde met kiters en ik voor de gezelligheid ook maar opeloefd ben...
|
|
|