|
martijn
|
idd Michiel, ik ook! alleen morgen en woensdag even mondelingen examens doen en dan mei vakantie, genoeg tijd dus om te waken dan. (buiten het leren van de examens om dan )
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zit minder sterk in de tijd, maar heb wel wat tijd door de week. Volgende week vrijdag weer. Hopelijk is dan het weerbericht al flink verandert...
|
|
|
Spoon
|
ik hoop met je mee ben wel toe aan een goede sessie
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik hoop met je mee ben wel toe aan een goede sessie Lekker windje voor je 9m2. Dan kan ik lekker aan de 7m2.... Blijft het bij dromen of krijgt Al Gore echt gelijk en komt er o.a. veel wind aan
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Fok, zou het gaan gebeuren?........... vrienden van KNMI zeggen: Verwachting 6 tot 9 dagen vooruitdonderdag 23 april tot en met zondag 26 april 2009 Grote kans (rond 70%) op overgang naar vrij wisselvallig weer. Temperaturen geleidelijk dalend naar rond of iets onder de normale waarden. Ik zeg : blaaaaaaaaazen mot ut!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
En vandaag ziet er ook niet verkeerd uit:
De wind is in het zuiden meest westelijk, zwak tot matig, rond kracht 3, in het noorden noordoostelijk, matig, in de kustgebieden vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6. De wind wordt in de loop van de dag overal noordoostelijk.
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland westelijk 3-4, spoedig ruimend noordoost 4-5, later mogelijk 6,eerst buiige regen, kleine kans op onweer,zicht overwegend slecht, oplopend matig tot goed
Ik denk dat het wat gaat worden vandaag!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Laatste paar dagen bij klanten gezeten en geen tijd voor het forum gehad, maar zo te zien heb ik weinig gemist behalve een redings actie. Word het nog wat de komende tijd of wat? WTF is er gebeurd met de wind dudes , ik heb zin om te surfen.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
I wish.... Ron, fingers crossed dat het weertype gaat veranderen. Ik heb de komende tijd wel wat vrije dagjes hier en daar...
|
|
|
d@ni
|
compleet off-topic maar wilde even melden dat het hier in Andalusia dadelijk een mooie 20 knoopjes gaat waaien. Vandaag naar Sanlucar de Barrameda, sherrydorp (hips..) met aan de overkant mooi natuurgebied, Coto donana, met stuk koraalrif waar je met poniente (westenwind) prachtig langs kan varen en de visjes kan zien. Hoop voor jullie dat het zaterdag iig wat gaat waaien. Even een pagina terug.. Mooi hé daar vlakbij mijn heimat Mijn vader komt uit Cadiz, je zit daar nu toch in de buurt. Probeer eens het strand valdelagrana in El Puerto de santa maria, dat is een heel mooi breed strand, en een fantastische kitespot, strandtent, douche om alles af te spoelen etc..
|
|
|
d@ni
|
PS, zondag msschn kabelen...
|
|
|
Spoon
|
zo dudes.. ik heb ron's advies opgevold en "went to see the doctor" en mijn winst is!!!!! een virus infectie.. gefeliciteerd u gaat door voor de antibiotica kuur maar ach... komt goed!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
PS, zondag msschn kabelen...
Een goed idee als het vanavond of morgen niets meer wordt met de wind ik heb ron's advies opgevold en "went to see the doctor" en mijn winst is!!!!!
een virus infectie.. Lekker, ik heb lang naast je gelegen in het water (Ron ook) Ik wist helemaal niet dat geslachtsziektes door brak water overdraagbaar zijn Jongens, allemaal naar de dokter. Rennen Nee, alle gekheid op een stokje: Beterschap!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga om 11.00 richting Enkhuizen, heel de dag 18 knopen voorspeld!
Veel plezier, ik heb vanochtend een afspraak anders had ik zeker naar je toe gekomen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik heb wel zin om te kiten maar als ik de wind zie in zakken iedere keer heb ik niet zo veel zin om zover noord te rijden. Ach er komen nog genoeg mooie dagen.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Niks wakeboarden....... Volgens watersportweer en weeronline gaan we toch echt een mooie zaterdag met een knoop of 18 tegemoet. Helaas wel een NO-er...... ach je kan niet alles hebben.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ga mijn werk maar eens bellen of ik vandaag nog iets moet doen.
"even terug" Ik kon ook niet helpen, net als L@uw geen donkeyDik en als de zeppelin in het water valt duurt het ook behoorlijk lang voor dat die weer in de lucht is.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Arbeit macht frei.
Zo is het maar net Olten.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
eind van de middag/avond mss een monster en co sessie:)
|
|
|
|
R.B.
|
Dude's de wind staat nu op 7m/s als tie boven de 8m/s uitkomt dan wil ik nog wel ff gaan. Wie nog meer en waarheen?
|
|
|