Mriek
|
Spannend, spannend, what's it gonna be?
|
|
|
Mriek
|
Die button 'annuleren' is handig. Maar waar zijn de smileys en andere rich text opties gebleven?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
damn. het wordt nog echt gezeilli vanmiddag, het slaat weer in de bol bij iedereen. als het aan mij ligt , palenstrand dan maar, heb je vanmiddag toch geen last van.
Net als Rudo, voel ik ook een 5 sterren sessie aankomen.
ik ben er rond een uur of half 4.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
AAN IEDEREEN DIE NAAR AUTOSTRAND GAAT, NEEM ALLES MEE UIT DE AUTO NAAR HET STRAND WANT ER LOPEN WEER ROVERS ROND. DUS LAAT HET OVERTOLLIGE THUIS.
|
|
|
|
Frank77
|
Ik dacht dat autostrand aflandig is met NNO/NO. Of is het geen probleem met deze wind?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik dacht dat autostrand aflandig is met NNO/NO. Of is het geen probleem met deze wind?
Absoluut wel voor beginners. Dit is de windrichting dat veel boardjes verloren worden, en er is kans op afdrijven wanneer de kite niet meer herstart kan worden. Heb je genoeg ervaring, let op je medekiters! Scheelt weer een KNRM telefoontje Zo, de wind is al 9,4 m/s @ Lauw: waarschijnlijk wel vandaag playa, of toch Omeer zuidoev. Ik kom met H2H vanmiddag, we kijken nog wel. De wind is iig erg goed al op dit moment.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Damn, ik heb er zin in. Michiel, we bellen.
ik ben rond 4 uur in de buurt van Oostvoorne wind blijft lekker tot laat in de avond.
|
|
|
thomasr
|
miss nog brouwersdam vandaag..
|
|
|
Spoon
|
verdorie....
en ik moet naar een [sarcasme]" leuk feestje van mijn liefste en gezelligste tante in eindhoven" [/sarcasme]
alhoewel ik me afvraag of het met mn pink-eye wel verstandig is om weer het water in te duiken. Mag mn lenzen nie in.. en met bril kiten heb ik nog nooit gedaan..
ik gun het jullie van harte een 5 sterren sessie..
kan rudo zijn kite is goed ontdingessen...
ik ga lekker bij mijn favo tanta aan de vegetarische bbq....:blegh
|
|
|
|
Lucasss
|
Ik wordt net wakker vanuit de nachtdienst. Ziet er best lekker uit! Ga zo naar Playa.
STEEF-S Ga jij vandaag ook nog?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Damn, ik heb er zin in. Michiel, we bellen.
ik ben rond 4 uur in de buurt van Oostvoorne wind blijft lekker tot laat in de avond.
He Ron, H2H en ik gaan ook later, meer kans op wind. Gezien de windrichting misschien toch weer een Oostvoornsemeer sessie. Omdat het erg ONO windrichting is beter daar aan de noordoever waar we woensdag ook waren. Het lijkt iig harder te waaien als woensdag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ze waren net gewoon aan het varen op TH, met aflandige wind (50° is teveel, zie Goegel eurt)
|
|
|
|
martijn
|
daaaaaaaaamn, jammer dat ik pas net terug kom van mn werk. had niet verwacht dat het zo hard zou gaan waaien. weer een topdag gemist . is bij iedereen de inbox geleegd?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
daaaaaaaaamn, jammer dat ik pas net terug kom van mn werk. had niet verwacht dat het zo hard zou gaan waaien. weer een topdag gemist . is bij iedereen de inbox geleegd? Martijn, het waait helemaal niet hard, check de beschikbare webcams maar alsook AWD. Ik zit hier nog steeds thuis te wachten op bericht van een van de spots. Nee, mijn inbox is (gelukkig) nog steeds vol
|
|
|
martijn
|
ik zie nu overal 8ms staan. dat vind ik best leuke wind om nieuwe tricks te oefenen + het is mooi weer ik zie hem nu gelukkig ook weer (A)
|
|
|
Lex
|
mmmm..ziet er inderdaad lekker uit buiten! Nog 3 toetsen en dan kan ik de komende weekens ook weer allemaal
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
op de webcam's zie ik alleen maar kites op het strand liggen, nu 5,6m/s niet echt goed dus... even afwachten nog...
|
|
|
martijn
|
gingen je andere toetsen lekker Lex? ik moet alleen woensdag nog 2 mondelingen en dan vakantie ohja, wanneer kom je nou is een keer een biertje halen? ;p
|
|
|
|
martijn
|
haha ik ook niet Sebas. Een paar standaard msn smilies zijn hier ook smilies, ( : D, : P, ; ) ) alleen dan aan elkaar wind trekt alweer aan...
|
|
|