|
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
KNMI: Morgenochtend zijn er wolkenvelden en in het noordoosten van het land kan er een enkel buitje vallen. De wind draait in het hele land opnieuw naar het noordwesten en neemt toe tot matig en aan de kust vrij krachtig, kracht 4 of 5.
klinkt hoopvol...
|
|
|
sjorsie
|
volgens mij word het zaterdag ook goed...z4..!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Check Dinsdag en Woensdag!!!!!
Daar komt de 20knp weer in zicht!!!!!!!! kom maarrrrrrrrrm oppppppp
|
|
|
rocket man
|
volgens windguru pro alles bagger
|
|
|
dimitri
Gast
|
Vandaag ook ben ik bang voor.
|
|
|
Spoon
|
10 knopen
|
|
|
thomasr
|
@ sjorsie: waar heb je dat avator plaatje vandaan geplukt? deze week wordt vaak net niks denk ik,,, hopen op zaterdag, en de 2 weken erna> vakantie
|
|
|
Spoon
|
dat is gemeen.
bij mn ouders in de tuin zwiepen de bomen aardig heen en weer.
iemand thuis de beschikking over een mototrtje waat hij of zij niet meer gebruikt? Minimaal 7 pk?
|
|
|
ton
Geen avatar
|
hee spoon heb nog een 18pk motor in mn schuur leggen. Geen flauw idee of die het nog doet, al jaren niet meer gebruikt. Ken effe kijken of het iets is.
|
|
|
Spoon
|
lol!! dat is dikke shit http://www.tahitimx.com/winch/moet je is op kijken, is niet heel lastig om zelf te maken.. heb je ook nog wat lol op windstille dagen.. gewoon bij de surfplas in vlaardingen ofzo.. van de eene kant naar de andere kant..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gaat het dan toch nog gebeuren vandaag?? 7ms en rising...
|
|
|
Spoon
|
en dan terug zwemmen leuk...... tuurlijk niet... omlopen .. dat ding zet je op de kant. gaat het dan toch nog gebeuren vandaag?? 7ms en rising...
laten we het hopen.. ron voorspelde van wel
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ben bang dat het niets wordt. Rij om 1700 weg uit Poortugaal naar Hellevoet, als het niets is recht naar huis. Als het wel wat is met een omweg.
|
|
|
rocket man
|
Vandaag ook ben ik bang voor.
yep
|
|
|
|
rocket man
|
zatterdaggeleoggelnd Rocky? mooie ZO odolsessie mss!
sta te popelen voor een lekkere zw. Heb verleden zondag bij holverbrand m'n nieuwe wave board getest en straps goed gezet. Was benieuwd naar de vaareigenschappen en was wel onder de indruk van de grip, misschien zelfs teveel voor het echte surfen??Dus waves you may come.
|
|
|