thomasr
|
thanks sjorsie! echt raar, hier in Zwijndrecht waaide het gewoon dik vanmiddag
|
|
|
|
Mriek
|
20 mei krijg ik de sleutel van een appartementje op het Noordereiland in R'dam. Eens een eilander altijd een eilander!!!!!!!!!!
Toch niet Maaskade 22a????
|
|
|
Mr the Emperor
|
Nope..... Hoezo??? Bekende van je?
Het gaat de Cornelis Trompstraat nr 6B-1 worden. Ik ben nog student en kon de maaskade 22 echt niet betalen. Heb nu een heel mooie deal kunnen maken. Geen vrij uitzicht op de maas, maar toch........
|
|
|
Mriek
|
Nope..... Hoezo??? Bekende van je?
Het gaat de Cornelis Trompstraat nr 6B-1 worden.
Had daar eergisteren een bezichtiging. Meteen een bod uitgebracht, liep al een onderhandeling. Is niet gelukt helaas. Was er superenthousiast over, dus wel een beetje goed ziek van. Was echt hilarisch geweest als jij 'm had. Had je binnenkort opeens wat scheurtjes in je kite gehad
|
|
|
Mr the Emperor
|
Het uitzicht....pfhhhhhiew......... Geloof niet dat je voor dat geld nog zoiets vinden gaat. Dit gaat mijne worden..... Lekker boven een electrozaak
|
|
|
Mriek
|
Het uitzicht....pfhhhhhiew......... Geloof niet dat je voor dat geld nog zoiets vinden gaat.
Daarom! Echt een paradijsje. Echt zonde. Had ik toch maar de vraagprijs geboden en niet naar adviezen van ervaren mensen geluisterd Zat nu ook een stukje boven het bod van die andere partij, dus op zich goed gegokt, maar omdat ze al zover in de onderhandeling waren, gunde de verkoper het toch aan hen. Grrrr. Dit gaat mijne worden..... Lekker boven een electrozaak Leuk pandje! Mooie grote ramen. Van die zaak heb je waarschijnlijk totaal geen last. Hoe gevonden? Makelaar of Funda? Noordereiland is echt een te gekke plek. Heb mijn zinnen er nu helemaal op gezet. Maar uitzicht op water is echt een harde voorwaarde voor mij.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik was vandaag in Den Bosch, en toen ik vanmiddag naar huis ging stonden de bomen daar ook heftig te zwiepen. Maar volgens AWD en toen ik thuis kwam helemaal niets Heel misschien vrijdag (wordt warmer, misschien een thermisch effect zoals afgelopen zaterdag en waarschijnlijk ook de maandag) Of zaterdag Idd. week erop waarschijnlijk weer wind
|
|
|
|
|
|
helium
|
Gisteren rond een uurtje of 4 tot 6 was het lekker op Muiderberg. Knoopje of 15, lekker zonnetje en voldoende kiters. Nu een gebedje doen voor de zaterdag.
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
euhmm moeilijke keus, eens kijken of ik niet eerst les moeten geven!
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik was vandaag in Den Bosch, en toen ik vanmiddag naar huis ging stonden de bomen daar ook heftig te zwiepen. Maar volgens AWD en toen ik thuis kwam helemaal niets Heel misschien vrijdag (wordt warmer, misschien een thermisch effect zoals afgelopen zaterdag en waarschijnlijk ook de maandag) Of zaterdag Idd. week erop waarschijnlijk weer wind Was zaterdag ook, er stond toen bij mij in Den Bosch zoveel wind dat ik heel optimistisch zelfs de 8 had ingepakt Er stonden ook flinke golfjes op de ijzeren vrouw (water bij mij voor de deur).
|
|
|
JO'Neill
|
@ Le Ber: Daar nog nooit een keer geprobeerd???
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@MB hoe vroeg is vroeg zaterdag? Vrijdag avond eerste even naar laatste "Loosefit 5 Years Birthday Bash" in rotown. (hiphop, latin jazz en funk)
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Hi Guys, Gisteravond met z'n tweeen gewoon gevaren op het Engelermeer in Den Bosch. Waren helaas aan de late kant want het werd langzaam steeds minder maar de wind was redelijk stabiel en rond zes uur was het zonder al te veel sinussen prima te doen met een 12 en een deur.
|
|
|
JO'Neill
|
Dat ziet er ook wel chill uit idd!! Mss een keer een kijkje nemen
|
|
|