Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
baggerschip is nu weg, heeft veel zand weggehaald voor verbreding A2 is nu 25 meter diep. de doorgang naar de Waal is dichtgemaakt en het is nu dus een meer.
Meer langs A-15 is onderdeel Biesbosch en mag je niet kiten.
|
|
|
martijn
|
ik zeg ook zaterdag ochtend sessie! slufter met kicker?
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
baggerschip is nu weg, heeft veel zand weggehaald voor verbreding A2 is nu 25 meter diep. de doorgang naar de Waal is dichtgemaakt en het is nu dus een meer.
Meer langs A-15 is onderdeel Biesbosch en mag je niet kiten.
Klopt en er is daar ook echt een soort strand waar je goed kant starten, ik vraag me ook regelmatig af of je hier zou kunnen kiten (kom er elke dag langs, vaak file ), misschien gewoon een keer doen
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hopen op Zaterdag Eerst met de vrouw op stap, en dan einde middag strepen trekken als er nog wat over gebleven is.
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Inderdaad, langs de A2 dat grindgat ziet er prima uit, mooi open want de wind crossed de maas daar. wil daar snel een s heen, je komt er via hedel volgens mij...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Je heb gelijk, normaal was het op vrijdag. Misschien vanavond even kijken morgen en over morgen wordt er in ieder geval gekite.
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ The O.
Morgen kiten?? met welke wind??
|
|
|
Mriek
|
"Bovendien waait het nauwelijks, alleen steekt in de middag langs de kust wind van zee op." Kan net lekker worden. Maar te twijfelachtig om vrij voor te nemen wat mij betreft.
|
|
|
Lex
|
Zaterdag Rockanje?
|
|
|
|
martijn
|
dude's hoe is rockanje? is het daar een beetje vlak en lang ondiep? en is het ver lopen naar het strand? we willen namelijk een kicker meenemen
|
|
|
|
martijn
|
haha, verassing dude;P hopenlijk waait het!
|
|
|
|
d@ni
|
@ Martijn : Ik vond Rockanje echt een top spot. Je moet er alleen wel met laag gaan varen, met hoog heb je paaltjes die net boven het water uitsteken. Het is minder ver lopen als palenplaya, je hebt meer toeschouwers en 2 leuke strandtenten voor event. versnaperingen. Ik kan zaterdag alleen als het niet zonnig wordt, anders ga ik achter een speedboot hangen, ook leuk. PS : Morgenmiddag ben ik op de Woollyfire.
|
|
|
michielsp
Geen avatar
|
Hello!! Mijn eerste berichtje hier en meteen even to the point:) Gaat er iemand morgenochtend nog een poging wagen op Rockanje?? tegenstrijdige berichten maar wie weet wordt het wat... (tis precies laagwater als er misschien wind staat:)
Enneh, @hangloose: hoe is hellevoetsluis?? waar moet je parkeren daar?
Good winds on us!
|
|
|
sjorsie
|
@ Martijn : Ik vond Rockanje echt een top spot. Je moet er alleen wel met laag gaan varen, met hoog heb je paaltjes die net boven het water uitsteken. Het is minder ver lopen als palenplaya, je hebt meer toeschouwers en 2 leuke strandtenten voor event. versnaperingen. Ik kan zaterdag alleen als het niet zonnig wordt, anders ga ik achter een speedboot hangen, ook leuk. PS : Morgenmiddag ben ik op de Woollyfire. @ Martijn : Ik vond Rockanje echt een top spot. Je moet er alleen wel met laag gaan varen, met hoog heb je paaltjes die net boven het water uitsteken. Het is minder ver lopen als palenplaya, je hebt meer toeschouwers en 2 leuke strandtenten voor event. versnaperingen. Ik kan zaterdag alleen als het niet zonnig wordt, anders ga ik achter een speedboot hangen, ook leuk. PS : Morgenmiddag ben ik op de Woollyfire. en worden daar niet elke week auto s open gebroken?
|
|
|
|
martijn
|
Top Daniel, hoelang is het ongeveer lopen? want die kicker weegt nogal wat en bij de slufter moet je hem dan helemaal omhoog tillen. Als er nog meer mensen zouden helpen zou het geen probleem zijn waar hij kwam knmi: De wind draait van oost naar zuid tot zuidwest en neemt toe tot matig of vrij krachtig 4 a 5 en aan de kust en op het IJsselmeer tot krachtig, 6.
|
|
|
richard
|
Heeft iemand enig idee hoe vaak wguru eigenlijk betrouwbaar is ? Voor morgen voorspelt guru een zacht pufje wind en dan vind je op KNMI het bericht dat Martijn hier boven postte.
Ik wil ook wel een keer slufter proberen. Op hoop van zegen dan maar morgenochtend met zowel de thorn als lichtweer boardje gaan.
Waar kun je het beste parkeren bij O/ZO ? Direkt aan het begin ?? (nog nooit daar geweest voor kiten)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hmm, windvoorspellingen zijn kierewiet geworden zo lijkt het. Zelfs guru.PRO is zijn eeuwige optimisme kwijt Ik gok op zaterdagochtend. De wind die ze opgeven is pal Oost, dus Rockanje nogo. Pas vanaf ZO is Rockanje side shore. Even kijken wat de wind gaat doen, maar anders wordt het weer een sessie op het meer. En lekker vroeg, want om 12u is de koek al op zo lijkt het nu
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mn broertje heeft vandaag zn fisheye binnen! Ik vermoed die van Sigma? Leuk speelgoed, en ook erg kostbaar Is die kicker al af?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
nog een week zonder wind @martijn bij sluf kan je nog een heel stuk met de auto naar beneden bij de reddingsbrigade post. volgende week bij geen wind: 1 to 4 mei krijgt IEDEREEN het hele weekend GRATIS Xbox LIVE Gold lidmaatschap! http://www.xbox.com/nl-NL/xtival09
|
|
|