R.B.
|
KBO was weer lache. Gisteren eindelijk me kite en board verkocht dus zit ff zonder. Maar i'll be back.
Veel plezier voor de gasten die vandaag gaan.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
KBO was weer lache. Gisteren eindelijk me kite en board verkocht dus zit ff zonder. Maar i'll be back.
Veel plezier voor de gasten die vandaag gaan.
Yep was gezellig dude's. Weet je al wanneer je je nieuwe gear krijgt? Ga je nog wel naar het strand vandaag?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Spoon! mooie 4 heb jij! Ik reed nog langs ergens voor de afslag naar de beneluxtunnel (blauwe C5). Ik ben ook heel blij voor je met die kleur.
Gisteren op de playa kreeg ik nog "Bitteeeeeeh ein bischen auskucken jah! Es gibt hier ein Schulung! Er was weinig aan de hand dacht ik eigenlijk. Eigenlijk had ik zijn Licenz even moeten bevragen want op de playa is toestemming voor 5 scholen - allemaal geallieerd.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
rudo, nog een beetje genoten? En inderdaad gewoon naar die Licenz vragen;)
|
|
|
El Banditos
|
een duitse kiteschool op het autostrand???
|
|
|
Lex
|
wij gaan over een half uurtje rijden naar de noordzee, ziet er lekker uit
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gisteren eindelijk me kite en board verkocht dus zit ff zonder. Maar i'll be back.
Ga je ook een Torch 2009 doen? Ben je helemaal in hoor de laatste tijd!
|
|
|
Mriek
|
Rudo, hoe ging het met je knie?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Rudo, hoe ging het met je knie?
thx, gaat wel, gisteren een rustig cruisedagje zonder springen... geen last van gehad. Springen zou ook wel gaan, het landen zie ik minder zitten. Wel een paar sprongetjes geprobeerd, wou er een op mn reet landen maar ik was de family jewels even vergeten - auch!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gisteren was ik ook op HvH, er werd wel gekite maar het was superdruk met badgasten (veel te veel witte kentekenplaten met een D in het blauw)
Vandaag is het op de webcams ook overal erg druk. Dat betekent ver lopen met je gear, en best gevaarlijk oplaten tussen de badgasten. Daar ben ik geen voorstander van.
Misschien tot vanmiddag maar naar paalnee?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
nou waar blijft die wind, zin om te gaan maar het ziet er windtechnisch nog niet heel goed uit!
|
|
|
gonkerd
|
Lijkt er idd op dat het echt pas eind van de middag gaat worden
|
|
|
milamber
|
Playa hoop ik...moet het wel een stukkie meer gaan waaien dan nu!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
N en playa is niet zo heel fijn, NO is minder vlagerig. Langs de Noordzee zijn alle stranden helemaal afgeladen met bradende Duitsers en andere buitenlui. Das balen voor A. je auto kwijt te raken, en B je kite oplaten tussen spelende kinderen
|
|
|
Spoon
|
Op playa is dat precies hetzelfde verhaal. Nog nooit zoveel badgasten gezien op playa. Wel mijn voeten gister open gehaald. Laten jullie het nog horen wanneer de wind aangaat! Ben net terug van de zilver markt in schoonhoven. Damn wat is dat druk. Misschien tot straks
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op HvH staat al 9,0 m/s woei. Echter een blik op de webcams zegt dat er iets niet klopt. Op HvH en 's-Gravenzande wordt niet gevaren terwijl er een aantal kites op het strand liggen. En druk is het daar niet itt de andere stranden
|
|
|
Hard2Handle
|
Ga zo richting de zee... Zie jullie stelletje windsletten zometeen wel...
Edit: Sprak zojuist D@ni, die is bij H.v.H., daar kan al gevaren worden en kiters kunnen hoogte houden.
|
|
|
Jeroen Oomen
|
idd vreemd. ik overweeg vanaf scheveningen nu die kant op te gaan. (waar is het precies?) scheveningen is wel erg afgeladen met mensen.
|
|
|
|
Hard2Handle
|
s-Gravenzande zijn ze nu ook aan het kiten. Ik ga alvast die kant op, rustig aam m'n kite optuigen enzo. Tot later dude.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
HvH, gewoon de borden volgen, en op de parkeerplaats (betaald) parkeren. Dan een flink eind door de duinen lopen en je bent er. Die mensen die lid zijn van de surfclub kunnen bij het water parkeren d.m.v. slagboom. Verschil moet er zijn, blijkbaar
|
|
|
|