|
d@ni
|
vakantie Ron??
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik zou best in september naar El gouna willen voor een weekje. (beste wind maand) die gasten van de kitekings gaan ook weer boeken. kost rond de 650,00-700,00 all-in ,super prijs lijkt mij. waarom gaan wij niet met een clubje......
|
|
|
Elevation
|
na goed, morgen nog iemand, wil wel weer ff varen, 1 of 2 of 3 graden.. ik ga niet alleen maar als er iemand meekomt...morgen ff vliegerweer checken en dan maar ff afstemmen.
|
|
|
Mriek
|
ik zou best in september naar El gouna willen voor een weekje. (beste wind maand) die gasten van de kitekings gaan ook weer boeken. kost rond de 650,00-700,00 all-in ,super prijs lijkt mij. waarom gaan wij niet met een clubje......
Ik zou best morgen een weekje naar El Gouna willen
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
na goed, morgen nog iemand, wil wel weer ff varen, 1 of 2 of 3 graden.. ik ga niet alleen maar als er iemand meekomt...morgen ff vliegerweer checken en dan maar ff afstemmen.
Met welke wind?
|
|
|
TBK
|
Ga gelijk met ons in September, wordt weer een topweek ! Ik ben nog bezig een groep van een man of zes bij elkaar te krijgen. Ze zijn nog niet zo happig ! Alleen de Beun en ik zijn zeker en waarschijnlijk Haring Hai ook. Rihanna Inn is een prima hotel, goed eten, ""top amusement"" afijn je komt toch voor het kiten. greetzzz, Frank (TBK)
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Ron: ben wel geintresseerd Is er een bepaalde leeftijdscategorie? En waarom dan niet gaan naar Ras Sudr, echt een top plek om te kiten. Vond het nadeel van El gouna dat je daar schoentjes aan moet hebben!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ron, ben ook geinteresseerd in een dergelijke "kite-boyz" weekje in zon en wind. Maar gezien mijn eigen ervaring in El Gouna, en die van vele anderen lijkt mij dat niet een heel goede keuze.
Hebben mensen nog concrete snowkite plannen voor dit weekend?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ron, ben ook geinteresseerd in een dergelijke "kite-boyz" weekje in zon en wind. Maar gezien mijn eigen ervaring in El Gouna, en die van vele anderen lijkt mij dat niet een heel goede keuze.
Hebben mensen nog concrete snowkite plannen voor dit weekend?
Mij is El gouna ook zeer slecht bevallen! Gewoon in mei tot 3x toe teweinig wind gehad!
|
|
|
Elevation
|
tja, das een goeie, welke wind... wordt ook wakker met keelpijn etc, volgende week maar weer kijken, dan wordt t enigzins boven 3 of 4 graden.
|
|
|
D@VE
|
wordt em echtnie de komende tijd, mischien toch zo'n goedkoop snowboard kopen om het op schnee te proberen (als er nog voldoende ligt) ach, nog ff en het is weer beter weer, want dit kan toch echt niet tot maart doorgaan , toch????
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zelf ga ik morgen niet, want ik ben zondag vader geworden van een zoon, Thom en ben druk bezig met luiers enzo Hey Edzard, nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Thom! Beetje laat miss maar ben al een tijdje niet op het forum geweest, een week op de VSK beurs in Utrecht gestaan en daarna een week snipverkouden. Omstandigheden voor dit weekeind zijn weer lekker ruk , de winter mag hier nu wel een keer voorbij zijn van mij ook al ga ik over een paar weken op wintersport.
|
|
|
D@VE
|
JA soms is het leven volkomen k.. (bazuin_kitesmiley)Maar niet als je net vader bent geworden natuurlijk, ook nog gefeliciteerd TSSS
|
|
|
Micky
|
[ [/quote] Met welke wind? [/quote]
Speciaal voor jou....
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@micky: waar heeft dit overzicht betrekking op? Toch niet op komende dinsdag ergens in Nederland? of wel?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Bedankt allemaal! Als die wind van dinsdag klopt ben ik misschien van de partij. Ben toch volgende week nog "vrij"
|
|
|
Mriek
|
07:00 schiphol?...... Waar was je nou? Ben uiteindelijk toch maar aan boord gegaan. En maar goed ook. Vandaag meteen een topsessie gehad: 24 knopen, 28 graden, slechts een handvol andere kiters, zonnetje... @ Edzard gefeliciteerd met je kleintje en heel veel geluk!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dan ga ik ook die kant maar es op
|
|
|
|
|