kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Deze namiddag: zonnig met hoge wolkensluiers. In de loop van de namiddag schuift er meer bewolking binnen vanuit het westen. De neerslag bereikt pas tegen de avond de westkust. Matig, later goed zicht. Maxima rond 15°C. Matige tot vrij krachtige (4 à 5) wind uit WZW, krimpend naar ZW en toenemend tot vrij krachtig (5). bron: kustweerbericht.be
Geen wishfull thinking, + 20 knopen aan de Belgische kust gisterenavond en ook woei in Zeeland..
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Klopt, ik had helaas de hoop al opgegeven en andere plannen gemaakt...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
de bomen gaan meer en meer heen en weer. vlaggen gaan harder wapperen. zou het dan toch weer?....... het startblok staat al klaar.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
windzoeker zegt nog niet veel, nu 9.9 tot 11.8 op oostvoorne! in 5 minuten een update we zullen zien
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Inderdaad Ron, het zit tussen de oren meestal, als de bomen in de tuin heen en weer gaan, maar nu lijkt het toch echt harder te waaien in het binnenland dan aan zee, hier in de buurt net vlaagje van 23 knopen Denk dat we zo maar even een ondergelopen weilandje op gaan zoeken met 13meters en skimboardjes
|
|
|
|
|
richard
|
Triest...net weer een ouwe blues plaat opgezet " Hoor de wind waait door m'n dromen, hier in huis daar waait het niet zou de goede sint wel komen nu 't windje in Spanje zo lekker is ? nu 't windje in Spanje zo lekker is ? Ja hij kite in Tenerife, op z´n boardje o zo snel. Als hij wist hoe zeer wij wachten, ja gewis dan kwam het windje wel, ja gewis dan kwam het windje wel. "
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Oei Richard je gaat hard achteruit deze dagen !!! Ik geloof dat ik ook maar even met songteksten aan de slag ga!! Kamer voor het aankomende minikiterje is klaar dus laat die woei maar komen nu......
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Mriek: Kiten is toch ontspanning door inspanning? Ik kan er prima mijn hoofd mee leegmaken, daarom doe ik het ws. ook zo graag. Heerlijk even geen sores, klanten, schoonmoeders e.d. aan je hoofd. Wie weet snel tot ziens, en kijk uit met paardrijden. Hardstikke gevaarlijk. Kijk maar naar Caro Emerald! @ Ed: ik ga je bazaki-ed noemen vanaf nu hoor
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
We gaan gewoon wakeboarden als het niet waait. We kunnen het wel uitstellen maar waaien gaat het echt niet
|
|
|
Mr the Emperor
|
Lekker Ed....
Kan trouwens niet wachten op een nieuwe DW.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
We hebben wat beelden, alleen met telefoon. dus niet echt de moeite waard. maar dit gaan we nog wel een keer goed overdoen!
Ik kan ook niet wachten pffff..
|
|
|
Mriek
|
Mriek, jammer voor je, mss ff van shrink verruilen. Ik dacht dat kiten tot de categorie van positieve stress hoort, dus wel adrenaline maar uiteindelijk wel remedie.
Dat klopt, voor normaal stabiele personen. Maar als je van nature al van hoge pieken, diepe dalen bent, erg gevoelig en bovendien de neiging hebt om je te verliezen in dingen, dan maken de kicks de schommelingen in je stemming en energie nog groter en raak je uit balans. De prijs die je dan telkens betaalt voor de euforie is erg hoog. En als die eurforie maar groot genoeg is (en dat is ie) hou je dat een hele tijd vol, maar ondertussen brand je op. Niet dat kiten mijn burn out heeft veroorzaakt, maar het is wel een van de druppels geweest. Wat niet wil zeggen dat ik denk dat kiten slecht voor je is! Het zou me alleen niets verbazen als mannen (van nature wat emotioneel stabieler dan wij vrouwen, zoals jullie ongetwijfeld uit ervaring weten ) gemiddeld genomen beter met dit soort kicksporten om kunnen gaan. Jullie hele hormonale huishouding is meer ingesteld op adrenaline (vanwege de jacht op dinosauriers en zo ). Maar da's slechts een theorie. En aangezien het hier geen psychologieforum is laat ik het daar maar bij.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wow Mriek, heftig! sterkte met de dingen! Ik ben wel weer aan een kitesessie toe, mss even een opfriscursus doen hoe je je bar oppompt, waar je trapeze ook alweer aan je kite vast moet en van die basis dingetjes. Bring on the wind!
|
|
|
chico
|
Hey Mriek, BO duurt wel ff n tijdje. Veranderen van leefstijl wil nog wel eens helpen. En google eens op de Big Five in de sociale wetenschap. Een van de factoren heeft een significante relatie met BO.
Suc6
|
|
|
Mriek
|
Komt goed mensen, ik loop al een tijdje mee. Gaan jullie je vooral concenteren op het doen van winddansen en zo. Dan ga ik mijn ros bestijgen Thanx in elk geval voor het medeleven en CYA in the future
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben wel weer aan een kitesessie toe, mss even een opfriscursus doen hoe je je bar oppompt, waar je trapeze ook alweer aan je kite vast moet en van die basis dingetjes. Bring on the wind! Weer volledig hersteld + huis al af? Hier in Groningen staat gewoon de hele dag al 16-20kn wind. En ik heb het allemaal kunnen zien vanuit het raam
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laurens en ik kom uit Rotterdam. Ik werk in Rotterdam als interaction designer en in mijn vrije tijd drink ik graag een biertje.
Nu kwam ik gister, tijdens het opruimen in de garage, een houten plank (met beschildering) en een soort van gekke sandalen erop tegen.
Het probleem is: ik kan me totaal niet meer herinneren waarvoor ik dat ding ooit heb gekocht en laat staan gebruikt. Gelukkig zat er een hint op deze plank geplakt, te weten een sticker met de URL van deze site. Hierdoor kwam ik te weten dat jullie dit attribuut gebruiken onder je voeten om over het water te glijden. Alleen gebruiken jullie hierbij ook meerdere attributen.
Zouden jullie deze attributen kunnen beschrijven (al dan niet met een plaatje), zodat ik een mentaal model heb van de attributen dat ik zoek. Er is namelijk een grote kans dat ik die ook gekocht heb in het verleden.
Mocht ik alle attributen, die jullie beschrijven, gevonden hebben dan zou ik graag mee doen met jullie activiteit.
Met vriendelijke groet,
Laurens
|
|
|