Nickeltje
|
Tja, altijd nog een alternatief voor als er dan geen wind is... Heb ook wel filmpjes gezien met mafketels die dat op het strand doen met een kiteboardje...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Vlagerige wind en de twijfel of het oppervlak groot genoeg zou zijn is wat mij er vorig jaar van weerhouden heeft, in plaats daarvan ben ik met snowboard achter mijn paard gaan hangen, dat ging ook best leuk.
Maar misschien dat ik het deze winter dan toch eens probeer als broer en zus ook meedoen in de uiterwaarden aan de rivier bijvoorbeeld...
Met je snowboard achter je broer en zus??
|
|
|
Nickeltje
|
Heel grappig...
Maar inderdaad niet zo handig omschreven. Nee, die kiten allebei ook en zijn flink gevorderd...
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
snowboarden ???? kiten !!!! gewoon het water op met je luie lichamen.......dikke wind weinig mooi weer kiters dus gaaaaaaaan
|
|
|
|
Nickeltje
|
snowboarden ???? kiten !!!! gewoon het water op met je luie lichamen.......dikke wind weinig mooi weer kiters dus gaaaaaaaan
Op zich een goed idee. Maar ik lig nog erg veel in het water en heb alleen een 4/3 pak. Heb het 3 weken geleden nog wel een middag geprobeerd, maar denk dat het met deze koude wind mij te koud is... Vast heel laf, maar ik ga dit weekend het water niet in.
|
|
|
|
rich@rd
|
wacht nog op mijn droogpak.
ben blij dat ik die vandaag niet heb aangedaan anders had ik nu mooi twee gaten in mn pak ipv. mn trainingsbroek! beste snowkitespot van nederland gehad filmpje volgt nog met een beetje geluk vanavond nog.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hoe was het daar? Nog leuke heuveltjes ofzo? en sneeuw hebben jullie wel gehad volgens mij?
Benieuwd naar de film dan!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Snowkiten Graskiten! Maar jullie zijn tenminste lekker bezig, daar gaat het toch om
|
|
|
|
Nickeltje
|
Wat gaaf!! Waar zijn jullie geweest?
En neem je hiervoor de kite die je op zee ook zou nemen met deze wind of heb je een andere maat?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@NICKEL Je kan inprincipe een iets kleinere maat pakken. Omdat je minder weerstand hebt (je kan niet weg zakken, en de waterstart is natuurlijk ook makkelijker op sneeuw) Sneeuw hier trouwens ook weer!! (: Hmm, alleen niet zo stevig.
|
|
|
Nickeltje
|
Jesse Bedankt!
Het sneeuwt inderdaad aardig door. Kleine vlokjes maar als dit een dag zo door gaat, ligt er dit weekend wellicht nog genoeg om het te proberen.
Heb er zin in!! Ik hoop zondag ergens in Nl aan te kunnen sluiten op een terrein waar anderen ook bezig zijn. Moet alleen even mijn ouder snowboard ophalen bij ouders.
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zaterdag weer watertrappelen, ZZW 5-6 bft Luchttemp 3-5 graden, moet kunnen.
javascript:void(0);
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Culture! Nopee... Morgen gaat me paps waarschijnlijk naar skie shop, dan zal hij eens kijken. Ben benieuwd, maar voor snowkiten heb ik me equipment wel op scherp (ondanks het gaat dooien) k'heb tog hoop dat het Zaterdag snowkitebaar is.
Aangezien het dan gaat sneeuwen en windvlagen komen + Sneeuw'd hier tog flink!
|
|
|
|
Xander Q
|
Ik heb ook wel zin om zaterdag te kou kleunen.
Wie, waar en hoelaat????????
Maar is het nog wel te doen met een 6mm wetsuit???????
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zaterdag weer watertrappelen, ZZW 5-6 bft Luchttemp 3-5 graden, moet kunnen.
Heb er ook weer zin in. Droogpak aan en gaan... Maar waar gaan we heen???
|
|
|
|