kappie
|
Ik ken pas 17 uur weg.. ken dan om 17.30 in de hoek monster of ter heijde staan.. iemand?
|
|
|
Xander Q
|
Was erg lekker op playa!!
Helemaal toen het zonnetje kwam kijken.
De wind was vanmorgen wel sterker, dan toen we weggingen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Rockanje was suuuuuper...... genoeg wind voor een stevig gepowerde 9m, een lekker zonnetje en max. 3 kiters op het water. Van 11 tot 3 uur op het water. Dat wordt de komende dagen spierpijn
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was niet verkeerd, maar had net wat meer wind mogen staan.
Weet iemand wie die gast met de gele 2010 Bularoo (9?) was die tot ongeveer 15.00 aan het varen was?
|
|
|
norton
|
was leuk om toch ff te kiten , morgen is nog te veel voor mij. blij dat ik vandaag gegaan ben ondanks kapotte startmotor van mn campiv .
voor de gast die me ff geholpen heeft te starten .. tnx !!
laterr
|
|
|
KiterHans
|
Was niet verkeerd, maar had net wat meer wind mogen staan.
Weet iemand wie die gast met de gele 2010 Bularoo (9?) was die tot ongeveer 15.00 aan het varen was?
Ja dat weet ik, dat was ik was geen 9 maar een 11
|
|
|
chico
|
Was ruk op Rockanje vanaf 16:00 hr. Had ik maar eerder moeten komen. Te weinig wind en stuiterdestuit
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ah was wel lekker op Brouwersdam. Had een 10 m van half 4 tot kwart over 5. Toen nog ff een kwartiertje met mn 12 gevaren. Zag nog een dode meeuw naast me drijven. Maar was wel lekker.
|
|
|
|
martijn
|
oostvoorne was wel lekker van 10:30 tot 13:00 met de 7mayhem... Was wel net aan, maargoed toch weer ff gevaren!
|
|
|
*Niek*
Logs: 0 | 39 uur
|
Oostvoorne was top gisteren vanaf 16:00, in het begin beetje wennen aan golven e.d. Maar daarna heb ik de beste sessie tot nu gehad!!!! Zo'n after work sessie bevalt me wel
|
|
|
d@ni
|
Oostvoorne was top gisteren vanaf 16:00, in het begin beetje wennen aan golven e.d. Maar daarna heb ik de beste sessie tot nu gehad!!!! Zo'n after work sessie bevalt me wel Was idd heeeeeeerlijk op playa vanaf 16.00. Ik ging als laatste van het water... Wie was jij dan *niek*? Dan moet ik jou gezien hebben.
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
tussen 12 en 13u op de playa die slettenbak eens de rondte in gooien!! En tips zijn natuurlijk altijd weer welkom Ed!
Vette trailer trouwens!!
|
|
|
thomasr
|
lekker ed!
vandaag helaas school : (
kheb tot dinsdag om n buffertje op te bouwen voor 4-5 maanden niet kiten : P
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
wij gaan eerst ff op de dam kijken, en dan door naar playa als t niks is, over een uurtje op de dam! rudo al weg?
have fun vandaag gasten
|
|
|
*Niek*
Logs: 0 | 39 uur
|
Oostvoorne was top gisteren vanaf 16:00, in het begin beetje wennen aan golven e.d. Maar daarna heb ik de beste sessie tot nu gehad!!!! Zo'n after work sessie bevalt me wel Was idd heeeeeeerlijk op playa vanaf 16.00. Ik ging als laatste van het water... Wie was jij dan *niek*? Dan moet ik jou gezien hebben. Je moet me inderdaad gezien hebben, ik ging als 1 na laatste van het water af. Groen/Zwarte Bandit3 11M en wit Prolimit harnas! En was aan het begin aan het stuntelen.....
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Lekker woei! De temperatuur gaat langzaam omhoog en afterworksessies weer mogelijk, tijd voor mij om ook maar weer eens tzt lekker te poedelen! YEAH
Vliegerweer.nl werkt niet meer, maar t lijkt erop dat die gadget voor op je bureaublad nog wel werkt?? Alleen de windrichting klopt niet volgens mij.. Kan iemand dit bevestigen? Vind/vond t namelijk altijd best een relaxed ding!
Veel plezier vandaag gasten!
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Was ruk op Rockanje vanaf 16:00 hr. Had ik maar eerder moeten komen. Te weinig wind en stuiterdestuit
Was ruck op rock... Echt niet.. We waaren rond 14:30 het water op gegaan, naar playa gecruised en weer terug, rond 18:00 gingen we pas van het water af... Het was gewoon lekkah.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere de eerste na het werk sessie van het jaar, in mijn uppie. Was goed te doen tot een uur of 17:30 daarna was het over, had ook wel iets meer mogen zijn maargoed ik was weer lekker bezig. Net boven Monster zijn ze al flink bezig met de zandmotor, ben benieuwd of het nog een mooie spot word. @Evan iets klopt er niet helemaal bij de logs, er staat dat ik 4 logs heb ingevoerd terwijl ik er maar twee heb ingevoerd. Tijd klopt ook niet, of word deze naar boven afgerond? Het eerste getal is van dit jaar, het tweede van alles in totaal, allebei in uren, naar boven afgerond. Zo kun je zien wie er dit jaar het meest diehard gevaren heeft
|
|
|