gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ben een paar keer geweest op Grevelingendam. Morgenmiddag rond 13.00 hoog water, dan is het vaarbaar. Ondiep water. Hoogteverschillen bodem, dus beetje oppassen waar je vaart.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
mmm, kijk morgen wel ff dan. pfff maak me maar weer wakker als het ZW6-7 is kan even duren, hahaha
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
en heren was t nog wat. heb hier wel een leuk plaatje van vanmiddag op de vrouwenpolder En nog eentje, mijn favo lente shotje tot nu toe:
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Edam was hem wel aardig, alleen een beetje zout gebrek en choppy. Verder wel hardere wind dan gisteren al viel hij eventjes een half uurtje weg. Lekker foto'tje Ed. ik land hem nog steeds op me ass
|
|
|
Yoram
|
@Barry, thanks
|
|
|
|
R.B.
|
Is er hier toevallig ook iemand medisch onderlegd?
Ik ben namelijk aan mijn schouder geopereerd (instabiele schouder). Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis geweest de chirurg was tevreden maar vertelde mij dat ik moest stoppen met fysio therapie, want hij wil dat mijn schouder kapsel lekker stijf blijft. Mijn fysiotherapeute wil juist dat ik blijf komen om juist meer bewegingsvrijheid te creeren, dus de kapsels weer een beetje uitrekken. Helaas spreken deze twee elkaar tegen en weet ik nu niet waar ik verstandig aan doe. Dus mocht er hier iemand zijn die hier verstand van heeft dan hoor ik dat graag.
|
|
|
|
|
Wouter
|
@ Robin... die chirurg is medisch onderlegd hoop ik :-)
Lijkt me ook dat het kapsel nu even prio heeft. Als deze voldoende hersteld is kan je altijd nog werken aan bewegingsvrijheid en opbouw van spieren.
|
|
|
|
thomasr
|
@ R.B:
ben deze week ook geopereerd. 3 schroefjes erin, 2 in het labrium, 1 by de aanhechting van de bicepspees.
by een eerdere operatie vertelde een fysio: 3maanden mitella waarvan 1,5 gefixeerd dus helemaal vast. daarna 1.5 maand n gewone mitella. daarna zei hij: dan even reguliere fysiotherapie om de spieren die 3mnden niet bewogen hebben weer op kracht te krygen.
afgelopen week verteld n andere fysio: 3 maanden mitella en n half jaar tot een jaar fysiotherapie...
Over 1.5 week gesprek met myn arts, kijken wat hij ervan zegt.
Jij hebt geen kijkoperatie gehad toch?
@ed: chiill filmpje man!
|
|
|
norton
|
chill filmpje ja
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Ed goed bezig dude, film en kite wise! Maar wat een dramatische voorspellingen voor de komende dagen , denk dat ik ergens van een hoog gebouw af ga springen inclusief kite om toch nog een kick te kunnen krijgen... (adrenaline junky )
|
|
|
Gehaktdag
|
Ohhh dat was op vrouwenpolder eind vd middag! ik heb je nog ff zien varen tegen 17u. was een eindje verderop bezig met groene kahoona
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Tnx! Wordt mn nieuwe hobby zo onderhand.. want veel wind is er niet..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mijn hemel, wat een ruk voorspellingen! Ik zie Ed alleen maar aan een 12m2 SLE + skimboard voorbij komen (overigens wel heel erg lekker bezig , maar net als iedereen ben je ook wel weer toe aan 6/7/8Bfrt ) Wordt het begin April weer achter de kabel oefenen? Moeten we overstappen op zeer grote Flysurfers van heel duur ultralicht doek? Moeten we emigreren naar winderige oorden? Pfff....
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Kom op jongens! weten we in ieder geval zeker dat het het eerst volgende weekend met wind weer ouderwets vol is op het water! zie er echt naar uit...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Is er hier toevallig ook iemand medisch onderlegd?
Ik ben namelijk aan mijn schouder geopereerd (instabiele schouder). Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis geweest de chirurg was tevreden maar vertelde mij dat ik moest stoppen met fysio therapie, want hij wil dat mijn schouder kapsel lekker stijf blijft. Mijn fysiotherapeute wil juist dat ik blijf komen om juist meer bewegingsvrijheid te creeren, dus de kapsels weer een beetje uitrekken. Helaas spreken deze twee elkaar tegen en weet ik nu niet waar ik verstandig aan doe. Dus mocht er hier iemand zijn die hier verstand van heeft dan hoor ik dat graag.
Ik weet niet wat jezelf vind? wat zegt je "hart"? luister naar je eigen lijf... het zou kunnen dat de chirurg gelijk heeft maar aan de andere kant heeft je fisio ook gelijk. Stel dat je eerst naar de chirurg luister dan moet je toch ooit aan de fisio.... Mij lijkt het beter toch voorzichtig fisio te doen, de schouder moet toch weer in beweging komen, spierweefselbouwen etc. En dat kan alleen met fisio (oefeningen) succes.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Second opinion kan nooit kwaad weet ik uit eigen ervaring....maar verwacht niet een sluitend antwoord. De heren medici weten het zelf vaak ook niet precies hoe revalidatie zou moeten verlopen. Dat is voor ieder persoon weer anders.
En met bewegen samen met de fysio: zolang je voor je gevoel niets "tever" rekt en belast kan het vaak ook niet veel kwaad. Dat heb je zelf in de hand.
Helaas snap ik je verhaal maar al te goed. Ik heb dit zelf ook twee keer mee gemaakt in mijn leven.
|
|
|