Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Hij was weer prima op de motor. FF skimmen met Hijo, even wennen maar wel erg cool. Ben nog steeds benieuwd of het nou echt iets aan de lowend toevoegt want vandaag kon je gewoon met de 10m2 en de TT aan de slag en dat hebben we dan ook later maar gedaan Wat een enorme rivier wordt dat daar trouwens met vloed, daar je niet je waailap in laten verdrinken
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Jezus... 'k was op 's gravezande samen met the one and only O!!!maar damn wat was de stroming rete fucking hard!!!!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Was lekker op brouwersdam. met de 10 gevaren ging prima. jammer van de ambulance rond 3 uur. was dacht ik een lesser. had een aardige hoofdwond. en ja de klunsduitsers zijn er ook weer Was meer de deutsche dam wel 200+ duitse camper gezien
|
|
|
RonZijl
|
Invasie sebastiaan?
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was lekker op brouwersdam. met de 10 gevaren ging prima. jammer van de ambulance rond 3 uur. was dacht ik een lesser. had een aardige hoofdwond. en ja de klunsduitsers zijn er ook weer Was meer de deutsche dam wel 200+ duitse camper gezien het was enorme ramp met die duiters... Goed voor de economie ramp voor je vaar plezier
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tussen 1940 en 1945 was het een ramp met die Duitsers daar, nu overdrijven jullie dus Tja, het seizoen is dus weer begonnen! Vandaag gaat het niets worden, het water is net een spiegel hier voor mijn deur.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tussen 1940 en 1945 was het een ramp met die Duitsers daar, nu overdrijven jullie dus Tja, het seizoen is dus weer begonnen! Vandaag gaat het niets worden, het water is net een spiegel hier voor mijn deur. Misschien begin van de avond.
|
|
|
|
Sierrra November
|
In de loop van de middag kan je overal knallen waarschijnlijk. Voor Zuid-Holland verwachten ze 4 tot 5 bf. Nog even wachten dus
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gister best lekker dagje gehad. Vandaag andere verplichtingen. Morgen misschien van de partij als het niet al te nat is van boven.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gister best lekker dagje gehad. Vandaag andere verplichtingen. Morgen misschien van de partij als het niet al te nat is van boven.
Je was snel weer weg of was je er al vroeg ??
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Was lekker op brouwersdam. met de 10 gevaren ging prima. jammer van de ambulance rond 3 uur. was dacht ik een lesser. had een aardige hoofdwond. en ja de klunsduitsers zijn er ook weer Was meer de deutsche dam wel 200+ duitse camper gezien het was enorme ramp met die duiters... Goed voor de economie ramp voor je vaar plezier Goed voor de campings in de buurt maar betwijfel of ze veel geld uitgeven Ach zolang de economie maar aan mag trekken door onze buren
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
'wat denk je van de brandstof of zullen ze dat allemaal in duitsland tanken? btw ik heb zin in morgen. eindelijk een mooi windje
|
|
|
Sierrra November
|
Gaat er nog iemand richting de Zandmotor rond een uurtje of 3?
|
|
|
Yoram
|
Morgen hopelijk weer een lekkere sessie, spot (nog) onbekend.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
als het goed weer gaat lekker effe op playa of de rock. dan weer 2 weken niet mogelijk dus effe alles er uit halen effe de go pro mee
dan weer eens een leuk filpje in elkaar zetten
|
|
|
rich@rd
|
morgen take 2 autoplaya voor mij... vanaf uur of drie eerst nog wat verplichtingen...(laat t me meissy maar niet horen dat ik t een verplichting noem;-)
|
|
|
|
hijo del viento
|
morgen take 2 autoplaya voor mij... vanaf uur of drie eerst nog wat verplichtingen...(laat t me meissy maar niet horen dat ik t een verplichting noem;-)
Kijk baas gaan we er een ouderwetse ramsessie van maken??
|
|
|
Sierrra November
|
Gaat er nog iemand richting de Zandmotor rond een uurtje of 3?
Antwoord: Nope.....stond ik daar in mijn eentje. Rustig ok....maar niemand, dat had ik nou weer niet verwacht Morgen andere verplichtingen (lees: schoonmoeder) dus het gaat wel weer even duren voordat het weer knallen is.
|
|
|
|
hijo del viento
|
morgen middag gewoon ouderwets cruisen
Dat dachten ze op de Costa Concordia ook Olten en de rest is inmiddels geschiedenis!! Dus kijk maar uit!!
|
|
|
Spoon
|
Ik ga morgen naar het autostrand. Maar ik twijfel over droogpak of wetsuit. Het wordt niet zo warm morgen :S en koud . Ben al veels te lang niet geweest. Hoe laat gaan jullie??
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Sorry voor de mensen die vanavond te vroeg hebben op gegeven, maar het begon toch effe super lekker te waaien. Heel het strand met 2 man.
Nu nog even gevoedert worden, oogjes dicht. en dan zou het weer moeten waaien!!
|
|
|