TtHoM@s
|
Ik vindt senda's echt zwaar )(&*& rijde maar dat komt omdat die zadels zo stijf zijn. Welke heb jij dan joy? Supermoterd drd x-race cross?
ik heb de derbi senda x-treme supermotard en hij rijd echt lekker gr.joy ach je moet niet naar hem luisteren, hij zit ook hele dag te zijken dat zijn ss kite's zo lekker vare en dan doen ze ok niet duss....(oeps gewaagde opmerking (tong_kitesmiley) )
|
|
|
Wie?
Gast
|
IDD thomas:O Nee ik zit de hele dag op scootersite's een kijke en aan me eige scoot aan sleutelen ik heb totaal geen leven zoals thomas
|
|
|
slingshot-slet
|
kite keuze is idd heel persoonlijk. vaar nu met naish maar ga snel overstappen op C-shaped slingshots je weet wel welke : duurzaamheid en minder rukkerig(bij naish krijg je van elke vlaag een extreme power bij slingshot is die brukopbouw is geleidelijker) maar ieder zijn eigen keuze later kees
|
|
|
TtHoM@s
|
ik drink er vaak thee bij maar sinds kort drink ik meestal chocolade de luxe er bij. lekker
|
|
|
jeroen90
|
chocolade de luxe op je werk:P dat is niet lekker man.. gewoon die met melk is dat toch? heb ik ook:P je moet thee nemen met 4 suiker hmm lekker zoet.
|
|
|
Wie?
Gast
|
4 ik neem altijd 6 klontjes iedereen kijkt me zo raar aan als ik dat doe:S
|
|
|
jeroen90
|
6 heb je niks aan:P dan blijft de helft op de bodem liggen.
|
|
|
|
robin..
|
dus jij drink thee matjas
|
|
|
Jurrien
|
@Jurrien, lol als je daar een brommerplaatje op zet!! de achter de rollerbank krijgt een hartverzakking schat ik. hahahaha jah dat zijn wel streken
|
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Dan zal ik je volgende keer is onder zeiken ... oud wijf haha
|
|
|
|
Alferink
|
Aha, kijk is aan, Ook mijn vroegere trots maar even showen dan:P Derbi Senda SM Xtreme, uiteindelijk met Doppler 50cc en Gianelli Aufpuff, daarmee liep hij flink stuk teller uit en trok flink schnell op. Nu kom ik met een Mazdatje naar het strand, Ze en nu genoeg geposed (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ik ga gewoon met de auto en mn bank naar t strand. brommers tsss
|
|
|
robin..
|
lekker vinni ik ga zometeen hopen dat ik het haal
|
|
|
|
robin..
|
koop tog gewoon een aerox
warom iedereen heeft die
|
|
|
Vinni
|
Die dingen zien er nog lelijk uit ook Maar hoe laat moet jij robin?
|
|
|
|
Wie?
Gast
|
Yeah mijn brommer ligt nu uit elkaar en me tomosje in de bosjes. Aerox is zker wel mooi maar idd half ned rijdt op zo'n ding. Komt omdat het ook gewoon de mooiste scoot is. Maar dna is ook vet Vinden jullie van deze rox dan:D http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=194709
|
|
|
Vinni
|
En robin??? Is het een: Of ia het een:
|
|
|
|