Let op je spullen in Andijk

Joris

Augustus 16, 2007, 23:49:53
edit2Rapporteer  
Misschien een beetje laat, maar toch.

Vorrige week vrijdag is op de parkeerplaats in Andijk het raam van men auto ingeslagen en een Tas met portemonnee etc gestolen.

Let dus goed op, en laat geen waardevolle spullen (zeker niet in het zicht) in je auto liggen. Laat ook geen dingen (tomtom/telefoon) met bluetooth aanstaan. Het schijnt wel vaker prijs te zijn daar.
Haring High Richardt

Antwoord #1 Augustus 17, 2007, 00:14:57
edit2Rapporteer  
Das mooi kl..te  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2 Augustus 17, 2007, 01:23:24
edit2Rapporteer  
lekker dan .. ThumpDown iedereen een beetje opletten daar op verdachte figuren 
Idefixe

Antwoord #3 Augustus 17, 2007, 01:30:30
edit2Rapporteer  
gaat weer goed in Nl. Zie hier de resultaten van 1 week "kiteplezier":
De slufter: afgelopen week dieven bezig geweest
Noordwijk: Kiteschool inbrekers, diverse  boardjes/vliegers gestolen
Brouwersdam: spullen van het strand gejat
Andijk dus een auto opengebroken........
Ik stel voor, alle bonnetjes schrijvende ambtenaren van het water af en gewoon aan het werk gaan.
Morris

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 17, 2007, 01:42:49
edit2Rapporteer  
Het is helaas ook een uitgesproken parkeerplaats daarvoor. Ben er al vaker bang voor geweest.

Sterkte met het aanvragen van al je bankpassen e.d......zucht, helaas kun je nergens meer iets laten liggen.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Augustus 17, 2007, 16:09:53
edit2Rapporteer  
Misschien heb ik nog wel een tip.

Maar die vertel ik je wel als ik je spreek.

Misschien dat de diefjes ook op de forums zitten te lezen..

De beste tip is natuurlijk geen waardevolle spullen in je auto achterlaten. ListenToMe
Keut Local

Antwoord #6 Augustus 17, 2007, 16:38:29
edit2Rapporteer  
Het valt me ook op dat er de laatste tijd `vreemde vogels`rondhangen op die parkeerplaats.Laatst was er een Pool die wel erg geïntresseerd was in de prijs van m`n kite. Let idd goed op je spullen, laat niks in het zicht liggen. Vooral Andijk heeft een parkeerplek waar je tijdens het kiten totaal geen zicht op hebt. Misschien dat we met de `locals` iets kunnen regelen/bedenken om er voor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Heb wel enkele ideeën, vooral op Andijk is het toch een beetje ons kent ons. Dus let ook een beetje op elkaars spullen als iemand op `t water is. Je ziet toch zo of `t een bekende (kiter) is of niet. Hou in het geval van een onbekende/geen kiter, die vogel een beetje in de gaten. Of waarschuw elkaar als er vreemd volk op de parkeerplaats rondhangt. Op die manier kan diefstal misschien worden voorkomen.

@ Jorris, heb je aangifte gedaan? Want er wordt de laatste tijd ook veel gestolen op de jachthaven. Misschien zijn dit dezelfde gasten. Het helpt de politie echt als je aangifte doet, aan de hand daarvan kunnen ze misschien het een en ander vaststellen.

Gr Mark
Haring High Richardt

Antwoord #7 Augustus 17, 2007, 16:56:49
edit2Rapporteer  
Citaat
Het valt me ook op dat er de laatste tijd `vreemde vogels`rondhangen op die parkeerplaats.Laatst was er een Pool die wel erg geïntresseerd was in de prijs van m`n kite

Enkele jaren terug waren er ook auto,s opengebroken (toen was ik nog windsurfer) men vermoedde toen ook polen. Is niet bewezen dus niet alle polen zijn dieven

Wat ik wel eens doe als ik het niet vertrouw het kenteken van de verdachte auto opschrijven. 

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #8 Augustus 18, 2007, 01:23:30
edit2Rapporteer  
Ik vraag aan vreemdelingen of ik ze effe op de foto mag zetten whoehaaaaaa schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.