Geen
|
AAHHHH TE F*CKING WOUSE SHIT GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu wachte n op de ECHTE ECHTE movie
|
|
|
Jordi_1990
|
zo die kan me dr wat van:O
|
|
|
|
martijn
|
damn, ziet er weer erg uit!
|
|
|
reinout
|
wat een sicke movie!!!
|
|
|
|
Maurits
|
SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! SICK! oh ja en uhm sick! hehe
|
|
|
|
Lex
|
wat een held
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Eens temeer bewezen.... Stalen ballen!
|
|
|
Kevin
|
Mooi hoor kan niet wachten op hele movei ubber dit zeg
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Wat een hoogte ook weer...NIET NORMAAL!!
Ben zekers benieuwd naar de hele movie.
|
|
|
michiel v geel
|
ballen van antivries met een roestvrijstalen coating
|
|
|
|
|
Frank77
|
Wat voor een camera en digitaal edit pakket gebruiken die mannetjes, ik ben erg benieuwd. Ik heb al moeite met mini-dv en interlaced beelden omzetten naar divx'jes,.,
|
|
|
emieck
|
vinden jullie ook niet dat zijn loopjes er minder uitzagen dit keer? normaal is het echt zo van BANG en dan dikke loop maar nu vond ik het er ietsjes minder uit zien hoor..
|
|
|
Morres
|
vinden jullie ook niet dat zijn loopjes er minder uitzagen dit keer? normaal is het echt zo van BANG en dan dikke loop maar nu vond ik het er ietsjes minder uit zien hoor..
Het waaide ook niet zo hard als begin dit jaar
|
|
|
jarie
Geen avatar
|
Ik vond ze er niet minder uit zien...
Heb je die eerste sprong gezien op dat korte filmpje..?? verder dan 100 meter schat ik
plus mooi gestyled... ben ik het niet met je stelling eens..
|
|
|
emieck
|
je moet lezen wat er staat jarie, er staat dat ik zijn LOOPJES mee vond vallen ik heb niks over zijn sprongen gezegd verder!
|
|
|
Nicolas
|
editten is niet zo moeilijk, alles begint bij het filmen!
|
|
|
jarie
Geen avatar
|
Ok Emieck..
Jij vind zijn loopjes wel meevallen..?
Is goed, ik vind van niet.
Ik vind jouw hp wel meevallen.. haha
|
|
|
VincentC
|
Ok Emieck..
Jij vind zijn loopjes wel meevallen..?
Is goed, ik vind van niet.
Ik vind jouw hp wel meevallen.. haha
Lenten beult, simpel. Ga pas commentaar leveren als je het zelf beter doet gasten...
|
|
|
emieck
|
@ vincent: ik vind zijn loops er dit keer minder uit zien dan zijn movie ervoor..maar dat komt gewoon omdat er minder wind stond denk ik dan maar.. @Jarie: punt 1: het is een slim chance punt twee: je moet tog wat als er geen wind staat en je in egyte bent om te kiten..
|
|
|