100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
dank u en jij natuurlijk ook hans!!! en al het goed(komt van melk uni koeie)toegewenst!!! good winds!!!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
allemaal ook een fijne feestdagen en dat het een winderig 2008 mag worden met veel kite plezier zonder ongelukken
|
|
|
Jordi_1990
|
hetzelfde uit het hoge noorden:
prettige feestdage en een windrijk 2008!!!
saftey first!
|
|
|
Jer
|
ja iedereen die dit leest Fijne Kerst dagen (met wind:P) en een gelukkig nieuw jaar met veel warme dagen en veel wind
|
|
|
Micky
|
Yep, iedereen fijne dagen en een windig 2008....
|
|
|
Kevin
|
Ja iedereen ene fijne en lekkere kerst en alvast een uber gelukkig 2008 met elke dag 6bft en 25 graden. (dat laatste hoeft natuurlijk niet in januari al te beginnen februari is ook goed als het dan maar wel tot december duurt )
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Laat dat 'windig' maar aan hans over. Die is daar grootmeester in... Van hetzelfde jongens en meisjes!! Alle geluk en gezondheid gewenst voor het nieuwe jaar! Laten we er weer een mooi kite-jaar van maken, en indd safety toch weer voorop.
|
|
|
chico
|
Van hetzelfde allemaal. Als ik nu naar buiten kijk ziet het eruit als een grote kerstkaarst. M'n kites liggen standby te wachten op betere temp. en wind. Ik teken voor voor veel wind in 2008 en een veilig kite jaar.
|
|
|
kitaholic
|
Ja, een winderig (niet van Hans aub) en veilig 2008 voor iedereeen!
Maar voordat het zover is gaan we 2007 nog even goed uitknallen dacht ik zo:
|
|
|
Sjemmel
|
Vorig jaar op oudjaarsdag nog een heerlijke sessie gedaan(13 graden) hopelijk dit jaar weer. hetzelfde allemaal!!
|
|
|
soulkiter
Geen avatar
|
iedereen een fijn jaar toegewenst, en dat je een kite onder die kerstboom mag vinden
|
|
|
|
Idefixe
|
allemaal bedankt voor de vele super gezellie uurtjes op en aan het water! Met nog één weekje te gaan voor dit jaar kan ik nu al zeggen dat het vooral voor het kitesurfgebeuren, het voor mij een heel fijn jaar is geweest! Even stilstaan bij het super vervelende ongeluk @ Muiderberg dit jaar. ( sterkte gozer!!!) Allemaal fijne feestdagen,veel geluk en gezondheid voor 2008!
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Beste allemaal, Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en hoop dat iedereen gezond en een knallend nieuwjaar in gaat. Waarin we zeker Nog meer woei en nog meer zon en nog meer kunnen kiten dan 2007!
See You on the water!
Mike
|
|
|
|
JorritPi
|
hé luitjes, jullie ook allemaal fijne feestdagen en een knallend nieuw kitejaar!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ook van de Teigetje en zijn gezinnetje fijne dagen en een mooi warm en winderig 2008
|
|
|
Bass`
|
Fijne feestdagen! En hopen dat iedereen met 10 vingers en 2 handen het nieuwe jaar in gaat !
|
|
|
Jacq
|
Fijne dagen allemaal
|
|
|
|
kovdj
|
heerlijk jaartje achter de rug, laat het komend jaar nog beter worden. Warmte, zon en wind is wat ik iedereen in het nieuwe jaar toewens!
kite safely!
|
|
|
|
|