Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga op Strandhorst kijken, het waait nu 5.7 m/s. De wind neemt nog toe dus ik heb er goed vertrouwen in.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Waarom sta ik er dan net weer niet op, het is ook nooit eerlijk.
Ik heb trouwens wel lekker kunnen varen moet ik zeggen. Ik heb de meeste tijd lekker gepowerd gestaan met mijn 9m.
|
|
|
LOEN
|
Horst was/is vandaag echt sick... Zooo vlagerig heb ik het nog nooit mee gemaakt. Voor me gevoel tussen de 10 en 35 kn!! Pas dus op als je nog gaat. >EDIT gevoel klopte maar zelfs dikke 40 kn, Dat was het moment dat ik het met me 9m niet meer trok Time Wind Dir Wind Spd Wind Gust 12:50 264 10.3 19.7 13:00 264 5.8 14.3 13:10 248 4.9 12.5 13:20 261 11.2 18.3 13:30 270 4.0 13.9 13:40 262 9.4 14.7
|
|
|
Vinni
|
Was er al bang voor ja! Sjonge wat zag ik die vlag tekeer gaan! Morgen gaat het hem voor mij ook al niet worden waarschijnlijk
|
|
|
Joosdo
|
Zo tegen half vijf gingen wind en zon nog even los Ruim anderhalf uur heerlijk gevaren bij het surfstrand. Veel betere stek qua wind dan bij het kitesurfstrandje. Alleen zoveel chagarijnig kijkende surfers....
|
|
|
riesie
|
Gaan er morgen nog liefhebbers?
|
|
|
KappuhH
|
Chill, van wie is die tall-to-butt-slide?
|
|
|
|
jenshorst
Geen avatar
|
"Vandaag NOS op horst! Ik sta er ook op met m'n roze vliegertje!" waar staat dat filmpje,sorry ik heb het al gevonden...
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik sta er wel op met mn zwarte vlieger op het eind.
|
|
|
|
|
LOEN
|
wat nu? het gaat dit weekend niet waaien?!
Morgen zo hard beulen dat je het weekend niet eens meer kan lopen
|
|
|
|
LOEN
|
Des te dichter zit je bij betere spots? Maar zaterdag denk ik dat het wel vaarbaar is...
Morgen nog mensen?
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Eindhoven is niet echt in de buurt van goede kitespots :'( Maarja, misschien zaterdag.
|
|
|
Dennisairtime
|
Wordt het nog wat of hebben we gewoon de hele week hard moeten werken terwijl het waaide en is het in het weekend weer niks
|
|
|
Dennisairtime
|
Mooi weer en volgens mij gaat het wel waaien vanmiddag. NO 16 knopen en stoten van 25
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Kan Horst mensen met NO? Want ik heb niet veel tijd en ik wil toch graag kiten?
|
|
|
vanessa26-06
Geen avatar
|
Aan Vinni; hey hallo, ik zou heeeeeel graag willen meegaan maar ik heb geen auto en woon in Noordwijk dus als je me op zou kunnen komen halen:) dan zou ik zeker mee willen:) CU Cheers Vanessa 0630864604
|
|
|
Marko
|
Ik zag jullie gister avond lekker los gaan op strand horst stond in hardewijk. Ik kan de komende 2-3 ,waarscheilijk 4-5 weken alleen maar toekijken heb mijn grote teen gebroken. Echt balen nu staart er ook een lekker windje
|
|
|
LOEN
|
Ja was lekker gister avond! echt top sessie! warm, rustig, stabiele wind, ondergaande zon Word vandaag maar weer een eind middag/avond sessie. Trek die drukte slecht, al die mooi weer kiters Grote teen gebroken ai sterkte (maar maandje is zo voorbij )
|
|
|