Duc
|
Het was knalle als een malle, zo hard dat het bordje het moest begeven Vanochtend Eclipse gemaild wat ze eraan gaan doen, want toplaag heeft gewoon losgelaten door slechte lijm..
|
|
|
|
sjef
|
Thnx dude,jij ook! Monster zullen we geen 25 knopen krijgen,maar toch... Nee het waren er meer Mofo! Wat een heerlijke dag het was me een genoegen om dit met ulle te mogen delen! Sjees ben nu helemaal stuk!!
@Vinni waren dit je nieuwe 20m lijnen?
|
|
|
der Torch
|
hij was AWSM!!! echte ramsessie tering
nice pic vinni
|
|
|
KappuhH
|
Vinni, je ziet op de foto de lijn gewoon nog in de lucht vliegen! Supervet alhoewel het misschien ook wel pijnlijk was?
|
|
|
Vinni
|
@ Cheffo white whine, Nope waren gewoon de 25m lijnen. Maar de lijn is niet gebroken, het is het stukje sleeve dat de o-shit handle met het eerste stuk dikke lijn verbind. Ik zag ook dat die andere ook op knappen stond Maar heb al weer nieuwe gefixt met dank aan Jordi, die had er nog 2 liggen van een barretje dat hij ooit van mij had gekocht @ Houtkapper, Ja echt het juiste moment geschoten! De crash viel gelukkig mee, ik wilde een kiteloop handlepass doen, dus zette hem al niet al te hard in gelukkig
|
|
|
TheMatti
|
meesterlijke foto vinni echt vette shit, lekker scherp ook............
|
|
|
gnijzink
|
Gasten.......... Kon gisteren gewoon niet meer de energie vinden om mijn computer aan te zetten... Was kapot van onze MONSTER SESSIE Heb zelden zo'n vette wind met zon gehad. Alleen jammer dat het zo druk was Wanneer gaan we weer
|
|
|
ikeman
|
dit strand horst topic leeft wel meer als op Hanglos, toch maar wat vaker een kijkje nemen hier (vooral als het waait). Hda vandaag na mirns willen rijden maar vond het te tricky, achteraf wel goeie wind, damn!
|
|
|
Baksteen
|
Ikeman, echt lijp. Geen wind op Mirns voorspelt en toch waait het lekker. Weet iemand een windwebsite die Horst goed voorspelt? Als ik namelijk Horst in de gate hou op Windfinder Super Forecast dan waait het vaak niet harder als 10 knopen?
|
|
|
Idefixe
|
Het was knalle als een malle, zo hard dat het bordje het moest begeven Vanochtend Eclipse gemaild wat ze eraan gaan doen, want toplaag heeft gewoon losgelaten door slechte lijm.. Fuck . Da's echt "minder" Is geen sprake van "slechte lijm" is gewoon zwaar K*T gelamineerd....... Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
|
|
|
ikeman
|
Ikeman, echt lijp. Geen wind op Mirns voorspelt en toch waait het lekker. Weet iemand een windwebsite die Horst goed voorspelt? Als ik namelijk Horst in de gate hou op Windfinder Super Forecast dan waait het vaak niet harder als 10 knopen?
Moet je op www.strandhorstevents.nl kijken, daar kun je de actuele wind, de afgelopen wind van die dag en een webcam bekijken alleen wijkt dit vaak erg af van vliegerweer.nl
|
|
|
Duc
|
Het was knalle als een malle, zo hard dat het bordje het moest begeven Vanochtend Eclipse gemaild wat ze eraan gaan doen, want toplaag heeft gewoon losgelaten door slechte lijm.. Fuck . Da's echt "minder" Is geen sprake van "slechte lijm" is gewoon zwaar K*T gelamineerd....... Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen Druk aan het onderhandelen met Eclipse, gaat nog niet heel soepel maar ziet er wel goed uit. Kan dezelfde krijgen onder garantie, maar voor een kleine meerprijs krijg ik de 2011 versie toegestuurd. Ga daar denk ik voor is namelijk ook in een andere fabriek geproduceerd en dus geen kans dat ik weer hetzelfde krijg.
|
|
|
sjef
|
Hoelang gaat u met vakantie dan?
Tegen een gereduceerd bedrag mag u de mijne wel huren voor uw vakantie, hihi
|
|
|
gnijzink
|
Ok,afgelopen zondag was een monster sessie!!! Maar is nu wel weer eens tijd dat het gaat waaien. Zolang kan ik niet teren op één dag! Please let there be wind
|
|
|
sjef
|
Aangezien het binnen water hiero al erg begint te meuren doe ik zo maar het locale buitenbad aan en effe lekker gek doen van de duikplank!!!!
Good old days!!!
|
|
|
ikeman
|
Aangezien het binnen water hiero al erg begint te meuren doe ik zo maar het locale buitenbad aan en effe lekker gek doen van de duikplank!!!!
Good old days!!!
echte mannen nemen dan een duik in de zee. Wel nog n bommetje gedaan?
|
|
|
gnijzink
|
Wel een dilemma nu! Mooi weer is natuurlijk lekker,maar of ik er nu zo blij mee ben? Waar is de wind
|
|
|
Vinni
|
Kinders, wakeboarden in Utrecht? Andre en ik zijn er rond 3u, half 4!
|
|
|
sjef
|
El B pik omlaag!!! Goeie vakantie me jonge en neem effe wat wind mee terug mocht daar wind zijn!
|
|
|
Vinni
|
Ja pik op de enkels! Maak er wat van en smokkel maar goed wat wind mee terug!
|
|
|
sjef
|
Vinni hoe was wakeboarden?
|
|
|
Vinni
|
Haha begin er maar niet over Ben voor niets naar Utrecht gereden.. geen plek meer haha
|
|
|
gnijzink
|
Donderdag avond???????????????????????????
|
|
|