Duc
|
Nou moet vandaag opgestuurd zijn, en zal hem dan donderdag ontvangen. Dag voor me vakantie dus mooi op tijd.
|
|
|
sjef
|
Hopen dat geluk echt met de domme is!!!!! Hihi
Goeie vakantie piele!!!!
|
|
|
sjef
|
Maareehhh Donderdag wie wat waar gasten?????
|
|
|
|
sjef
|
Awesome arnold!!!!
Wie volgt?
|
|
|
Vinni
|
Whohoo 30 knopen, dat word rammen
|
|
|
sjef
|
Vinni gekkenhuis zegt ie of nie!!!!
Waar bent u dan ook mirns?
|
|
|
Vinni
|
Helemaal gek! Die gast is helemaal gek! Word een stormsjees op Terschelling :-) Groene strand word hard!
|
|
|
gnijzink
|
Misschien ook op mirns. Maybe just Playa Horsta
|
|
|
Arnold
|
Morgen aanwezig @ Mirns loopuuhh
|
|
|
Nazar
|
Morgen aanwezig @mijn werk, wordt huilen
|
|
|
sjef
|
Guido, Misschien?
wat nou!
Horst niet echt te doen lijkt me piele!!!!
|
|
|
gnijzink
|
ga jij dan ook naar mirns? Guido, Misschien?
wat nou!
Horst niet echt te doen lijkt me piele!!!!
|
|
|
gnijzink
|
Als jij gaat dan kom ik ook! Hahahaha...........
|
|
|
sjef
|
Ik ben er zekers!!!!
|
|
|
|
|
|
Arnold
|
morgen avond gaat het toch niet waaien???? volgens mij alleen wind in de ochtend.... Moet helaas eerst een andere trapeze scoren. Die van mij scheurde af terwijl ik in de lucht hing
|
|
|
Vinni
|
Hee dat is echt niks, ik hoor het steeds vaker. Ik denk dat ik binnenkort maar een nieuwe koop. Doe er nu 3 jaar mee maar wil hem nog wel kunnen vertrouwen.
De wind is ook niks inderdaad. Dacht dat hij aan zou blijven :-(
|
|
|
ikeman
|
donderdag middag was wel lekker op horst, met de vlagen!vrijdag morgen ook nog ff kunnen varen op horstie!nu weer wachten tot volgende week zeker:(
|
|
|
der Torch
|
Word het niet eens tijd dat arnold naar wijk toe komt dan? Das pas rammen geblazen!!
|
|
|
Arnold
|
hij was weer lekker @ Mirns vandaag @ el bandito ik ben een aantal keer op wijk geweest, maar ik vind die klotsbakken niks. heb toch de voorkeur voor vlak water, hoe vlakker hoe beter, liefts spiegel
|
|
|
der Torch
|
arnold dat zie je echt verkeerd... de zee heeft 10 verschillende kanten, van flat tot cleane golven tot klotsbakken... vrijdagavond hebben we heerlijke cleane golven gehad op wijk, megabruut!!! Je moet je niet door 1 situatie achter de plinten laten jagen, strijden zul je!! Op surfweer.nl en magicseaweed.com kan je checken of er golven staan, hoe hoog en of het clean/klotsbakken geblazen is... Bij hoog en clean weet je dus waar je zijn moet... hoe hoger de period hoe langer het duurt voor de volgende golf komt wat vaak resulteert in een cleane zee.
gebruik die golven als schans en ram daar je loopje er maar in ;-)
daarnaast is vlakwater natuurlijk ook bruutjes... en ergens kunnen staan is altijd handig, maar je zit ook niet meer op de driewieler toch?
ciao amigo
p.s. soms maak je ook nog is wat mee, zoals een duitser van zijn windsurfplank jagen vanuit zijn dooie hoek ;-)
|
|
|