Emielkruisdijk
|
Gefeliciteerd Jerrie!! Goed bezig, wie had dat nog gedacht, Jerrie en VDB Goed bezig! Wat worden de kites voor volgend jaar, Yarga's?
|
|
|
|
Lex
|
loopbaan? loepbaan! Gefeliciteerd en ga zo door!
|
|
|
|
|
Jerrie
|
@ emiel: Yarga! @ Tommy Nova: zoals afgesproken ruim ik je kite dan op :-)
|
|
|
|
Dirkie
|
Gefeli met de deal, moet echt wat kunnen worden! Succes!
Site ziet er ook netjes uit, maareh, zitten wel wat typootjes enzo in nog... Zou ik nog ff weghalen voor het nette... :-)
|
|
|
Marsie
|
Jerrie gefeliciteerd met jouw sponsors. En hoop voor je dat er nog meer komen. Zie je weer op het water. Marcel.
|
|
|
emieck
|
yoo jerrie gefeliciteerd! we krijgen nog veel van je te horen! we moeten binnekort echt keertje gaan varen.. naja zoweios op sticked wel
|
|
|
Passie
|
mooi gedaan ventje
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jerry gefeliciteerd man super gesponsord en door best en vdberg da's mooi nou maar oefenen huub en de rest off the familie ook proficiat nou nog wat debeun reclame op je kite
|
|
|
Nicolas
|
Wat voor handschoentjes heeft die daar aan ? In ieder geval toppie!
|
|
|
Guus91
|
JERRIE!! Super vet man gefelicitaart
|
|
|
Ricardo
|
Netjes dude!!
|
|
|
best waroo's
|
Jerrie gefeliciteerd man!! loon naar werk gekregen! succes & ook de groeten aan Pa
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Heyyy Jerrie!! Toppie jongen! Ik zie je zometeen weer on the beach man!! ff knallen samen met je pa.
Eddy KV Helios
|
|
|
|
|
DaanD
|
Heel netjes Jerrie!
|
|
|
roeb
Gast
|
Super Jerrie! Heeft je vader nu ook zijn contract?
|
|
|
Lars.
|
zijn vader moet ook in het contract of z'n eigen contract, 44 jaar en dan nog gewoon paasen zijn er maar weinig die dat op die leeftijd nog doen
|
|
|
|
kitaholic
|
Goed bezig Jerrie! Zeker verdiend dat materiaal, sta altijd met verbazing te kijken hoe snel en makkelijk je vooruitgaat. Als ik ooit nog zo goed wordt als je pa ben ik al helemaal happy :-)
|
|
|