Molliebollie
|
@ Morres: Wel handig om zown pak dan eerst te passen in NL Psycho II 370 in NL/DE 250incl verzend in UK... sizecharts staan erbij Ik geef je ook geen ongelijk Maar het lijkt mij iig tricky om een pak te kopen die je niet hebt gepast .... tenzij je natuurlijk eerst ergens anders in NL in de winkel hetzelfde pak hebt gepast.
|
|
|
Lude
|
Vind ik ook, heb ook een nieuwe nodig, maar vind 250e toch wel veel om op te gokken.
|
|
|
Morres
|
ach, terugsturen kan altijd maargoed, ze hebben ST niet zeer slecht te krijgen
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Vorige week bij Telstar voor 50 euro een zomerpakje gekocht. (Prolimit Global)
Niks mis mee en voor dat geld kan je niet sukkelen.
|
|
|
dahtimstah
|
reflex, dom dom dom dom.
Ik ben gister naar telstar gegaan en heb een ripcurl 5 3 mm gekocht voot 60 eurie en je kon duidelijk het verschil zien tussen de prolimit, ook heeft deze wel sterke kneepads.
Maar zowiezo heeft telstar altijd wel een wetsuit aanbieding ook die NIET op de site staan.
Gr Tim
|
|
|
wouterb
|
Choc radical boy wood 2009? Niets van op de site: http://www.choc.cz/Desalniettemin voor €200 op Ebay. CHOC-WOODY-TRICK-GREEN op Ebay Iemand hiermee bekend? Valt de choc-prijs-kwaliteit-verhouding te verwachten? Heb Ben Wouda al een paar keer geprobeerd te bellen… zie ook nieuws en disscussie als je me er iets over kan vertellen.
|
|
|
Molliebollie
|
Ik geloof dat Zarda (hier op Kitehigh) ervaring heeft met dit boardmerk iig, maar weet het niet zeker.
|
|
|
El Banditos
|
iemand een idee waar ik een tweedehands of demo Bandit 2008 7.5m vandaan haal? Liefst kite only
|
|
|
dahtimstah
|
IEDEREEEEEEN NAAR DE LIDL !!!!! wetsuits en surfschoentjes ( neopreen !)
Gr Tim
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Gr Tim
altijd weer de vraag of die dingen nu wel of niet lekker zitten...
|
|
|
LOEN
|
Gr Tim
altijd weer de vraag of die dingen nu wel of niet lekker zitten... Zitten wel prima, (heb zelf een keer zon shorty gehaald) Kijk het is geen oneil of mystic ofzo maar 20E (ook nog 50% korting) voor een pak is helemaal niets. Misschien voor erbij, of voor de zomer... gaat je gewone pak wat langer mee voor de winter... Ze zien er alleen niet uit
|
|
|
El Banditos
|
ach uiterlijk is niet zo boeiend toch, shirtje erover, short erover en je ziet heel dat ding niet meer
|
|
|
Morres
|
heb die shorty van de lidl destijds voor 30euro gekocht, beste koop ooit. Zit perfect en blijft langer heel dan mn sola van 250euro.
|
|
|
El Banditos
|
serieus? heb je nog advies over de maat? Hoe valt hij groot klein of zoals hij moet naar zijn maat?
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
De shorty van LIDL is echt een aanrader, ik heb een jaar of 5 geleden zo'n shorty gekocht, heb er inmiddels stuk of 30x mee gedoken (duikleraar), en stuk of 10x mee gekite, is nog steeds perfect. Toen voor een euro of 25 gekocht meen ik, waar voor je geld
|
|
|
Morres
|
hij valt zoals het hoort, miss. ietsje kleiner. ik heb een S omdat ik mager ben. zit goed
|
|
|
El Banditos
|
Er staat een maattabel op de zijkant van de doos, volgens het tabel moet ik een L hebben. En uiteraard, geen shorty in mijn maat. K*T.
Nu kan ik naar een andere Lidl rijden maar daar heb ik geen zin in dus ik wacht wel tot het shorty weer is en dan koop ik er wel eentje zonder die mega felle kleur geel.
|
|
|
|
El Banditos
|
Weet iemand een shop waar ik mijn kite kan inruilen tegen een nieuw board? Graag een pb'tje want ik kan ze helaas niet vinden.
|
|
|
|
To
|
ik heb me dos in nederland gekocht 12 meter voor 1150. bij kitestuff
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb inmiddels ook al een aanbieding (shop uit NL) binnen die beter is dan de Dos in Suisse.
|
|
|
KKC
Geen avatar
|
Geen reclame, daarvoor mag je één van de admins contacteren, dan mag je er voor betalen...
|
|
|
El Banditos
|
eerlijk gezegd, vind ik die slippers echt helemaal niets!!
|
|
|