Micky
|
Omdat deze spot wel een eigen topic verdient hier het Oostvoorne topic. Het Rotterdam en omgeving topic is teveel omvattend en zoek me daar helemaal suf in.
Wie is er vandaag op Autostrand en hoe laat? Ik ben er rond 12.00uur en heb een blauwe Waroo 9 07 in de lucht staan.
Blauwe Waroo's genoeg vandaag....
|
|
|
|
R@bert
|
He Erik!! Ouwe El Gouna-ganger!! Hoe was t vandaag dan...? Volgens mij stond er wel genoeg vandaag...
@Mick Heb je je Dos goed uitgelaten? Bevalt t een beetje?
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Hey Robert,
De wind was beter van kwaliteit dan donderdag. Het was lekker druk tot rete druk. Was weer fijn om buiten in de kou te zijn. Heb igg lekker gekite.
|
|
|
|
JO'Neill
|
idd Ron...gewoon rotterdam topic...anders moeten wij ons ook weer suf gaan zoeken
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Wellicht ben ben ik te Amsterdams om me aangetrokken te voelen tot een topic dat Rotterdammers oproept Vind gewoon dat Auto Playa een eigen topic verdient. Rotterdam is Rotterdam en Oostvoorne is Oostvoorne.
|
|
|
ROBST3R
|
Nou blijf jij dan maar lekker als a`dammer in dit topic hangen! We willen niet eens a`dammers op Oostvoorne
|
|
|
Chop S(t)ick
|
We willen niet eens a`dammers op Oostvoorne Hahahahaha
|
|
|
Alferink
|
Je zoekt je suf in het Rotterdam topic, maar in dit topic word ook over andere dingen gelult dan, Wie wanneer @ Oostvoorne, dus dan ga je je hier net zo suf moeten zoeken als in het Rotterdam topic. http://www.zshare.net/audio/17457160397f247b/
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Robster! Kalm aan maar over mijn geboortestad, jij bent kennelijk nog niet goed wezen stappen daar. Wereldstad. Wat mij betreft kom maar fijn kiten op de playa! Maar Ron heeft wel gelijk, het Rotterdam topic is afdoende en bovendien zitten daar genoeg niet Rotterdammers. En als je wat vraagt, knal er gewoon een reply tussen, op naar de 20.000 posts!
|
|
|
ROBST3R
|
Hey Robster! Kalm aan maar over mijn geboortestad, jij bent kennelijk nog niet goed wezen stappen daar. Wereldstad. Wat mij betreft kom maar fijn kiten op de playa! Maar Ron heeft wel gelijk, het Rotterdam topic is afdoende en bovendien zitten daar genoeg niet Rotterdammers. En als je wat vraagt, knal er gewoon een reply tussen, op naar de 20.000 posts!
Een echte gentleman die Rudo Mijn excuses voor mijn Grove uitlating
|
|
|
JO'Neill
|
Slotje erop dan???
|
|
|
Micky
|
Slotje erop dan???
Done.... Yes or no.....Yes or no....Yes or No....master Morres... (smiegol)
|
|
|
Micky
|
Omdat deze spot wel een eigen topic verdient hier het Oostvoorne topic. Het Rotterdam en omgeving topic is teveel omvattend en zoek me daar helemaal suf in.
Wie is er vandaag op Autostrand en hoe laat? Ik ben er rond 12.00uur en heb een blauwe Waroo 9 07 in de lucht staan.
En toch ben ik het wel met Erik eens.....yes or .......yes!
|
|
|
|
|
Jacq
|
Ik vind t op zich niet zo gek hoor, een eigen topic.
In het Leiden en Rotterdam topic worden er naast afspreken, ook heeeeeeel veeeeeel andere dingen besproken. Is verder prima, maar voor een 'leek' kan t lastig zijn om even snel te zien wie er wanneer naar Playa gaan. Daarbij zijn ook de Slufter, Blokkendam, Katwijk ed gewilde spots in deze topics, het gaat niet altijd over playa.
Dus zoals El Rudo zegt, laat maar leven toch?
|
|
|
Lars.
|
op oostvoorne komen kiters uit het hele land en zelfs het buitenland, en niet alleen rotterdam. Goed topic dus
|
|
|
JO'Neill
|
Maar ik kom uit tilburg en kijk gewoon altijd op topic rotterdam...ken er nog veel meer... Slotje toch dus? Ik zie hier nu ook niemand posten wie er morgen naar de playa gaat....BIj Rotterdam wel....
|
|
|
ROBST3R
|
Ja gooi maar op slot, wat heb je nou aan een eigen Oostvoorne topic die is begonnen door een Amsterdammer
|
|
|