maartend
Geen avatar
|
Als ie eenmaal op tv is komt het geld met bakken binnen en kan hij een kite winkel beginnen En dan krijgen wij ook allemaal een nieuwe kite
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo allemaal kom op nou eens even al die saamhorigheid op en bij het water dat moet veel sneller zoals een oud debeun spreekwoord zegt zoals je doet zoals je ontmoet een goede daad blijft nooit onbestraft en ik kan het weten want ik heb altijd mazzel dus kom op en stort nou nog wat dan kan er weer een medemens op het water staan he tom mocht je nou voor morgen nog geen kite hebben mag je van debeun zijn 10 mtr nemi de hele dag lenen incl bar natuurlijk ben de hele dag op schell morgen tom vanaf een uurtje of 9
|
|
|
Idefixe
|
Jow Beun : helemaal top!! Ik heb nu van wat "ouwe meuk"weer wat vaarbaars gemaakt dus ik kan mezelf weer ff ( een beetje simpel ) redden. Kom nog wel een keertje aan je Best hangen dan ( uit pure interesse voor de vlieger) Ltrzzzz
|
|
|
Wimt
|
Vandaag bij Intersurf Sneek geweest; aardige lui en 35 euro in het Tom-fonds gedaan aldaar. Ik heb daar slechts 1 fin gekocht om later dit als vorm te gebruiken Ze hadden er ook maar 1; met brander week gemaakt plasticpistoollijm op de vin gieten, alufolie op de vin en gietsel doen, en de vin omdraaien, daarna de rest v.h. plastic erop gieten. Het folie zorgt ervoor, dat na het gieten, de vin in 2 is te delen, om zo makkelijk glasweefsel erin te kunnen leggen. Daarna afkitten en volgieten.
Board wordt dus een flexibele directional, 14 mm dik, zonder voetbanden en weinig scoop en rocker; voor weinig wind; 1.75 m bij 0.45 m.
Maar dat is btw; goede actie van Morres; ga nooit meer morren om die vent.
|
|
|
Mees..
|
haha. Wimt bouwt het topic om tot het zlefbouw topic.!
|
|
|
job
Geen avatar
|
Morres... Update? of te druk met NK? haha
|
|
|
maartend
Geen avatar
|
Nog minder als 200 euro. Met wat mazzel staat Tom volgende week met nieuw spul op het water.
|
|
|
Morres
|
Thx WimT! Flexibel directional is wel bizar, zkr zonder scoop (weinig) Nog 195 te gaan Excuses voor late update, was met andere zaken dan kiten bezig.
|
|
|
Morres
|
185 te gaan nog
|
|
|
Morres
|
150 te gaan!
|
|
|
|
Mark04
|
Bij deze, nog 140 euro te gaan !
|
|
|
rikdekker
|
+ 10 euro van een arme student, 130 to go!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Damn... we are so close Misschien kun je aankomende weekeinde wel met je nieuwe gear het water op
|
|
|
Morres
|
120euro nog!
|
|
|
KappuhH
|
Nog ff storten dus! Dan kan Tom dit weekend het water op...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mijn beloofde geld is ook overgemaakt, €25.00 voor de man die een hoop goede dingen doet voor kitend Nederland.
|
|
|
Morres
|
Ik zag het, dat brengt het totaal op: 614Euro!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zag het, dat brengt het totaal op: 614Euro!
Morres. Nu we er bijna zijn is het misschien een optie om de teller af te laten lopen - 95 euro
|
|
|
Marko
|
Top dat we dit voor idefixe doen. Die man verdiend het.
|
|
|
Jelle
|
Misschien Hanglos ook inschakelen?
|
|
|
|
Marko
|
Het valt mij wel op dat het hier veel vriendelijker gebeurd dan op hl daar word alleen maar geprotesteerd volgens mij of niet . Bijna zijn nieuwe kite's
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
We staan stil en het weekende is in zicht Nog ff volhouden
|
|
|