Nature
|
Nou als ik vandaag moet geloven De Dejavu (3e) wat een ram sessie hihi Eclipse nano 09 of thruster 08 zie filmpie dat die gast over t huis springt (en er tegen haha) Zoek gewoon een hybride SLE / SLE kite of iets in die richting. Bandit / evo kan ook nog. Zoveel opties Hier kun je zoeken. Vergelijken etc. http://www.xkiting.com/search.php
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Melvin.... Welkom terug... Ons verloren kind gaat weer kiten Je hebt natuurlijk al de reviews gelezen In jou geval, omdat je iets zwaarder bent dan de gemiddelde rider, zou je eens de EH Eze kunnen testen. Die dingen zijn niet erg duur (geloof op dit moment 40% korting) en hebben onwijs veel power per m2 voor de zwaardere riders. Ze hebben veel pull op de powerlijnen en dat geeft dat C-gevoel. Gewoon ff testen dus.. Dus de Eze en niet de RippeHR. Mijn thrusters heb je al eens aan gehangen dus daar hoef ik niets meer over te zeggen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zou zeggen iets in de trend van een Rhino/Xbow/Helix/Nemisis/Thruster.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
He Melvin.... Welkom terug... Ons verloren kind gaat weer kiten Je hebt natuurlijk al de reviews gelezen dat vind ik zo lullig he...dat je me daar elke x aan herrinert dat ik niet kan lezen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb weer ff de tekst aangepast
|
|
|
Joy.H
|
hey Melvin, ik hoor heeel veel goeds over de bandit 1 en 2.....misschien daar eens voor kijken helaas wel een bowgevoel en ik zou eens kijken naar de helix of cult...die blijken ook genoeg lift te hebben. en mocht je toch een c-kite willen hebben, check kitepirates.de en bestel je een alliance
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
alle bow's die ik tot nu toe heb gevaren waren nou niet echt kites waar ik vaak aan wil hangen(al vond ik de kite van mini me wel de beste) ben bang dat ik 'n btje van de big air af moet zien en dan toch maar voor free style moet gaan torch of fuel... heb namelijk echt geen zin in 'n bow...
|
|
|
Idefixe
|
volgende keer ff aan mijn vlieger(s) gaan hangen dan. Ga je wel leuk vinden
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
J&N kites, PRIMA DONNA.
Nooit de kans gehad om er eentje te testen, maar heb er wel al enkele echt hoog weten gaan, en geen bow..
|
|
|
martijn
|
de bandit heeft niet echt n bow kite gevoel heeft Joy.h....
kijk idd dan is naar de bandit
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Xray is ook van zijn Raven afgestapt en heeft veel kites getest opzoek naar een goede vervanger. Misschien moet je hen ook ff een pb sturen. Ik geloof dat hij voor de bandit Dos gaat
|
|
|
Lex
|
Waarom een loser smiley?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom een loser smiley?
Oke sorry....is dat een losser smiley? dan ben ik ook een loser Ik zie het meer als een vervanger van het lampje boven je hoofd (dus: idee!!! teken)
|
|
|
diesel oo7
|
Xray is ook van zijn Raven afgestapt en heeft veel kites getest opzoek naar een goede vervanger. Misschien moet je hen ook ff een pb sturen. Ik geloof dat hij voor de bandit Dos gaat hij vaart super met die dos zelfs in de sneeuw heerlijke kite is die dos
|
|
|
Joy.H
|
de bandit heeft niet echt n bow kite gevoel heeft Joy.h....
kijk idd dan is naar de bandit
ja kan er niet goed over oordelen (5 min gevlogen )maar qua draaisnelheid en depower gting hij voor mij richting het bow gevoel
|
|
|
PeterKite
|
Dé hoogvlieger van 2008 blijft voor mij nog steeds de rhino 07 9 en 7m <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/z1W22oHU2yI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" http://www.youtube.com/v/z1W22oHU2yI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> gr. Peter
|
|
|
PeterKite
|
oops, helaas in stereo te bekijken...
rhino 07 is trouwens gewoon 5 lijner, geen bowbridles etc. met de 08 is dat iets anders
|
|
|
Lex
|
Waarom een loser smiley?
Oke sorry....is dat een losser smiley? dan ben ik ook een loser Ik zie het meer als een vervanger van het lampje boven je hoofd (dus: idee!!! teken) Haha, zoiets dacht ik al...viel me op dat je het heel veel gebruikte . Dat poppetje doet zeg maar de L van loser met zijn hand . Melvin, als je bij persé bij C's wil blijven is de Torch zeker geen slechte keuze, maar ik denk dat het moeilijker is om een slechte keuze te maken dan om een goede keuze te maken met de kites van tegenwoordig
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heel serieus en objectief ........... neem een Bandit
|
|
|
Lex
|
Nou Melvin...ik denk dat je is moet gaan testen!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Nou Melvin...ik denk dat je is moet gaan testen!
heb op het moment ff last van sneeuw ballen.... heb 2 winters door gevaren en heb m'n ballen beloofd dat dit jaar iig niet te doen!
|
|
|
Vinni
|
Torch heeft ook een vrij grote hangtime, kan je prima old-school mee spelen. Als je echt puur voor de old-school wilt gaan dan zou ik niet voor een Fuel gaan. Daar kom je wel super hoog mee, maar echt zweven blijf je niet.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Torch heeft ook een vrij grote hangtime, kan je prima old-school mee spelen. Als je echt puur voor de old-school wilt gaan dan zou ik niet voor een Fuel gaan. Daar kom je wel super hoog mee, maar echt zweven blijf je niet.
ach...zweven is zo "'over raded" als je maar omhoog gaat...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zou ik 'n fuel kunnen varen met m'n naish bar??? is toch gewoon 5 lijns?
|
|
|