|
feddomw
Gast
|
,15 meter airush varial x race 2012, voor de 12 knopen dagen Marktplaats? Van ene K Roose geweest?
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
,15 meter airush varial x race 2012, voor de 12 knopen dagen Marktplaats? Van ene K Roose geweest? klopt inderdaad Mooiiii Stefan,heb ook nog naar die kite gekeken ...ben benieuwd ben idd ook zeer benieuwd, je mag hem ook wel een keer aan de tand voelen Das een toppert Stefan. Veel plezier ermee. plezier gaat ik er zeker van hebben, heb nu me hele set kompleet,, keuzes keuzes en nog eens keuzes, haha
|
|
|
feddomw
Gast
|
Heb je die Monaro V4 niet ook meegepakt dan?
|
|
|
Mitchel_12000
|
Top kite Stefan, Ik heb de 13 VXR van Katja overgenomen. Niks op aan te merken. Super lowend (ik kan vanaf ongeveer 12 knopen met mijn twintip varen).
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Heb je die Monaro V4 niet ook meegepakt dan?
nee,wil ook nog ff op vakantie van de zomer, moest keuze maken Top kite Stefan, Ik heb de 13 VXR van Katja overgenomen. Niks op aan te merken. Super lowend (ik kan vanaf ongeveer 12 knopen met mijn twintip varen).
top, goed om te horen
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Voor mijn verjaardag : nieuwe straps, die beter te stellen zijn. Die originele (2010) zijn echt K.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Voor mijn verjaardag : nieuwe straps, die beter te stellen zijn. Die originele (2010) zijn echt K. Moet je ze wel omdraaien want zo zitten je straps niet goed, links is verwisseld met rechts. Maar die pads en straps vind ik zelf ook erg lekker.
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Voor mijn verjaardag : nieuwe straps, die beter te stellen zijn. Die originele (2010) zijn echt K. Moet je ze wel omdraaien want zo zitten je straps niet goed, links is verwisseld met rechts. Maar die pads en straps vind ik zelf ook erg lekker. Dank je wel. Ik voel me een aardige sul. LOL
|
|
|
Langbeest
|
Die straps uit 2010 en 2011 zijn inderdaad niet zo best........
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik voel me een aardige sul. LOL
Nergens voor nodig. Deze fout wordt daarvoor te vaak gemaakt Overigens zijn er zat mensen die de straps zo juist lekkerder vinden varen. Ik heb dezelfde straps en pads, en vaar ze zoals Marc aan geeft
|
|
|
|
|
|
Nature
|
Moet je ze wel omdraaien want zo zitten je straps niet goed, links is verwisseld met rechts Ja zo vaart het nog niet lekker hoor. zo doe ik ze ook altijd wordt je voet naar binnen gedrukt tegen de bal van de pad.
|
|
|
feddomw
Gast
|
x-ride 136 x 40 213 Nugget 213 evo 6m 2012
Je had gewoon de Sector moeten houden.....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
x-ride 136 x 40 213 Nugget 213 evo 6m 2012
Zooo, de kerstman is vroeg dit jaar Ik ben erg benieuwd naar de nugget!
|
|
|
|
Nature
|
Das goedkoop voor een pomp ! Het is niet de pomp die duur is maar het versturen van die krengen.
|
|
|