Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Hai Jeroen, goed initiatief. Ik wil a.s. maandag en dinsdag i.i.g gaan kiten op het strand (Z'voort/B'daal/Wijk a.Z.) Naam: Merijn Niveau: Beginner Leeftijd: 34 Woonachtig: Amsterdam, Rivierenbuurt Vervoer: Ja, auto (Polo/Corsa dus niet al te groot) tot mijn beschikking Kites: F-One 11m2 en RRD 15m2 C-kites Board: RRD 150 cm Job: zelfstandig en op dit moment erg weinig werk, dus veel tijd om te kiten Spot: voorkeur voor strand, Zandvoort, Bloemendaal of Wijk a Zee (vriend van me heeft kite ongeluk gehad bij Muiderberg, daar ga ik dus echt niet naar toe). Dus als je maandag of dinsdag wilt afspreken? Stuur maar bericht. Groeten
|
|
|
Flinty
|
Kijk eens aan dat is een mooi begin!
Heb je een PM gestuurd! Nu maar hopen dat het gaat waaien!
|
|
|
Merijnhe
|
Zijn er verder nog Amsterdammers op Kitehigh? Ik heb morgen afgesproken op tijd naar Wijk aan Zee te gaan (09.30 uur AM vertrek). Het getijde is dan laagwater en wind ziet er goed uit en neemt af gedurende de middag. Mocht je ook willen en kunnen, dan moet je me maar even laten weten. Anders een andere keer. A.s donderdag avond hoorde ik dat ze bij Woodstock (bloemendaal) een soort downwinder organiseren, dus lekker een stukje met de wind meevaren en dan brengen ze je met een auto weer terug over het strand naar de begin plek. A.s. zaterdag organiseren ze daar Bloemetjes aan Zee, Surfers Paradise. Van 12 tot 24. En dan doen ze hetzelfde (downwind oppik service) en dan moet het verder ook nog een feest worden. Het lijkt wel vakantie! Groeten, Merijn
|
|
|
Flinty
|
Donderdag avond grote kans dat ik erbij ben!
Vanaf woodstock downwinder.. zijn er nog kosten verbonden aan de terugrit?
|
|
|
leentje
Geen avatar
|
hey daar
hier nog een kiter uit Amsterdam. al eens aan Schellinkhout gedacht? Fijne spot. Ga meestal met een aantal uit Amstelveen! We zijn allemaal nog beginners maar gelukkig gaat het wel al stgeeds beter! Heb net een huis gekocht dus de komende dagen daar druk mee maar daarna wil ik echt weert het water op! Dus wie weet een keer een amsterdammers kitedagje?? Groetjes Heleen
|
|
|
Merijnhe
|
Schellinkhout lijkt me ook wel een keer prima, ik heb nog nooit op plat water gekite dus wellicht is dat wel eens een verademing.... Afhankelijk van de wind lijkt het me misschien wel wat om vrijdag of zaterdag eens binnenwater te proberen. Is het wel veilig, is er een beetje een ruime veiligheidszone/strand?
|
|
|
Flinty
|
Morgen eind vd middag op zandvoort?
|
|
|
wouterb
|
Schellinkhout lijkt me ook wel een keer prima, ik heb nog nooit op plat water gekite dus wellicht is dat wel eens een verademing.... ... Is het wel veilig, is er een beetje een ruime veiligheidszone/strand? Schellinkhout is net wat je noemt 'vlak' hoor. choppie heet dat. vwb Veiligheid zit het wel goed daar. 2 grasvelden en 1 (en een heel klein) strandje. verder lekker lang ondiep.
|
|
|
Flinty
|
Vanavond voor het eerst met mijn eigen set gekite! op zandvoort..
Het varen was echt genieten! Al was de stroming en de golven wel wat lastig!
Continue de zee inlopen omdat je weerop het strand ligt.. Al met een vermoeiende maar mooie ervaring waarbij ik het varen echt onwijs vet vind!!!
|
|
|
Molliebollie
|
Naam: Jeroen Mol Niveau: Intermediate Leeftijd: 23 Woonachtig: Amsterdam, Achter de Bijlerbajes in een zeecontainer. Vervoer: trein, auto als ik bij mijn ouders id buurt van Andijk ben. Kites: F-One Tribal 13m2 en North Rhino 9m2 F-One Bandit Dos 10m2 Board: Nobile 666 129cm (2006) Job: parttime webdevelopment (16u/week), parttime alcoholist/student Informatiekunde Spot: Andijk (homespot), Schellinkhout, Medemblik.
|
|
|
Knarry
Geen avatar
|
Hallo Naam: Barry Niveau: Beginner / Intermediate Leeftijd: 23 Woonachtig: Amsterdam Noord Vervoer: Auto Kites: North EVO 2009 10m2 Board: North Gonzalez Spot: Schellinkhout,muiderberg,zandvoort of een ander westerlijk gelegen kustgebied ter hoogte van amsterdam
Morgen (vrijdag) ga ik naar schellinkhout rond 1100 als iemand mee wil hoor ik het wel
|
|
|
Merijnhe
|
Wie is er zaterdag bij Schellinkhout? Ik heb net Flinty een bericht gestuurd dat ik wel die kant op wil gaan. Ben benieuwd!
|
|
|
Knarry
Geen avatar
|
ik denk dat er nu een beetje weinig wind is voor schellinkhout aangezien die met nw behoorlijk vlagerig is lig je af en toe gewoon stil
|
|
|
Flinty
|
Zaterdag bij Muiderberg geweest... gewoon te vlagerig!
Af en toe heerlijk gevaren richting vaargeul maar verder zakte de kite gewoon weg!
Vandaag nog gegadigden? waar? hoe laat?
|
|
|
Merijnhe
|
Bij Schellinkhout gisteren ook niet echt lekker, wel een mooie kitespot trouwens, vond het leuk om ff gezien te hebben, mooie grasveldjes om je kite op te laten enzo.
Er waren nog wel een paar kiters maar de wind was waardeloos, te weinig zelfs voor mijn 15 m2, de vlieger viel gewoon af en toe uit de lucht en dan als het weer oppikte kreeg je een klap.
Wel mijn kite ff kunnen checken, ik heb een RRD 15m2 aan mijn F-One bar en lijnen geknoopt en dat zag er erg mooi uit (had deze kite nog nooit opgelaten).
Vandaag ziet er ook niet goed uit..... tijd voor andere hobby.
|
|
|
Erwin
|
Vanmiddag word het misschien wel wat hoor! Hier purmerend staat toch wel een beetje wind.
|
|
|
Ralph
|
Hello, Hier Ralph (29) uit Westerpark. Kite sinds september vorig jaar, en nu zwaar verslaafd. Vaar meestal met een blauwe Waroo 11 m 2007, op Wijk aan Zee of Schellinkhout. Vanavond nog iemand naar Wijk aan Zee? Dit weekend lijkt het ook prima te gaan waaien, en ik heb tijd
|
|
|
Flinty
|
Dit weekend wil ik ook wel even richting strand of muiderberg!
Lets keep in touch?
|
|
|
suzanne82
Geen avatar
|
Hey,
Bloemendaal klinkt zeker ok! Laten we hopen op goede wind komend weekend!
|
|
|
Ralph
|
@flinty, ga je naar wijk vanmidag? ik ben het wel van plan. ws net genoeg wind voor mijn waroo 11...
|
|
|
RH
|
@flinty, ga je naar wijk vanmidag? ik ben het wel van plan. ws net genoeg wind voor mijn waroo 11...
Gek!, net genoeg vanochtend bedoel je. Vanmiddag svp geen kites groter dan 9 het water op ivm ongelukken. Het gaat 25+ waaien vandaag, ong net als gisteren. Dus 7 meter is de adviesmaat.
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Hoi woon ook in Amsterdam en ga meestal in het weekend in Friesland kiten. Gisteren dagje naar Workum geweest. Was weer top!
Ben op zoek naar mooie spots in de buurt van Amsterdam. Heb begrepen dat Ijburg niet erg ideaal is maar zou er toch graag een keer willen varen. Wie gaat er mee? Wat zijn nog meer mooie spots in de buurt? Kleine binnenmeertjes zonder strandgangers?
|
|
|
ricadelic
|
Sjoerd ga eens bij muiderberg, enkhuizen(bij oost) en schellinkhout kijken.
Ook ijmuiden, Zandvoort en Wijk aan Zee zijn goed te doen vanuit amsterdam ;-)
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Ga ik zeker doen! Tnx for de tip. Ijburg is een nogo?
|
|
|